Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #1 Del Skrevet 23. oktober 2003 Tror Suz er sjuk idag, jeg! Kan vi ikke ønske henne god bedring, a? Håper du straks kommer tilbake, med gode kommentarer og morsomme avsporinger. Du er DAMA mi, og det er kjipt her uten deg!! Søtnos!! Stryker Suz på tigerpelsen, og klør a litt bak øret.... Kosepusen!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 23. oktober 2003 #2 Del Skrevet 23. oktober 2003 Stakar Suzy :trøste: Blir fort frisk igjen, så vi kan leke alle sammen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 23. oktober 2003 #3 Del Skrevet 23. oktober 2003 Lager hokuspokusmedesin i hulen å gir til suz så hun blir fort frisk*SSS* Takkar :trøste: lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. oktober 2003 #4 Del Skrevet 23. oktober 2003 Aggerat!!! Her er folk sjuke bare fordi de ikke kommer på KG en dag....Slått deg at d er noe som heter møter og denslags..... Ingen som savnet meg el trodde jeg var syk igår selv om jeg ikke kom før tolv........ SNUFS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 23. oktober 2003 #5 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg savna deg Chimp vakke på nett før kl 18 00 ingen som savnet meg *snufsedobbeltt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. oktober 2003 #6 Del Skrevet 23. oktober 2003 GOD BEDRING SuZY ---sender over en kopp varm og deilig kakao (.. det er for tidlig for varm cognac med sukker i ennå ) .. sender samtidig en til Chimp som var syk i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #7 Del Skrevet 23. oktober 2003 Aggerat!!! Her er folk sjuke bare fordi de ikke kommer på KG en dag....Slått deg at d er noe som heter møter og denslags..... Ingen som savnet meg el trodde jeg var syk igår selv om jeg ikke kom før tolv........ SNUFS!!! :o Jammen, jeg var ikke her igår sjøl!!! Og Suz er sjuk på ordentlig, har det fra sikkert sms hold at ho er sjuk!!! Krmt, skulle ikke vi ha en sånn work-break a?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 23. oktober 2003 #8 Del Skrevet 23. oktober 2003 Sender en virusfri klem og ønsker deg god bedring! Kom deg opp på beina igjen fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. oktober 2003 #9 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg savna deg Chimp vakke på nett før kl 18 00 ingen som savnet meg *snufsedobbeltt* Jeg savna deg også Matta.... Herregud, Lillebille, jeg vakke sjuk....snakk om at ei fjør blir til fem høns!!! Men takk for tanken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #10 Del Skrevet 23. oktober 2003 :o Hva er det som feiler deg, a???? Chimp, ikke no alvorlig, eller??? Må ha vært dritt-kjedelig her i går ass. Ingen Matta, ingen Chimp, og ingen Glammy! Og idag ingen Suz...*m Baktus stemme* "det er dååååååårlige tider, kjære bror, ja det er dååååååårlige tider" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. oktober 2003 #11 Del Skrevet 23. oktober 2003 :D God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. oktober 2003 #12 Del Skrevet 23. oktober 2003 Æææææææææææææhhhh!!! Æ'kke typen som lar meg sykeliggjøre.....Jenter!!! Se på meg nå, og gjenta etter meg!!!:'Vi er store jenter som klarer oss selv og vi trenger IKKE at bestisen vår er her for at dagen skal bli bra!!!' Greie selv, gjøre selv, mene selv...... Makan! Er jeg mora deres el......... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 23. oktober 2003 #13 Del Skrevet 23. oktober 2003 Æææææææææææææhhhh!!! Æ'kke typen som lar meg sykeliggjøre.....Jenter!!! Se på meg nå, og gjenta etter meg!!!:'Vi er store jenter som klarer oss selv og vi trenger IKKE at bestisen vår er her for at dagen skal bli bra!!!' Greie selv, gjøre selv, mene selv...... Makan! Er jeg mora deres el......... :o jjjiisees......... PMS ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #14 Del Skrevet 23. oktober 2003 :o Dagen er selvsagt bra uten bestisen, men jeg syns synd på bestisen som er sjuk! SÅ! Mora mi kan du være sjøl, Chimp :x (scrolle veldig for å se hva Chimp enkli skreiv....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. oktober 2003 #15 Del Skrevet 23. oktober 2003 Håper du blir frisk snart! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. oktober 2003 #16 Del Skrevet 23. oktober 2003 God bedring, håper du blir snart frisk (som en fisk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2003 #17 Del Skrevet 24. oktober 2003 I'M BACK!!! Tilbake på jobb i dag etter øyebetennelses-pc-pause... og mitt livs lengste hjemmedag null tv, null lesing for å spare øyet... hva fanden skal man gjøre da!? Tusen takk for alle god bedringer - også ønsker jeg deg Chimp en ekstra god dag ettersom hun sleit litt i går... :o (tuller med deg Chimp!) Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. oktober 2003 #18 Del Skrevet 24. oktober 2003 I'M BACK!!! Tilbake på jobb i dag etter øyebetennelses-pc-pause... og mitt livs lengste hjemmedag null tv, null lesing for å spare øyet... hva fanden skal man gjøre da!? Tusen takk for alle god bedringer - også ønsker jeg deg Chimp en ekstra god dag ettersom hun sleit litt i går... :o (tuller med deg Chimp!) Suzy Jeg hadde også øyebetennelse for et par mndr siden. Kjedelige saker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. oktober 2003 #19 Del Skrevet 24. oktober 2003 SUUUUUUUUUZZZZZZZ SUUUUUUUUUUUUZZZZZZZZZZZZ SSSUUZZZZZZZZZ MIN ROSE MIN BLOMST MIN KJÆRESTE BESTIS HURRA HURRA HURRA, DU ER HER OG JEG ER SÅÅÅÅÅÅÅ GLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAA *Slædder ut igjen før noen sender den hvite disco-bilen som spiller musikk og har lys på taket, for å hente meg * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 24. oktober 2003 #20 Del Skrevet 24. oktober 2003 :o :o :o :o Den kommer nå glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå