Gjest Marlene Skrevet 19. mars 2008 #21 Skrevet 19. mars 2008 I førsten av forholdet til meg og min kjære hadde vi sex ca 5 ganger daglig, men da var vi bare sammen annenhver dag. Nå er vi sammen omtrent hver dag, har sex mellom 1 til 2 ganger om dagen, noen ganger mer og andre ganger ikke noe. Tror egentlig sex utvikler seg samtidig som forholdet. Fra mye i begynnelsen til mindre og mindre. Det kan lett bli sånn at jenta overgir seg fordi partneren maser mye om sex, det er ikke bra, man burde bare ha sex når begge parter har lyst, slik at det skal bli riktig for kroppen. Hilsen Marlene, 17år.
Gjest Gjest_happy_* Skrevet 19. mars 2008 #22 Skrevet 19. mars 2008 har vært sammen i et år - har sex mellom 3 og ti ganger i uka, avhenger av jobb osv.
trolley_dolly Skrevet 19. mars 2008 #23 Skrevet 19. mars 2008 Jeg og samboeren har vaet sammen i 4 aar og har et problem med sexlysten. Han tror jeg ikke vil ha ham lenger fordi jeg nesten aldri ha lyst lenger. Jeg er sliten etter lange arbeidsdager og vl helst bare sove naar jeg kommer hjem..aner ikke hvorfor, men jeg har rett og slett ikke lyst lenger..men vil allikvel ha me fysisk kontakt (uten sex).. Dere skjQnner nok at dette har skapt store problemer i forholdet vaart..vi har sex max en gang i maaneden..jeg synes dt er helt greit men det har tatt knekken pa selvtillitten til samboeren!
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2008 #24 Skrevet 20. mars 2008 Jeg skjønner ikke hvordan det går an og ha sex 5 ganger eller mer til dagen? Er det mulig for mannen?? Min mann blir "tømt" etter to ganger.. Det er litt dumt, for jeg har ofte mer lyst enn han.. Når vi først har begynt. Vi har sex gjennomsnittlig 6 ganger i uken, da vi sees gjerne bare 3 eller 4 ganger i uken. Han ronker nesten aldri heller, men det gjør jeg ofte. PS. Vi har vært sammen i to år.
Gjest milkyway Skrevet 20. mars 2008 #25 Skrevet 20. mars 2008 Er det ikke sånn at jo mer en runker og puler, jo mer sperm produserer en, ergo jo oftere kan en ha sex? Vår rekord er på rundt 12 ganger på en dag, men da brukte vi hele dagen også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå