Gå til innhold

Sexlyst!?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei på dere jenter!!

Jeg har noen spørsmål ang hvor ofte jenter generellt i et fast forhold har sex.

Jeg har endelig funnet en partner som tilfredstiller meg 100% seksuellt...

Og vi har sex mellom 3-4 ganger i uken, noe som er helt ok.

Men så er det jo slik, at dette ikke alltid er nok for min elskede.

Han har tendenser til å ha lyst hvær dag, og helst to ganger daglig.

Dette kan være litt stress, men ikke plagsomt.

Vi har vert sammen i ca ett år, og har det veldig bra.

Lurer på om det er mange som har det på samme måte. Bare lurer litt!!!

Klem fra Smiley

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og min kjære har sex hver dag - og stort sett 2 ganger om dagen i ukedagene. I helgene....hm.... som oftest mye mer.

Sexlysten hos oss er heldigvis like stor - så denne lysten er for oss ikke noe "stress"12

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere er heldige dere........

som kan ha god sex med en dere er glad i, og som er glad idere.

Jeg misunner (ikke vond misunnelse) dere som har det slik, jeg TØR IKKE å prøve meg jeg. Har så mange negative, vonde opplevelser med underlivet mitt. Ikke tør jeg å "lete etter" en kjæreste/venn heller.

Vær glade for at dere har mulighet/anledning/lyst - det er ikke en selvfølge for alle.

Lykke til fortsatt.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg kan ha sex hele tiden.Jeg får aldrig nok av d!!

Skrevet

Vi har sex sånn 2-3 ganger i uken, men det varierer en del, i perioder er det minst hver dag, mens andre perioder (Hvor vi nesten ikke sees pga jobb) er det kanskje bare 1 gang i uken. Vi har vært sammen i snart 4 år.12

Skrevet

Her har vi sex i hvertfall en gang,, daglig, noen dager også mer icon_smile.gif12

Skrevet

Kjæresten min og jeg er hypersexuelle! *ler*

I helgene koser vi oss vanligvis tre til fem ganger om dagen, ofte enda mere. I hverdagen begrenser vi oss til ca to ganger dagen....12

Skrevet

Pes! Føler meg unormal her. Vi har sex...tja....et par gongar i veka? Alt ettersom. Aldri meir enn en gong om dag i allefall. I begynnelsen hadde vi kanskje det, men ikkje no lenger (vi har vore i lag i 2 år) Kjem heilt an på dagsformen det!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan rekker dere det ( sex flere ganger daglig)? Vi står opp 0530, reiser på jobb, hjem, middag, møter/ trening, hjemme igjen 21/22. Og endelig DA kan vi ha sex!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm.. vi har vært i lag i ca 1,5 år og har sex ca 1-2 gang pr. mnd stort sett pga. av at hun ikke har lyst.

Jeg vil gjerne ha sex hver dag, så jeg sliter...

Gled dere ja dere som får og har sex flere ganger i uka!!

Skrevet

Høres ut som jeg og er en av de heldige. Min kjære og jeg har sex ca 7 ganger i uken. noen ganger oftere og noen ganger sjeldnere, men vi er veldig fornøyde begge to...

Føler med de som ikke har lik rytme i kroppen på dette. Vet hvordan det er. Har hatt perioder da han vil mye mer enn meg. Stress!!!

klem fra ny bruker

• 6 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

At han har lyst på sex hele tiden er ikke noe nytt for meg:) Men vi har sex 4-6 ganger om uken. Det er vi begge veldig fornøyd med, men hadde jeg ønsket, hadde jeg fått sex hver dag om jeg ville:)

Skrevet

Vi har sex hver dag, med mindre vi er så trøtte at vi bare sovner med en gang..rekorden vår er 5 ganger på en kveld...;)

Skrevet

Vi har sex omtrent hver dag. Av og til flere ganger samme dagen, og av og til ikke sex en hel dag. Vært sammen i sju måneder. :)

Gjest StockDama
Skrevet

Vi har det litt sporadisk, kan ikke huske sist vi hadde sex 7 ganger i uka. Men vi har kanskje ikke akkurat verdens største sexdrive heller =D

Gjest Gjest_Anja_*
Skrevet

Vi har sex ca 4 ganger i uken, har vært samboere i to år. Det første året hadde vi sex hver dag og opptil fleire ganger for dagen. Og jeg savner det...

Skrevet

Vi har sex sann ca. hver dag :sjenert:

Skrevet

Og vi har vert sammen i snart ett år.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hmm.. er vi veldig unormale?? kjæresten min og jeg har vært sammen i 4 1/2 år og vi har bare hatt sex i helgene siden vi ble sammen:S greit vi bor langt unna hverandre, men virker som han er fornøyd med det, men jeg synes det er litt trist:(

Gjest milkyway
Skrevet

Jeg har lyst like ofte som han og ikke verre! Når vi er sammen, er det ca 3 ganger daglig hver dag, og her sitter han og sier han har dårlig samvittighet for han ikke tar meg oftere! Å lykke! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...