Gå til innhold

Hva fanden er galt med ærlighet?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet, mange pene jenter er arogante på den måten mot mindre attraktive og hyggelige menn. En klassevennine var ganske pen og singel. Jeg prata med henne og var hyggelig. Sendte mange kosemeldinger til henn og spurte hvordan det gikk. Hun svarte nesten aldri. På skolen følte jeg at hun ga meg hint om at hun likte meg så jeg spurte hvorfor hun aldri svarte. "Jeg må spare penger" sa hun med et søtt smil. Jeg fortsatte noen uker etterpå å sende noen kosebamsemld osv, fikk aldri svar. Tilslutt skjønte jeg at hun ikke var interessert. Burde forstått det før, men forelskelse gjør blind. Har aldri forelsket meg igjen etter det. Er vel noe med at brent barn skyr ilden.

TS ikke legg for mye i det. Jenter avviser på de rareste måter, bare ikke verbalt. She's maybe not that into you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere HAR fått med dere at disse fancy mobilene med alle mulige apps og greier faktisk går an å RINGE med også? Da får dere svar med det samme, og man kan spørre om hun er interessert, istedet for å spørre medlemmer på et forum som ikke er synske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...