Gå til innhold

Hva fanden er galt med ærlighet?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sender mail til ei jente jeg såvidt har møtt. Hun responderer hyggelig og åpner med et lite spørsmål. Jeg svarer, men får ikke svar. Etter noen dager sender jeg en hyggelig sms. Hun beklager at hun ikke sjekker FB eller sms så ofte og at hun er treg å svare. Hun sier jeg tar dette seriøst og at hun synes det er bra. Hun spør videre hva jeg gjør. Da hun sendte mld lå jeg og sov, så jeg svarte på morgenen. Avsluttet med å skrive at jeg kanskje burde invitere henne på date i stedet for å skrive mld og mail siden hun er så treg(avslutter med ;P )

Nå har det gått 3 dager, ikke svar.

Jeg overlever og sørger ikke. Men hvis hun ikke er interessert, hvorfor i svarte, svingende kan hun ikke bare fortelle det i stedet for å ikke svare?

Eller venter hun nå på at jeg skal invitere henne på date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke å tolke slike jenter. Selv ville jeg svart på den meldingen hvis jeg var interessert, så min tanke er at hun er skyldig i én av to ting:

1. Hun er ikke interessert

2. Hun spiller et eller annet latterlig spill

Selvfølgelig kan det være andre grunner som jeg ikke kommer på i farten, og hvor gamle dere er spiller selvfølgelig en rolle, men å vente tre dager med å svare på en sånn melding virker rart på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en struts i denne sammenhengen?

1. Hvorfor svare hvis hun ikke er interessert?

Kanskje hun bare vil være høflig?

2. Hvis hun vil være høflig er det jo ikke akkurat passende å ikke svare på en slik mld.

Hun har rett og slett glemt av å svare?

Jeg vurderer faktisk be henne på date. Enten svarer hun ja eller nei, eller så svarer hun ikke i det hele tatt.

Men, hvis hun svarer ja, er jeg litt redd for hvordan det er å være på date med henne med tanke på hvordan hun har reagert på meldingene mine.

Jeg er egentlig ikke interessert lenger. Nå er jeg bare nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du mister interessen. De fleste jenter glemmer ikke å svare på meldinger til en fyr de er interessert i, de kommer hvertfall på det igjen før det har gått tre dager. Hun kan jo være et unntak, men tror du hun er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir i så fall ikke ærlig av deg heller å invitere henne på date, når du vet du ikke er interessert lenger, og bare er nysgjerrig.

Det blir veldig rart at du så sterkt ønsker ærlighet fra andre, når du ikke er ærlig selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir i så fall ikke ærlig av deg heller å invitere henne på date, når du vet du ikke er interessert lenger, og bare er nysgjerrig.

Det blir veldig rart at du så sterkt ønsker ærlighet fra andre, når du ikke er ærlig selv.

Jeg var jo opprinnelig interessert i henne og jeg er nysgjerrig på hva hun vil svare om jeg faktisk inviterer henne på en date. Dersom hun svarer jeg vil jeg jo selvsagt møte henne fordi jeg da vil mite mer av henne. Jeg kunne gjort som henne, latt henne svare JA på invitasjonen og ikke respondert videre.

Dessuten må jeg vel ærlig innrømme at det ikke bare er nysgjerrigheten som trigger meg. Innerst inne er jeg jo litt interesset, men skeptisk til måten hun opererer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo være et unntak, men tror du hun er det?

Ikke godt å si. Jeg lurer bare veldig på hvorfor hun ikke svarer, selv om hun ikke er interessert. Jeg har da møtt noen jenter og ingen har gjort som henne. Respondert relativt positivt med lettere åpning for så å ikke svare i det hele tatt.

Men jeg er fristet til å gi det et forsøk. Men hva om hun ikke er interessert, men tør ikke fortelle det. Hun takker ja til invitasjonen og kommer på besøk selv om hun ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er fristet til å gi det et forsøk. Men hva om hun ikke er interessert, men tør ikke fortelle det. Hun takker ja til invitasjonen og kommer på besøk selv om hun ikke er interessert.

Det er jo en sjanse du tar uansett. Hvis du virkelig vil, så gi det et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en sjanse du tar uansett. Hvis du virkelig vil, så gi det et forsøk.

Jeg har strengt tatt ikke noe å tape, bortsett fra at hun kan oppleve meg som masete. Igjen, vi møtes ikke ofte så jeg har vel strengt tatt fortsatt ikke noe å tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strengt tatt ikke noe å tape, bortsett fra at hun kan oppleve meg som masete. Igjen, vi møtes ikke ofte så jeg har vel strengt tatt fortsatt ikke noe å tape.

Da er det vel bare å kjøre på, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melding sendt i 13-tiden.

Spurte om jeg burde ta et hint og inviterte henne på en date, men ville høre med henne om hun var interessert(i en date) før jeg foreslå hvor og når. Har ikke hørt et ord ennå. Så jeg er spent på om jeg hører noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke svarer eller det tar lang tid mellom svar

Så er det en stor sjanse at hun ikke er interesert

Helt klart, men så kommer vi til overskriften. Hvorfor ikke bare være ærlig og fortelle det som det er?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du ennå ikke har fått svar... DROP IT.

Seriøst, hvis man er interessert i en fyr/dame, så kaster man seg gjerne over tlf ved første lyd av en melding fra vedkommene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jenter svarer når det er en fyr de liker eller er interessert i. Så tror ikke du får noe svar fra henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er så tåpent med sånn oppførsel. Jeg har alltid vært hundre % ærlig når det kommer til slike ting. Hadde blitt irritert hvis jeg hadde vært i samme situasjon som deg med en eller annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske teit å holde på sånn som hun gjør. Hvis jeg ikke er interessert i noen, hater jeg å holde dem på vent. Jeg sier fra raskest mulig at jeg ikke er interessert eller ikke har tid.

Synes ikke du skal bry deg mer med henne. Hun er sannsynligvis litt primadonna som liker å holde flere muligheter åpne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...