Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #1 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei!!! Jeg er en jente med små bryster, ønsker meg større, men vil helst slippe å gjennomgå plastisk operasjon. Har hørt at Erdic er et naturprodukt som skal øke størrelsen på en brystene. Dette høres jo flott ut for meg=o) Derfor lurer jeg på om det er noen som har prøvd, vet eller og hørt noe om disse pillene??? Noen som vet om de fungerer? Isåfall i hvor stor grad? Hvor lenge man må ta pillene? Pris? osv.... Håper spent på svar Sunshine=o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 7. mai 2002 #2 Del Skrevet 7. mai 2002 ikke prøvd dem, men lest en del om dem, og alt tyder på at det er bare juks. uansett er det lagt opp til at du må bruke masse penger over ganske lang tid uten at produsenten kan love noen som helst resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 7. mai 2002 #3 Del Skrevet 7. mai 2002 Beklager om jeg ruinerer drømmen din nå men det er bare bullshit.Om man har små bryster og vil ha dem større så er eneste utveien kirurgi.Man får ikke større bryster av kremer,armhevinger,p-piller eller andre piller. Jeg synes heller ikke at du skal operere men heller jobbe litt med å godt at brystene dine er som de er.At gutter KUN går etter jenter med store pupper hører med i 15-16 år`s stadiet når gutta er full av hormoner og tøffere enn noen andre Du er heller ikke mindre kvinnelig av at brystene dine er små og bør heller ikke ha dårlig selvtillit av den grunn. Man er som man er,enkelt og greit Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 7. mai 2002 #4 Del Skrevet 7. mai 2002 M-m, eller å gå opp i vekt. Du har et valg der, enten ha en slank kropp og små pupper, eller være fyldigere med større pupper. Jeg valgte en slank kropp med mindre pupper, og selv om det var litt surt å gå ned en str. fra C til B, så er det ingen som har klaget. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 7. mai 2002 #5 Del Skrevet 7. mai 2002 Pupper er en rar ting; rar på en fin måte! Litt av det rare med dem er at noe av dem sitter oppi huet ditt. Pupper med en fornøyd dame som eier av dem, er råflott. En holdning som "viser dem fram" gjør seg; rak i ryggen, jenter! Sånn rundt 18 år; over den verste pubertetsflauheten over to nye kroppsdeler; ja, da satt jeg igjen med to små sprettpupper. Selvfølgelig var de FOR små. Med tanke på at jeg har gått ned vel fem kilo siden jeg var 18, så er det litt fascinerende at puppene har VOKST helt fram til nå - jeg er 26. Riktig fine er de blitt! Ikke har p-piller skylden, og ikke kirurgen. Har ikke fått barn eller spist piller som liksom skal hjelpe. Smør deg med litt tålmodighet og jobb med puppene oppi hodet ditt, om du skjønner hva jeg mener 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #6 Del Skrevet 7. mai 2002 Tusen takk for mange koselige svar Beroligende å høre at Vibeke har fått større pupper med årene, er selv 18 år nå, så det skader vel ikke å gi dem et par år til. Ha en fin sommer alle sammen! Klem fra Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 7. mai 2002 #7 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg også! Er 23 og puppene mine har aldri vært flottere enn de er nå. Har riktignok lagt på meg et par kg det siste året, men det er nesten verdt det for jeg har alltid vært så misfornøyd med puppene. *liker å være litt fornøyd med meg selv*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå