Gå til innhold

Hva syntes du er det dummeste programmet sendt på TV?


ela

Anbefalte innlegg

Gjest Galithralia

Alle fiske programmer....på discovery - nei det blir ikke mer spennende om dere fisker krabber i stedet for tunfisk eller hummer eller hva f... annet!

Ikke minst alle reality greier. usj

Er det rart jeg ikke ser på tv lenger, utenom nyhetene og været og kanskje et par serier en gang i blant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men Cops eier jo! Hehehh "bad boys, bad boys"

Haha, "bad boys, bad boys what ya gonna dooooo?" Intro sangen er det ikke? Kanskje eneste som er bra med serien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Jeg ser som regel bare på programmer jeg syns er bra, så vanskelig å komme på noen jeg syns er dumme.

Jeg så en halv episode av Paradise Hotel fordi batteriene på fjernkontrollen døde. Grusomt. Endte opp med at jeg ikke orket mer etter 30 minutter (ventet på min mann som skulle kjøpe med batterier) at jeg skrudde av hele TV`n.

Så litt på The Bachelor (riktig skrevet?). Skjønte ikke greia med det heller. Alle damene var jo helt like, bare forskjellige hårfarger og puppestørrelser. Spiller jo liksom ingen rolle hvem han velger til slutt da.

Jeg vil tro det aller meste på TV bare er søppel, ikke vet jeg da jeg ikke gidder å se programmer som ikke jeg interesserer meg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser som regel bare på programmer jeg syns er bra, så vanskelig å komme på noen jeg syns er dumme.

Jeg så en halv episode av Paradise Hotel fordi batteriene på fjernkontrollen døde. Grusomt. Endte opp med at jeg ikke orket mer etter 30 minutter (ventet på min mann som skulle kjøpe med batterier) at jeg skrudde av hele TV`n.

Så litt på The Bachelor (riktig skrevet?). Skjønte ikke greia med det heller. Alle damene var jo helt like, bare forskjellige hårfarger og puppestørrelser. Spiller jo liksom ingen rolle hvem han velger til slutt da.

Jeg vil tro det aller meste på TV bare er søppel, ikke vet jeg da jeg ikke gidder å se programmer som ikke jeg interesserer meg for.

Spiller jo en rolle hvem han velger da. Selv om de ser like ut så har de jo forskjellige personligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal jeg begynne? Har nesten slutta å se på tv siden jeg er drittlei det meste. Ser heller serier og filmer på pcen.

Noe av det verste på være Paradise Hotel, quiz-program, God kveld Norge, Charterfeber + + +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Alt av reality, med PH og Charterfeber øverst på tronen. Ellers så ser jeg svært lite på tv. Blir mest nyheter, noe sport og en og annen film. Mye bedre å høre på radio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Quizshow, Megaquiz osv. Får brekninger, og leter frebrilsk etter fjernkontrollen om jeg har glemt å skifte kanal når det begynner.

Ellers er sånne veeeldig amerikanske daytime serier som Glamour, Days of our life osv.

Ser generelt mye søppeltv (som resten her kaller det), men akkurat overnevnte er nok på grensen til tortur å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quizshow, Megaquiz,Hotell cæsar,Norge rundt

paradise hotel ,

ehm showet der en singel mann/dame har x antall folk som "konkurerer" om å bli kjæresten eller no.Husker ikke hva det heter

reality showet der hun forbanna anka kjerringa var med -GRØSS

dessuten et ton med slike serier på tvnorge /tv3 ,husker ikke navn

*redigert* Egentlig når jeg har leste igjennom alle sine poster,må jeg si meg enig i alle. fysj mye søppel på tv

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allsang på grensen

Bonderomantikk

Paradise Hotel

Skal vi danse

Slankekrigen

Unge Mødre

Åndenes Makt

..og ellers ALT som lukter av overnaturlig fjas, og føleri og pr-kåthet.

:blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hvor skal man begynne......nei orker ikke, lista hadde blitt for lang.

:ler:Så enig, så enig!

Merker at jeg begynner å bli mer og mer NRK- menneske :sjenert:

Ikkeno' å være flau over, det er flere av oss.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MegaQuiz helt klart. ikke bare er programmet helt meningsløst, men programlederne har jo INGENTING mellom ørene!

Huff, jeg HATER hun hyle dama. Ligger å sløver i senga og våkner av HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI ALLE SAMMEN, STEM STEM STEM STEEEEEEEEEEM!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penny88

Huff, jeg HATER hun hyle dama. Ligger å sløver i senga og våkner av HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI ALLE SAMMEN, STEM STEM STEM STEEEEEEEEEEM!!!!

For ikke å snakke om den latterlige setningen hver jævla dag: det er bare tre personer som deltar!!!!

Jeg mener, hva er da vitsen i å sende møkka på tv? eneste folk vinner er 32'' flatskjerm, 1000kr og en film i ny og ne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For ikke å snakke om den latterlige setningen hver jævla dag: det er bare tre personer som deltar!!!!

Jeg mener, hva er da vitsen i å sende møkka på tv? eneste folk vinner er 32'' flatskjerm, 1000kr og en film i ny og ne...

Var også ei som vant et brettspill. Hun hørtes ikke så glad ut på tlf :gjeiper:

Irriterer meg over at de presser såååå på og maser om at vi MÅ sende inn svar. Det er jo så lett å svare på. Dyrt er det å. Å sende inn svar koster penger og man taper egentlig mer en man vinner liksom. Jeg har deltatt på slike quizshow før og har ikke vunnet en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penny88

Var også ei som vant et brettspill. Hun hørtes ikke så glad ut på tlf :gjeiper:

Irriterer meg over at de presser såååå på og maser om at vi MÅ sende inn svar. Det er jo så lett å svare på. Dyrt er det å. Å sende inn svar koster penger og man taper egentlig mer en man vinner liksom. Jeg har deltatt på slike quizshow før og har ikke vunnet en dritt.

de nærmest gir deg svarene jo! nei der dreit TvNorge seg krafti ut altså, synes tvkanaler generellt burde holde seg for god til å sende slik møkk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice Road Truckers og Ax Men. Holy shit for et møkkaprogram...

The Real Housewives of o.c er vel høyt på lista.

OG alle andre versjoner av The Real Housewives.

Heeeeelt klart bartenderskolen eller CHARTERFEBER! GRØØØSS

Åndenes makt. Blækh!

Frokost Quiz!

Glemte å nevne Hotel Cæsar, Days of Our Lives (I gode og onder dager), samt Glamour.

Mvh Yvonne :heiajente:

MÅ DERE FOR ALL DEL IKKE GLEMME

BAYWATCH!!!!!!!

:Nikke: Også mange mange flere tvserier.... :)

PH og Petter elsker Mari

Er det et tvprogram som heter Petter elsker Mari? :klo: Er det han Paradise Hotel Petter? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...