Gå til innhold

Hva syntes du er det dummeste programmet sendt på TV?


ela

Anbefalte innlegg

Glemte å nevne Hotel Cæsar, Days of Our Lives (I gode og onder dager), samt Glamour.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sommertid

Teller sport? Det er noe av det verste jeg vet om på tv. :kjefte:

Ellers enig med alle ovenfor, bortsett fra paradise hotel :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Ice Road Truckers og Ax Men. Holy shit for et møkkaprogram...

"uuuuuu vi kjører lastebil! PÅ SNØØØØØ!" *DUNDUNDUUUUUUU*

:natti:

Det meste som sendes på tv er egentlig ganske teit. Siden jeg ser på PH Danmark så burde jeg igrunn ikke uttale meg, men jeg gjør det likevel:p

Alt av reality er igrunn ganske dumt. Men i tillegg har man alle de forferdelige seriene som sendes på formiddag og ettermiddag. Alle elsker Raymond, war at home, det med han feite fyren med den heite kona som jeg ikke husker hva heter, og det andre med den toskete mannen som er gift med hun blonde som har en bror med homofle tendenser...

De er så fantastisk kjedelige og intetsigende alle sammen -,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"uuuuuu vi kjører lastebil! PÅ SNØØØØØ!" *DUNDUNDUUUUUUU*

:natti:

Det meste som sendes på tv er egentlig ganske teit. Siden jeg ser på PH Danmark så burde jeg igrunn ikke uttale meg, men jeg gjør det likevel:p

Alt av reality er igrunn ganske dumt. Men i tillegg har man alle de forferdelige seriene som sendes på formiddag og ettermiddag. Alle elsker Raymond, war at home, det med han feite fyren med den heite kona som jeg ikke husker hva heter, og det andre med den toskete mannen som er gift med hun blonde som har en bror med homofle tendenser...

De er så fantastisk kjedelige og intetsigende alle sammen -,-

De kjører på is mitt på vannet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det gjør de ikke før tilslutt såvidt jeg har hørt. Dvs man må gjennom en hel sesong med "uffda.. bilen min vil ikke starte", "OI! Haha, her var det jammen meg glatt!" og "Æsjda, kjettingen datt av:[" før man kanskje (kanskje!) er heldig å ser noen kjøre gjennom isen og det blir litt action.

Men jeg vet ikke, jeg har bare sett én episode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ DERE FOR ALL DEL IKKE GLEMME

BAYWATCH!!!!!!!

Å hjelp! Jeg så faktisk en episode av det i dag. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise Hotel, Linni, Petter elsker Mari, Hollywoodfruer (svenske/norske - ja, samtlige), hotell cæsar, glamour, charterfeber. MY GOD så mye dritt som går på tv. Å ja, big brother... Sitte å stirre på en gjeng med folk som gjør ingenting?

Hvordan kommer de på alt sammen? Og ikke minst, hvordan får de folk til å se på det??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hvor skal man begynne......nei orker ikke, lista hadde blitt for lang.

Merker at jeg begynner å bli mer og mer NRK- menneske :sjenert:

Endret av Cordelia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ser på mye dritt, etter å ha sett hva andre ikke liker. Åndenes makt er jo kjempe morro! Lo mye av dating i mørket, likte trekant-serien. Følger med på hotel cæsar. Two and a half men er dritbra!

Men jeg har faktisk aldri sett en episode av paradise hotel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paradise Hotel. Bare fordi hele greia er fullstending idiotisk og de fremstår som tilbakestående, kåte aper hele gjengen.

Heeeeelt klart bartenderskolen eller CHARTERFEBER! GRØØØSS

Frokost Quiz!

PH og Petter elsker Mari

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost Quiz og magaquiz eller hva den het heter. Ahh programlederne er SÅ masete og presser så på at man MÅ sende inn svar. Det er jo så lett og bare tenk på alle de pengene man kan vinne. Jeg har ikke vinnerflaks what so ever og har sendt inn til slike show før. Har aldri vunnet og det er jo dyrt å delta.

Hotel Cæsar!!!! Fulgte med de 3 første årene men så ble det nok.

Unge mødre. Vet ikke hvor gammle alle er men noen av de ser så unge ut å. Ser ut som 13 åringer. Å noen virker bare helt blåst i hodet.

Charterfeber. Lurer på hvor Tv3 finner disse idiotiske mennesker hen? Også charter Svein da. Vet virkelig ikke hvor jeg skal begynne.

Åndenes makt. Blæh

Dr Phil. Han skal ALLTID skryte av hvor fantastisk og perfekt han og kona har det sammen. For å ikke snakke om hvor smarte og suksessfulle sønnene er.

Er dritt lei alle slankeprogram og oppussingsprogram.

Egentlig de fleste komiserier som blir sendt på Tv3 og TvN på ettermiddagen. Ikke morsomt i det hele tatt. Verre er det med "publikum" som hele tiden ler av alt.

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALL SPORT

ellers;

farmen,

skal vi danse,

bonderomantikk,

jon & kate + 8,

the hills,

laguna beach,

nytt på nytt,

skavland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal vi danse. :dry: Jeg ser virkelig ikke fascinasjonen med å se på C-kjendiser som ikke kan danse. :snurt: Da ser jeg heller på Dansefeber for eksempel. De kan nå ihvertfall danse.

Ellers haaaaaater jeg både fotball og Farmen. Bare så synd at det er de to favorittene til mannen. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke kjempemye forskjellig men;

-Disse morgenprogrammene med dusteprogramledere som skal ha folk til å være med på konkurranser mens de sitter der og digger den jævlige musikken de spiller. Og ikke minst lurer jeg veldig på hvem disse som deltar/sender inn bilde av BARNA sine er! Grøss!

-Dr Phil er satan inkarnert. 'Nough said.

- Tafsing i mørket (hvem blir med på dette???)

- Meste av kjendisreality,

- Paradise hotell (klarer ikke se på engang)

- Cæsar (Days of our lives, Glamour...)

- all fotball

- Will and Grace (fy faen så umorsomt det er!)

Åndenes makt synes jeg er dritkult for da kan jeg se på interiørsmaken til folk som tror på spøkelser! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må svare "Billett merket bryllup" som gikk på TV3 (?) for noen år siden, fordi konseptet var så hinsides. En dame skulle planlegge bryllupet sitt (snakke med prest, bestille lokale, kjole, mat, ring etc), samtidig som hun datet en hel rekke menn for å finne brudgommen. Bryllupet skulle stå på programmets 50.dag. Det var leid inn profesjonelle bryllupsplanleggere og det føltes unektelig noe spesielt å se en kvinne prøve gifteringer sammen med en mann hun hadde kjent et par timer.

Ingen av de to reality-brudene ble gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...