ela Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Yes! Hva syntes du er det dummeste programmet sendt på TV? Og hvorfor?
Gjest Hikken Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Paradise Hotel. Bare fordi hele greia er fullstending idiotisk og de fremstår som tilbakestående, kåte aper hele gjengen. 5
Gjest BabyBlue Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Ice Road Truckers og Ax Men. Holy shit for et møkkaprogram...
Wombat Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Ååå, må jeg velge? The Real Housewives of o.c er vel høyt på lista. Hvorfor? Fordi det er dumt, smålig, latterliggjørende, falskt, aggressivt og hysterisk. Sistnevnte er typen hysterisk som fine fruer pleide å bli for 100 år siden. 2
Gjest Raina Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Ice Road Truckers og Ax Men. Holy shit for et møkkaprogram... Neei, seriøst? Elskar dei programma, spesielt Ax Men. Svette mannfolk som huggar tre liksom, kan det bli betre?
Sunniva81 Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Paradise Hotel, Linni, Petter elsker Mari, Cops, Happy day, Skal vi danse +++ Sånne programmer er helt meningsløse og uten innhold, mål og mening. 3
Fnatti Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 Heeeeelt klart bartenderskolen eller CHARTERFEBER! GRØØØSS 4
Gjest SnakeOil Skrevet 27. januar 2011 #10 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hadde vært bedre om du stilte motsatt spørsmål, for det er stort sett bare dritt uansett hvilken kanal man ser på. (Endeløse rekker av amerikanske drittserier, reality i alle former og farger, filmer som er vist minst 5 ganger tidligere, "komedier" der latterboksen løper løpsk osv osv) - Eller reklame..... Bare dritt, ser stort sett nyheter, eller så ser jeg på bluerayfilmer. Endret 27. januar 2011 av SnakeOil 1
Ecogreen Skrevet 27. januar 2011 #13 Skrevet 27. januar 2011 Paradise Hotel, Linni, Petter elsker Mari, Cops, Happy day, Skal vi danse +++ Sånne programmer er helt meningsløse og uten innhold, mål og mening. Men Cops eier jo! Hehehh "bad boys, bad boys"
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. januar 2011 #14 Skrevet 27. januar 2011 Sliter med frokostquiz, The Doctors (kvasidoktorer!), paradise hotel osv. Men det mest søplete jeg veit om, som jeg ikke kan fordra, må bli Ricky Lake 3
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. januar 2011 #15 Skrevet 27. januar 2011 Og dr.phil ble glemt! Han er jævlig, han! 3
madison rose Skrevet 27. januar 2011 #17 Skrevet 27. januar 2011 (endret) det er mange som fortjener denne tittelen føler jeg, særlig programmer som Paradise Hotel, Date My Mom, Elimidate og en del MTV-serier - allikevel synes jeg Two and a Half Men er så dritdårlig at jeg går for den. de førstnevnte seriene er i det minste småmorsomme å se på, rett og slett av skadefryd. sistnevnte er bare fæl. Endret 27. januar 2011 av madison rose 2
The Kitten Skrevet 27. januar 2011 #19 Skrevet 27. januar 2011 Og dr.phil ble glemt! Han er jævlig, han! Han er grusom. Gjør jo ikke annet enn å latterliggjøre gjestene. Eller forresten han fremhever den fantastiske familien sin ved enhver anledning også. 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #20 Skrevet 27. januar 2011 Åååh, jeg klarer ikke stoppe med ett program... Av de som mer eller mindre går nå: *quiz-jukse-programmene om formiddagen *den eviglange konkurransen med Ylvisbrødrene og Fritjof Wilborn på TVN (jeg ser ikke på men konstanterer når jeg zapper meg forbi at programmet varer hele jævla kvelden) *alle korslag/korkonkurranser etc (generelt alle programmer hvor amatører som ikke har mål av seg til å bli mer enn nesten samstemte amatører, dominerer, og profesjonelle bare "hjelper til" ) *dating i mørket *paradise hotel o.l *wipe out *de aller fleste doku-serier som omhandler sykehus, fødende etc (mulig unntak for Turnuslegene) *4 stjernes reise, frokost, middag - mulig det kunne blitt hakket bedre om de hadde en eneste interessant person med og ikke bare pr-trengende arbeidsledige d-kjendiser, men jeg tviler sterkt Jeg lurer så innmari på hvem det er som sitter og ser alle de sykehusseriene og kjendiskonkurranser med Ylvis. Det hadde vært ren tortur for meg å bli tvunget til å se disse i sammenheng... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå