Gå til innhold

Søtt tips

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk et tips igår fra en mor som giftet bort datteren sin ifjor.

De hadde lagt ut kurver med diverse saker på toalettene, så gjestene kunne forsyne seg med.

I kurven på dametoalettet var det:

strømper, lyse og mørke

minttabletter

tamponger/bind

plaster

I kurven på herretoalettet:

plaster/bandasje (hihi)

minttabletter

barberhøvler

Husker ikke hva mer i farten, men det er jo mulig å legge masse rart i kurvene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Veldig lurt og legge noen Paracet eller Pinex i kurven, og kanskje kondomer inne hos gutta. Håndkrem og noen Frisk Pust drops kan også komme godt med.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kondomer blir vel litt drøy, får være måte på hva en skal holde gjestene med.

Skrevet

Synes bare at det var litt gøy med kondomer, det er jo mange som opplever litt ekstra kjærlighet i bryllup.

Skrevet
Synes bare at det var litt gøy med kondomer, det er jo mange som opplever litt ekstra kjærlighet i bryllup.

Hihi! Sikker moro at det skjer på noen bryllup, men våre venner og familiemedlemmer er gift/samboere/venter barn/nybakte foreldre etc.. også er det kun 2 som er single... kasnkje vi skal bare gi de to single et par kondomer hver... hehe :)

Skrevet

Dette var en kuul ide :enig:

noe jeg definitivt skal gjøre :enig_animasjon:

Ser for meg stor Sink bøtter (fra ikea) som jeg fyller med ting og tang.

Fikk en annen ide også, hva med å henge opp en skrible ark på do, så kan man skrive å tegne mens.... man venter :x

"la lykken gro som gresset bak do"

:hjerter:

Skrevet

Dette vekket Bridezillan i meg(igjen..), synes dette var en god i idè jeg da! Bare man ikke overdriver det! Men sikkert veldig greit å ha litt sånn småttri, som de kan få behov for! Dette forslaget må luftes...

Takk takk :wink:

Skrevet

Vet dere hva, dette blir faktisk litt for Bridezillaette for meg, så sånne kurver skal vi ikke ha......

*Tex har en grense* :o

Skrevet

Hei igjen !

Jeg har nå vært i to bryllup hvor de har hatt disse kurvene på toalettet, de har vært kjempe vellykket. Mange gjester som synes at det har vært veldig omtenksomt at de har tenkt på hva de også kan trenge i løpet av en kveld.

BRB

Skrevet

Vi skal ha sånne kurver! Ser faktisk ikke hva som er bridezilla med det.. :o

Skrevet

Nei nei nei, misforstå meg rett,

ha for all del slike kurver, sikkert kjempenyttig!!

Men selv en Tex må ha en grense et sted, og her gikk min for mitt bryllup. Utrolig nok.......

Skrevet
:ler: ble faktsik litt paff over at du hadde en grense jeg Tex :wink:
Skrevet

:enig:

Skrevet

Vet du hva Tex, jeg er faktisk helt enig med deg jeg. Dette blir too much! Og jeg synes faktisk også at det er litt brukt opp jeg... Men det er min mening og jeg forventer ikke at folk skal være enige med meg. :D

S.

Skrevet

:ler: Jeg også!! :ler:

Skrevet

Einig med Tex her. Kurver på toalettet er too much! :Nikke: Men for all del, hadde ikkje synast det var krise å kome i eit bryllaup der det var kurv på do, men eg lurer rett og slett på; kjem nokon av gjestane til å nytte det??? Viss andre jenter er som meg, så pleier eg å ha med meg det eg evt måtte trenge av påfyll og kriseting i løpet av kvelden.

Jaja.

Skrevet

-Hadde ikkje slike, og har heller aldri opplevd andre som har hatt det. Har heller aldri sett vitsen... Bind må ein jo alltid halde seg med sjølv, og det er då ikkje slik at ein gløymer det når ein skal vere i bryllaup heile dagen!!? Og såpass 'kresen' er eg, at pastillar som låg på eit offentleg toalett ville eg sikkert ikkje ete - same kor reint det var og kor lekker korga såg ut...

Men det er meg då - eg hadde jo ikkje tatt skade av at det stod ei slik korg på toalettet heller, så dei som likar idèen må berre gjennomføre! :wink:

Skrevet

:o Jøss, er det vanlig med slike kurver altså?! Det har jeg verken sett eller hørt om før. Sikkert smart, selv om jeg personlig synes folk får ha vett på å huske ekstra strømpebukse og hodepinetabletter selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...