Gå til innhold

Blir dette for klissete?

Gjest J:D

Anbefalte innlegg

heihei. Jeg har datet en herlig mann i 2 mnd, og snart er det jo valentinsdagen. Jeg hadde tenkt til å gi ham en hjerteboks med lapper i hvor jeg skriver ned ting jeg liker ved ham. Han er ikke en sånn skikkelig alphamale, og han er en skikkelig pusegutt. hihi...

blir dette for klissete og tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Kommer jo ann på hva HAN liker, og siden ingen av oss vet hvem denne mannen er så blir det veldig vanskelig for oss å svare på om han vil like det.

Min mann ville ledd seg skakk av en slik gave, og jeg ville trolig gjort det samme om jeg hadde fått noe slikt av ham.

Men det er oss da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er for klissete og for tidlig, kan sikkert du svare på bedre enn oss, som sagt, vi kjenner ham ikke. Kommer jo an på hva du skriver på disse lappene også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært for tidlig for meg å gi til min mann etter 2 måneder. Du kjenner han, og vet bedre enn noen av oss hva han vil like.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næsj, vanskelig å si når man vet hvordan dere er. Tror det er bedre for deg å vurdere ut i fra hvordan du oppfatter han, i stedet for å spørre her :)

Men for å likevel svare synes jeg det hørtes ut som en fin personlig gave, men jeg ville tenkt litt på presentasjonen- at det ikke blir for rosa, hjertete og feminint kanskje? Du kunne f.eks kjøpt ei flaske av favorittwhiskey'en, cognac'en (eller hva han nå liker) og festet et kort på den der du hadde skrevet noen av de tingene du liker ved ham? Bare et forslag. Uansett hva du finner på så kan det umulig gå galt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe uff da.

Hvis jeg bare lager en vanlig boks uten hjerteform, da? Virker som om det er fåtallet av menn som er romantiske... eller liker slike "klissete" ting... Jeg ga jo ham et julekort rundt julestrider og har skrevet melding til han hvor det stod hva jeg likte ved han osv, og dette likte han kjempegodt. =) men men... kan hende han kommer til å le av det jeg har tenkt til å gi ham på valentinsdagen eller noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj skjønner ikke hvorfor man skal le av en sånn gave!? Det er jo rett og slett drit frekt. Men siden dere bare er 2 måneder sammen kan det hende han blir litt satt ut og føler at det var litt tidlig? dette kommer HELT ann på. Noen går veldig fort frem og føler at de kjenner hverandre KJEMPE godt etter så kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk!

Har vanskelig for å tro at noen menn overhodet liker ting som dette.

Og hvis de sier de liker det så er det bare for å ikke såre... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Oj skjønner ikke hvorfor man skal le av en sånn gave!? Det er jo rett og slett drit frekt. .

Om det er meg du referer til, så hadde jeg ledd av en slik gave fordi han kjenner meg såpass godt at jeg ville visst at det hadde liggi humor bak en slik gave.

Får aldri slike gaver av fremmede/bekjente, men hadde jeg fått det da så hadde jeg vært enig i at det er frekt å le.(selv om jeg ville daua av latter når jeg vel var alene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vel synes det var litt klissete. Men kan du ikke bare gi han et stort sjokoladehjerte da? Vil sikkert bli satt pris på. Det enkle er det beste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, saken er det at jeg er helt blakk for tiden og kan dermed ikke kjøpe noe til han, så jeg vil heller lage noe PERSONLIG og litt unikt, og ikke noe standard greier som folk kjøper i butikkene....

men jaja, syntes selv at det er frekt å le av gaven. Jeg er jo den romantiske typen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solmåne

Syns det hadde vært koselig å fått lapper der man hadde skrevet ned hva man likte ved personen. Men du kan nok kanskje droppe hjerteboksen, slik at det mister det eventuelt "klissete" ved seg.

Kanskje du kan henge lapper rundt i leiligheten hans? hihi. Eller få tak i en mer "maskulin" boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tycker det låter kjempegulligt! :) Men det beror ju helt på hur mannen är.. :gjeiper: Om du misstänker att han uppskattar sådant så gör han säkert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker det hvis jeg lager en helt vanlig firkantet boks og tegner hjertet på lokket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Urk!

Har vanskelig for å tro at noen menn overhodet liker ting som dette.

Og hvis de sier de liker det så er det bare for å ikke såre... :sjenert:

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, saken er det at jeg er helt blakk for tiden og kan dermed ikke kjøpe noe til han, så jeg vil heller lage noe PERSONLIG og litt unikt, og ikke noe standard greier som folk kjøper i butikkene....

men jaja, syntes selv at det er frekt å le av gaven. Jeg er jo den romantiske typen...

Kan du ikke blande ut lappene med noen "Du gir meg lyst til å..."-lapper som er litt syndigere enn "Jeg liker deg fordi du er verdens snilleste mann/du kysser meg foran kompisene dine/du dusjer hver dag" da? Så får du sagt hvorfor du er glad i ham, samtidig som han får noe å glede seg til... :lur:

Tanken din er jo søt, men jeg kjenner ytterst få menn som ikke ville tenkt at det var klissete etter to måneder. En god blanding vil kanskje gjøre det mindre sukkersøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Denne var artig :gjeiper: søtt, syndig og mye å se fram til, hehehe - og kanskje blir han litt overrasket også?

Men altså, jeg synes ikke du, TS, skal tenke så fryktelig mye på det vi andre mener her inne- husk at du er du, og dere kjenner hverandre best. Du mener han er av den pusegutt-typen, og han har nok skjønt for lenge siden at du er av den romantiske typen, så jeg tviler sterkt på at en boks med komplimenter skremmer han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville droppet lapper hvor jeg skrev opp hva jeg likte med ham.

Ville heller laget små gavekort - på gratis ting! Ting du vil gjøre for han og ting dere kan gjøre sammen. Så kan han ta frem boksen når dere har kvelder sammen og trekke ut en vilkårlig lapp også gjør dere det som står på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...