Gå til innhold

Hva tar du deg råd til hver mnd?


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Bøker

- Et blad eller to i måneden

- God kaffe

- Duftlys fra Yankee Candles

- Ridetimer et par ganger i måneden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fram til for noen år siden levde jeg veldig sparsommelig iom at jeg hadde en lavtlønnet jobb og deretter ble student. Nå derimot tjener jeg bedre og føler jeg kan unne meg litt mer:

-kjøper dyrere klær og sko. Er mye mer fornøyd med skoene nå når det er ordentlig kvalitet

-spise ute på restaurant

-dyrere drikke hjemme, slik som jus, øl, sider

-av mat køper jeg activia som er ganske dyrt, men jeg også føler er nødvendig for magen.

-utenlandsreiser

-solarium hvis huden har slått seg vrang

-treningssenter

-en sjokolade innimellom i hverdagen selv om det jo ikke er så sunt

-stell for dyra er ikke luksus, det er minimum og det kjøpte jeg da jeg var fattig også

men fortsatt tenker jeg som en fattig iom at jeg så lenge levde med dårlig økonomi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med veldig anstrengt økonomi så er det kun treningssenter og reiseutgifter dit jeg tillater meg. Dette er viktig for helsa. Utover det så er det litt dyrere kaffe enn Ali.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye av det som nevnes her som ting å ta seg råd til er selvfølge for meg.

-Sunn og frisk mat --Kroppen og hode fungerer mye bedre med riktig mat fant jeg ut etter noen år med drittmat.

-Veterinær og ordentlig mat til dyret --Det er rimelig uansvarlig å ikke sørge for det.

-Busskort -- Å komme seg fra A til B er ikke "luksus" det er helt nødvendig for meg. To timers gåtur + funker dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mye av det som nevnes her er selvsagt for meg, på tross av at jeg er student. Jeg personlig synes det er utrolig godt med en sterkøl eller to, evt. whisky eller lignende på en fredagskveld i kombinasjon med en god film. Uunnværlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbymateriale. Ikke så dyre ting, men såpass at jeg kan kose meg hjemme med å produsere noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...