Gå til innhold

Hva tar du deg råd til hver mnd?


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Har du noe du bare tar deg råd til, uansett hvor blakk du er? Jeg har vaskehjelp 1 gang i uken, er alene med to barn og dette gjør min hverdag så utrolig mye lettere! Kan bruke all tiden på jentene istedet for å stresse rundt og vaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten og jeg er begge studenter med ganske stram økonimi, men vi tar oss alltid råd til en finere middag ute 1 gang i uken, og også noen koselige kopper kaffe på fine små kafeer. Vi drar også på konserter om det er noe spennende vi må få med oss - uansett pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mat og drikke til en kosekveld hjemme med samboeren en gang i uka. Det er en investering både i min egen trivsel og i forholdet vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mat laget fra bunnen av, og Pepsi Max. Gidder heller ikke kjøpe billig sminke/hudpleie for å spare penger til andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mat, gode råvarer. Hver måned - hmm, har egentlig ikke noen andre faste utskeielser, men kan med varierende frekvens kjøpe mat i kantina i stedet for å ta med niste. Og så stikker jeg innom butikker og ser på ting jeg ikke MÅ ha. Klær, småinteriør, ting fra bruktbutikk. Men kjøper ikke for så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mat, gode råvarer. Hver måned - hmm, har egentlig ikke noen andre faste utskeielser, men kan med varierende frekvens kjøpe mat i kantina i stedet for å ta med niste. Og så stikker jeg innom butikker og ser på ting jeg ikke MÅ ha. Klær, småinteriør, ting fra bruktbutikk. Men kjøper ikke for så mye.

Forresten - det gjelder kanskje ikke uansett hvor blakk jeg er, for jeg har vært så blakk at jeg ikke unte meg yoghurt engang. Men jeg prioriterer så langt det er mulig i hvert fall, og har hatt helt ok økonomi de siste årene (student med inntekt ved siden av).

Lenke til kommentar