Gå til innhold

Treningsbukser!

xeyes

Anbefalte innlegg

Jeg etterlyser treningsbukser (ikke joggebukser) som er VIDE og LANGE i beina..

Blir helt gal jeg.. Har vært på xxl, g-sport, sportshuset, sats butikken, men ikke pokker om de har noen som er lange i beina.. Blir lett irritert av sånt. Jeg syns ikke det er mye kult med høyvannsbukser.

Hjelp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en lang og fin bukse - men det var i Perugia, Italia, så det hjelper deg vel lite? Ellers pleier jeg ikke ha noe problem med for korte bukser, så har ikke noe stalltips.

Lykke til med letinga!

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg kjøpte sånne kjempevide dansebukser fra SATS, og de er så lange at jeg ikke kan bruke dem til å trene i i det hele tatt. Men hjemme foran TVen funker de bra :D

Men fra spøk til alvor: jeg er tross alt "bare" 168cm høy, og helt normalt proporsjonert, antar du er høy og langbeint????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på ladysport nei, ta en tur etterpå.

Ethereal:

Jeg prøvde en bukse på S.A.T.S der som het wide pants, men den var jaggu for kort. Hadde vært greit hadde den vært så lang at den akkurat rakk til hælen, men dengang ei.

De fleste i XL er lang nok i bena, men de er jo altfor store i livet..

Har kanskje pittelitt lengre ben enn "normalen" for disse dumme treningsbuksene..

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

hmm...det skal ikke være enkelt...

Det hjelper heller ikke at det ser ut til å være in med korte vide treningsbukser nå for tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte noen treningsbukser i Ellos - mine er mer tettsittende i stretch , men de er hvertfall lange nok i bena - kanskje de har med vide modeller der også.

Du kan jo generelt søke på nett om det finnes nettbutikker som selger sportstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xeyes ii
hmm...det skal ikke være enkelt...

Det hjelper heller ikke at det ser ut til å være in med korte vide treningsbukser nå for tida...

:ler: Nei sant nok..

punkyB: Skal ta å titte litt der jeg, takk for tips! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Løpslabbet så jeg at de hadde treningsbukser med 3 ulike benlengder. Men jeg vewt jo ikke om det er den typen du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...