Sugerøret Skrevet 27. januar 2011 #21 Skrevet 27. januar 2011 Gräddost Gauda Sveitser Brunost (fløtemysost) Norvegia Tubeosten bacon og skinke
FoxyFish Skrevet 27. januar 2011 #22 Skrevet 27. januar 2011 På pizza er mozarella og jarlsberg en sikker vinner. Brie og camenbert er fantastisk på kjeksen med druer og stangselleri som tilbehør. Jeg er også veldig glad i sandwitch med brie, pesto og salat! Kylling fylt med blåmuggost er heller ikke noe jeg takker nei til. Mmmm ost....
MarianneE Skrevet 28. januar 2011 #23 Skrevet 28. januar 2011 *Jarlsberg på skiva *Creme cherie på kjeksen *Cheddar på pizzaen *parmesan og fersk mozzarella der det passer seg og en jeg ikke har sett noen andre har nevnt: http://en.wikipedia.org/wiki/Brillat-Savarin_cheese
Gjest imli Skrevet 30. januar 2011 #24 Skrevet 30. januar 2011 Jarlsberg, Ridderost, Cheddar, Brie, Mozarella... Til dagleg går det i First Price Hvitost...
Gjest Thefainter Skrevet 30. januar 2011 #25 Skrevet 30. januar 2011 Jeg liker det meste av ost, så lenge det ikke illeluktende ost. Det er bare kvalmt...
Amanlis Skrevet 30. januar 2011 #26 Skrevet 30. januar 2011 "Gjennom tidene" er det nok norvegia som er og har vært favoritten min. Jeg spiser ulike oster i perioder. Jeg har spist Castello, blå, i en lang periode, men nå er det brie som gjelder.
Gjest B.B. Skrevet 31. januar 2011 #27 Skrevet 31. januar 2011 Norvegia eller fløtemysost på brødskiva, Jarlsberg på pizza og andre varmretter og Tines kremost med hvitløk eller Tines økologiske kremost med purreløk på kjeks.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #28 Skrevet 31. januar 2011 Jarlsberg, funker til det meste. På pizza, til gratenger, på brødskiven, på kjeks
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå