Gå til innhold

Bursdagsgave til 30 åring


Lizz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- smykke

- vin (kanskje med selvlagde ettiketter)

- kurv med kaffe, te, sjokolade, likør ...

- vanter, lue, skjerf

- parfyme

- kremer

- veske

- kunsthåndtverk (keramikkopp, bolle, vase, kunstglass)

- duk

- Vinkaraffel fra Eva Solo eller Rosendal

- Lysestaker fra Menu

- lommebok

- toilettveske

- badeskum, såper, shampoo

- kakespade

- kakefat

- kinobilletter i hefte

- gavekort på teater, resaturant

- bok (kokebok, roman du har lest og mener hun vil like, kunstbok, dikt..)

- akvarellmaling

- god kjøkkenkniv

Fikk du noen ideer som kunne passe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Solo har noen grytekluter i silikon. Det er ikke så traust og kjedelig gave som det kanskje høres ut som, de er veldig fancy. I plast-liknende materiale som tåler varme og så kan du slenge dem i oppvaskmaskinen når de er skitne. passer i minimalistisk kjøkken, f.eks.

Koster ca 200, har kjøpt det til flere venner i gave. Suksess!

Hva du enn gjør: Ikke kjøp noe med pepper!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jo, er hun peppermø, så er hun peppermø. Da bør hun få en pepperkvern :) (altå, om hun er singel) Det er jo halve morroa, minst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal gi pepper bør du kjenne henne godt i hvert fall. De fleste jeg kjenner som er 30 år og single er faktisk ganske lei seg for at de er alene. Synes ikke man trenger å strø salt (pepper) i såret :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Det er da bare en spøk.. Om det er ei venninne vet man jo forsåvidt selv om det passer. Kjøper ikke pepper til ei som nettopp har brutt ut av et langt forhod, og enda er trist for det... Men, i "normale omstendighter" synes jeg man normalt sett kan kjøpe ei lekker pepperkvern, finne et festlig kort med masse humor, og rett og slett ta det med humor.

Man blir 30 en gang (mange blir 29 mange ganger da, men....) og er man singel, ja da er man det. Blir ikke mer eller mindre singel av at man tar det med et smil vel?

Men jeg har vel ikke rett til å uttale meg om dette... 24 år og etablert i et samboerskap vet jeg ikke noe om åvli 30 eller være "ensom og føle tida går".. så jeg skal vel holde kjeft da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...