Gå til innhold

Jenter og Pepsi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drikker bare original coca cola. Alt annet er uaktuelt. Prøver å unngå restauranter der de enten har Pepsi eller bare dispenserbrus....

Har de ikke ordentlig cola, drikker jeg heller Villa eller 7UP. Uansett må det være sukker i! Får belegg i munnen og ekkel følelse i halen av alle de rare søtningsstoffene.

Marerittet er å få ferdig sjenket glass når man er borte. Man tar en sup og så smaker det PY..... Da må jeg gå på badet og drikke vann innimellom. Glasset med saft eller brus får bare stå. Hos folk jeg kjenner, og vet bare drikker kunstig søtet saft/brus, ber jeg om å få vann.

Det er ikke mange i min omgangskrets som drikker Pepsi-varianter...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmm, pepsi max er jo bare beste bruden! :hjerte:

Før drakk jeg mest cola zero, men måtte gå over til pepsi max igjen fordi den er litt mer "rundere" i smaken på en måte. Drikker det kun i helgene da :opplyser:

Skrevet

Jeg drikker bare original coca cola. Alt annet er uaktuelt. Prøver å unngå restauranter der de enten har Pepsi eller bare dispenserbrus....

Har de ikke ordentlig cola, drikker jeg heller Villa eller 7UP. Uansett må det være sukker i! Får belegg i munnen og ekkel følelse i halen av alle de rare søtningsstoffene.

Marerittet er å få ferdig sjenket glass når man er borte. Man tar en sup og så smaker det PY..... Da må jeg gå på badet og drikke vann innimellom. Glasset med saft eller brus får bare stå. Hos folk jeg kjenner, og vet bare drikker kunstig søtet saft/brus, ber jeg om å få vann.

Det er ikke mange i min omgangskrets som drikker Pepsi-varianter...

Wow. Du lar kanskje brus styre livet ditt litt vel mye, eller?

• Liker 1
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Før så drakk jeg BARE cola, nå drikker jeg kun sukkerfritt, så sant jeg ikke er hos bestemor eller noe. Hun serverer cola så :P

Skrevet

Kan jeg få spørre om hva slags skapning du er? :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Angående smellfeite.

Hvordan har det seg at f.eks. usa (og Norge) er full av smellfeite som aldri har inntatt annet enn lettprodukter? Kanskje man blir smellfeit at å ha i seg all den kunstige søtningen?

Igjen må jeg påpeke at jeg har drukket Cola light i mange år. Og har normal BMI.

Skrevet

Brus, med sukker som uten, er for white trash.

Skrevet

Grunnen til at jenter drikker Pepsi Max, er enkelt og greit fordi den har så få kalorier! Vi vil ha noe å kose oss med, men vi vil ikke legge på oss! Pepsi Max smaker bedre enn flere andre lettbruser, og den inneholder koffein, som er bra å ha hvis man vil holde konsentrasjonen og motivasjonen oppe.

Jeg drakk veldig mye pepsi max da jeg var på slankern. Det var kosen min og erstatningen for mer fetende produkter som sjokolade, kakao, godis etc. Det hjalp. Gikk ned 10kg. :)

Skrevet

Her går det i coca cola når det først skal drikkes brus.

Skal jeg drikke noe sunnere så drikker jeg vann.

pepsi/pepsi max synes jeg bare smaker fælt og kunstig, og andre typer brus liker jeg bare som blandevann.

Ingenting er som en cola på glassflaske til lørdagsfilmen :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...