Gjest Heloise Skrevet 25. januar 2011 #21 Skrevet 25. januar 2011 Blir oftest Pepsi Max ute siden det er ofte den eneste sukkerfrie brusen mange steder har... Må jo selvsagt bare være "svart" brus de har sukkerfri i også... Pfft! Selv er Solo Super min favoritt
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #22 Skrevet 25. januar 2011 Jeg synes lightbrus stort sett smaker æsj! Men jeg foretrekker Cola Zero eller Cola light over Pepsi. Pepsi(light) og TabXtra smaker helt grusomt!
Søtpotita Skrevet 25. januar 2011 #23 Skrevet 25. januar 2011 Eg har fått inntrykk av at det er både jenter og gutar som drikk Pepsi Max og det er fordi det er lite/ikkje sukker i den. Sjølv drikk eg aldri Pepsi, kun Cola. Og kun på laurdagar dersom eg et taco, pizza eller noko i den dur
Gjest Heloise Skrevet 25. januar 2011 #24 Skrevet 25. januar 2011 Sjølv drikk eg aldri Pepsi, kun Cola. HAH!! En stoooor stor stor feil i Heloise's verden! Pepsi ER cola. Cola er all svart brus. Du mener å si du bare drikker "Coke"? Coca Cola, Pepsi Cola, og alle andre merker der ute... All svart brus er "cola" *daske på lanken* 1
Søtpotita Skrevet 25. januar 2011 #25 Skrevet 25. januar 2011 HAH!! En stoooor stor stor feil i Heloise's verden! Pepsi ER cola. Cola er all svart brus. Du mener å si du bare drikker "Coke"? Coca Cola, Pepsi Cola, og alle andre merker der ute... All svart brus er "cola" *daske på lanken* What?? Du får sitje og spikke på flisa di, du! Cola er KUN Coca Cola...Pepsi er "bodlevatn"... 1
Gjest Heloise Skrevet 25. januar 2011 #26 Skrevet 25. januar 2011 Ja jeg storkoser meg med flisa mi, spikking er gøy det også! Prøvde å lage en tre-hest men det gikk ikke så bra det Hihi 1
Søtpotita Skrevet 25. januar 2011 #27 Skrevet 25. januar 2011 Ja jeg storkoser meg med flisa mi, spikking er gøy det også! Prøvde å lage en tre-hest men det gikk ikke så bra det Hihi Du kan spikke deg ein kopp til å ha "bodlevatnet" ditt i
Gjest Heloise Skrevet 25. januar 2011 #28 Skrevet 25. januar 2011 Du kan spikke deg ein kopp til å ha "bodlevatnet" ditt i Haha! Jeg leste "strikke" først... Næh, drikker aldri boble- eller brusevann annet enn på restaurant (er ikke fan av vin eller øl) så det får bli med de glassene de har
Søtpotita Skrevet 25. januar 2011 #29 Skrevet 25. januar 2011 Haha! Jeg leste "strikke" først... Næh, drikker aldri boble- eller brusevann annet enn på restaurant (er ikke fan av vin eller øl) så det får bli med de glassene de har "Boblevatn" og "bodlevatn" er ikkje det same...
Anglofil Skrevet 25. januar 2011 #30 Skrevet 25. januar 2011 Jeg har inntrykk av at Pepsi er en veldig mannedrikk, mens Cola Light/TabXtra er mer en damedrikk. Ikke at jeg mener det er riktig, bare mitt inntrykk av de som drikker det. Jeg derimot synes Pepsi Max er kjempegodt, og kan godt drikke en flaske om dagen. Nå verken røyker, drikker eller spiser generelt usunt heller, så jeg har ikke spesielt dårlig samvittighet. Det er min lille guily pleasure. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #31 Skrevet 25. januar 2011 Pepsi Max smaker pyton, synes jeg! Altfor søtt og skummete. Blæ.
Gjest Airi Skrevet 25. januar 2011 #32 Skrevet 25. januar 2011 Jeg drikker bare ananasbrus og pærebrus fra Oskar Sylte. Pepsi, cola og alt det andre som ligner har jeg aldri likt. Åh ja! Pærebrusen lenge leve! Har funnet en butikk i Oslo som fører Sylte-brus nå, og lykken er stor
sophiaM Skrevet 25. januar 2011 #33 Skrevet 25. januar 2011 Takk Gud for JULEBRUSEN! <3 men Cola funker det også, bare det ikke blir for ofte.
Gjest Dainty Skrevet 25. januar 2011 #34 Skrevet 25. januar 2011 Jeg kjenner jeg får litt frysninger når jeg ser alle på universitetet og på jobben som sitter og pimper på Pepsi Max ved hver forelesning og møte. Jeg skal ikke påstå å vite så mye som hvor fetende det egentlig er (noen kyndige sjeler må gjerne forklare litt rundt dette!), men jeg tenker automatisk på det som en slags gift og en veldig dårlig uvane. Og så skadelig som det er for tennene! For meg er brus det samme som godteri - jeg er ikke fanatisk, men det går under "lørdagskos" og ikke "hverdagsdrikk". Jeg synes det er fint å være noenlunde fast på det skillet.
Gjest Raindrops Skrevet 25. januar 2011 #35 Skrevet 25. januar 2011 Jeg er egentlig veldig heldig på dette, for jeg er ikke så glad i kullsyre. Det fører til at jeg så og si aldri drikker brus, vanligvis går jeg i 7-8 mnd uten å drikke en dråpe, for så å venne meg til brus i julen på grunn av julebrus Så det blir en del ananasbrus og pærebrus i januar og februar før jeg slutter igjen:p Men pepsi max kan jeg ikke forstå at det er mulig å drikke mye av. Ikke bare får man belegg på tennene, men jeg føler at hele munnen min får et klissete lag på innside etter bare et par slurker. Veldig rar brus.
Gjest Anjelika Skrevet 25. januar 2011 #36 Skrevet 25. januar 2011 Jeg foretrekker Coca Cola, Pepsi går greit men er langt fra like god. Lightbrus generelt er heller ikke toppen av lykke, men siden jeg er cocaholiker så hender det jeg kjøper Coke light/zero for å ikke bøtte nedpå altfor mye sukker i uka. Jeg har ikke inntrykk av at Pepsi Max er jentebrus, det er vel heller Diet Coke som er det. Ut fra reklamene er det iallefall tydelig hvem som er målgruppene! Det jeg derimot har inntrykk av er at Pepsi Max er harry, ikke spør meg hvorfor
Adrenalina Skrevet 25. januar 2011 #37 Skrevet 25. januar 2011 Det finnes ikke sukker i Pepsi Max og Cola Light.Derfor drikker jeg det og for di det er godt.Jeg klarer ikke drikke brus med sukker.Ikke vil jeg heller.Drikker kun Cola Light.Pepsi Max og de andre lettvariantene synes jeg er fæle.
Lexington Skrevet 25. januar 2011 #38 Skrevet 25. januar 2011 Jeg drikker en del Pepsi Max, synes det er den som smaker best Cola light smaker pyton etter min mening, Cola Zero går til nød an... Men jeg er heldigvis ikke avhengig, men skal innrømme at det går noen flasker i uka Jeg pleier å drikke med sugerør for da skader det ikke tennene så mye. Men jeg var hos tannlegen for noen uker siden for første gang på mange år, og fikk resultatet null hull, og tannlegen mente at jeg har supertenner
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #39 Skrevet 25. januar 2011 Really? Jeg kjenner nesten ingen som drikker Pepsi i det hele tatt - bortsett fra min gamle far, som til og med drikker skiten når den er romtemperert Selv drikker jeg sjelden brus i det hele tatt, men om jeg er på restaurant eller samboeren min lager en bedre middag hjemme, så blir det et glass eller to med Coca Cola eller Coca Cola Zero. Jeg prøver faktisk å legge på meg, så jeg velger gjerne vanlig Coca Cola, men det er jo ikke direkte sunt for tennene uansett.
Safira Skrevet 25. januar 2011 #40 Skrevet 25. januar 2011 Når jeg drikker brus blir det nesten alltid pepsi max, rett og slett fordi jeg synes den smaker kjempegodt (og jeg drikker ikke brus med sukker uansett hvor usunt aspartame er). Jeg synes vanlig cola smaker så søtt/klissete i forhold. Det går vel noen glass hver helg, men da er det som oftest også dette som er min helgekos så da tillater jeg med å drikke det med god samvittighet 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå