Gå til innhold

Jenter og Pepsi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle venninnene mine drikker pepsi max, fordi de mener det er et mye sunnere alternativ enn coca cola. Selv elsker jeg coca cola og syns pepsi max smaker kjempekunstig.

Og litt off topic: Hva i pøkk er villa farris? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Glad i reiser

Alle venninnene mine drikker pepsi max, fordi de mener det er et mye sunnere alternativ enn coca cola. Selv elsker jeg coca cola og syns pepsi max smaker kjempekunstig.

Og litt off topic: Hva i pøkk er villa farris? :s

Det er flere måneder siden jeg drakk brus nå, men skal jeg ha så er det Pepsi Max :)

Villa Farris er en god brus fra Ringnes :) Den heter ikke Villa Farris nå, men har "alltid" gått under det navnet: http://www.ringnes.no/brands/brus/Sider/Villa.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at de mest "bertete" jentene drikker Pepsi Max, mens de litt mer avslappede drikker vanlig Cola. Jeg hører til i den siste gruppen. Jeg tenker at hvis man først skal drikke brus, kan man like gjerne ta den som smaker best (Cola!), og vnlig sukker er tryggere enn alle de skumle tilsetningene i lightbrus.

Syns forøvrig at Cola Zero smaker som en dårlig blandet drink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor?! Jeg har gjort som deg, tatt med masse hjem fra besøk, men nå har familien flyttet derfra :tristbla:

Ultra og Centra (og Ica Maxi?) har brus fra Oskar Sylte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Mitt inntrykk er at de mest "bertete" jentene drikker Pepsi Max, mens de litt mer avslappede drikker vanlig Cola. Jeg hører til i den siste gruppen. Jeg tenker at hvis man først skal drikke brus, kan man like gjerne ta den som smaker best (Cola!), og vnlig sukker er tryggere enn alle de skumle tilsetningene i lightbrus.

Syns forøvrig at Cola Zero smaker som en dårlig blandet drink!

Tror ikke det har noe å si om men er "bertete" eller "avslappet". Alle er vi forskjellige og de som drikker Pepsi Max syns nok det er bedre enn Cola ;) Selv om du liker Cola best så like andre Pepsi Max best. Da jeg drakk mye Pepsi Max drakk jeg den fordi jeg syns smaken var god, ikke fordi den liksom skal være sunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dessverre hektet på Pepsi Max! Har faktisk aldri likt smaken av Cola, og i tillegg får jeg et slags belegg på tennene etter at jeg har drukket det (sukkeret). Nei, huff. Pepsi Max er best! :jepp: (Kan drikke Cola Zero og Light også, men kun til nød!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker coke, venninnen min drikker coke, samboer drikker coke.. Kjenner kun èn person som er pepsi max avhengig (eller velger pepsi fremfor coke), og hun er en godt voksen dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi max inneholder ikke sukker, men utrolig mye erstatningssøtningstoff og aspartam i store mengder. Da ville jeg heller drukket det med sukker i stede, med tanke på at aspartam setter seg i fettet som lim.

Lykke til med å slanke bilringene da, damer. :)

Tja, jeg drikker mengder cola light uten å legge på meg et gram.. så tviler på at det limer seg sååå hardt fast i fettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også drikker mengder med Cola Light, avhengigig jepp, og jeg legger heller ikke på meg av det. I fjor slanket jeg meg 14 kg imens jeg drakk minst en liter om dagen. Nå skal jeg ned enda noen kg, har kuttet ned litt på drikkingen, men bare pga tannhygiene. Har fortsatt ingen problemer med slankingen pga Cola Lighten jeg drikker. Tvert i mot, som en annen nevnte - holder den meg faktisk unna godterier, sjokolade og chips! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drikker jeg sjeldent brus, men når jeg gjør det velger jeg Dr.Pepper, VanillaCoke eller CherryCoke (noen bokser i året). Jeg HAAATER alle typer Pepsi, det smaker så fælt! Jeg må få godt betalt for å klare å få ned en halv liter, tror jeg. :ler:

Alle venninnene mine elsker Pepsi Max og drikker litervis i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest BabyBlue

Kjenner en fyr som er avhengig av pepsi max. Han skjelver og blir gretten om han ikke får sin daglige dose. Skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående smellfeite.

Hvordan har det seg at f.eks. usa (og Norge) er full av smellfeite som aldri har inntatt annet enn lettprodukter? Kanskje man blir smellfeit at å ha i seg all den kunstige søtningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Angående smellfeite.

Hvordan har det seg at f.eks. usa (og Norge) er full av smellfeite som aldri har inntatt annet enn lettprodukter? Kanskje man blir smellfeit at å ha i seg all den kunstige søtningen?

Man innbiller seg at det er sunnere bare fordi det ikke skal være sukker i det.

Alle disse "smellfeite" (liker ikke det ordet) har nok sikkert flere issues enn bare brusdrikking da, men ja, det er ikke akkurat sunt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor?! Jeg har gjort som deg, tatt med masse hjem fra besøk, men nå har familien flyttet derfra :tristbla:

Meny, noen Ica, noen Deli De Luca, Centra og Ultra -de jeg vet om, og centra std i en annen tråd, men kan jo være andre steder også? Noen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...