Gå til innhold

Dere med forstørrede pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utrolig lettende å høre at dere er så fornøyde:) HVilken klinikker tok dere operasjonen på?

En liten klinikk litt utenfor Stavanger, en venninde + søsteren min hadde gjort det der før meg og de var fornøyde så det føltes trygt. Dessuten var han kjempestreng og jeg hadde aldri fått lagt inn mer enn jeg fikk. Han anbefalte 200 ml og jeg fikk pressa det opp til 225, hehe. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen spørsmål til dere som har forstørret puppene:

Hvor gammel var du når du tok? Hvor gammel er du nå/hvor lenge siden er det?

Gikk alt bra?

Hvilke innlegg har du?

Størrelse?

Har du synlig arr?

Er du fornøyd?

Hva kostet det?

Ville du gjort det igjen?

Hvis du vil svare, hvorfor tok du silikon?

:)

Jeg er ikke ute etter kommentarer fra folk som vil fraråde dette uten å henvise til egen erfaring!

1år siden, blir 25år til sommeren.

Alt gikk bra, ingen komplikasjoner.

Silikon

240g og 260g, moderat profil, under muskel.

Arrene kan kun sees når jeg ligger på ryggen.

Er veldig fornøyd

32 000,-

Ja, jeg ville gjort det igjen.

Jeg tok silikon fordi jeg raste ned i vekt, mistet mye underhudsfett på brystkassen, slik at brystkassen gikk innover og mine egne pupper kom ut under dette søkket i brystkassen.

Skrevet

Tusen takk for svar:) Jeg har nesten ikke som støtter meg i valget mitt, så det gjør det litt ensomt og vanskelig. Har fått konsultasjonstime hos fornebuklinikken og colosseumklinikken neste uke:) Utrolig spent og nervøs:)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Jeg har nesten ikke som støtter meg i valget mitt, så det gjør det litt ensomt og vanskelig. Har fått konsultasjonstime hos fornebuklinikken og colosseumklinikken neste uke:) Utrolig spent og nervøs:)

Du har ingen som støtter deg i valget ditt? For meg var det litt motsatt. Mamma var kjempe støttendes :) Hun hadde vært klar over det lenge hvor mye jeg ønsket meg pupper. Jeg var jo helt flat. Hun sa det at jeg må gjøre som jeg vil med min kropp. Det er min kropp og mine penger. Jeg var myndig så hun hadde ikke så mye hun skulle ha sagt :gjeiper:

Pappa sa bare" ja hvis det er det du vil så " Han sa ikke så mye mer enn det.

Skrevet

De fleste er imot silikon og operasjonen,noe som gjør at jeg tviler på valget mitt som jeg vet er det beste for meg. Hadde vært fint å kunne hatt med seg noen på konsultasjonstimene, men går nok helt sikkert fint alene:)

Skrevet

De fleste er imot silikon og operasjonen,noe som gjør at jeg tviler på valget mitt som jeg vet er det beste for meg. Hadde vært fint å kunne hatt med seg noen på konsultasjonstimene, men går nok helt sikkert fint alene:)

Har du ingen venninner du kan ta med?

Men nei det er ikke noe særlig når alle er imot valget sitt og skal komme med moralpreiken. Men det er din kropp. Du bestemmer hva du vil og hva som er det beste for deg :)

Skrevet

Ja det er min kropp og jeg ønsker virkelig ta denne operasjonen, så jeg grugleder meg veldig:) HVor tok du din operasjon Smalls? hva slags type innlegg, over eller under muskel? Noe jeg også er spent på er smerten etterpå, har altfor lav smerteterskel:P

Skrevet

Da burde du ikke ta under muskel, det er vondt i 14 dager og du kan omtrent ikke bevege armene de første 2 dagene...

Skrevet

Da burde du ikke ta under muskel, det er vondt i 14 dager og du kan omtrent ikke bevege armene de første 2 dagene...

Gjelder nok ikke alle.

Jeg tok under muskelen, og hadde ikke vondt en eneste dag!! Løftet ikke armene høyerer enn brysthøyde de første 2 dagene, fordi dette hadde legen min sagt at jeg måtte unngå.

Var tilbake på jobb og skole etter 4 dager (tok på en torsdag, bynte på skole og jobb mandag)

Såe, dette er nok like individuelt som alt annet :)

Skrevet

Utrolig lettende å høre at dere er så fornøyde:) HVilken klinikker tok dere operasjonen på?

Jeg gjorde det på Fornebuklinikken. Veldig fornøyd med dem :Nikke:

Skrevet

Jeg må nok legge under muskelen da jeg er ganske tynn overkropp, så er forberedt på en del smerte:) Valget står nå mellom colosseumklinikken og fornebuklinikken. har hørt både positivt og negativt om fornebu, men ikke så mye om colosseum så er i tvil hvem jeg skal velge...

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg må nok legge under muskelen da jeg er ganske tynn overkropp, så er forberedt på en del smerte:) Valget står nå mellom colosseumklinikken og fornebuklinikken. har hørt både positivt og negativt om fornebu, men ikke så mye om colosseum så er i tvil hvem jeg skal velge...

Jeg synes du skulle overveie Nobel Clinic også. Den er velrenommert.

Skrevet

Hva er positivt/negativt med under eller over muskelen? Hvorfor velge det ene og ikke det andre? :)

Skrevet (endret)

Det ser mer naturlig ut under muskel, hele puppen kommer utenpå protesene. Over muskel synes kanten på protesen mye lettere, spes om man er tynn. Men protesene forsvinner visst litt mer bak muskel så noen leger anbefaler en større protese da.

Endret av Vinnie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...