Gå til innhold

Dere med forstørrede pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Noen spørsmål til dere som har forstørret puppene:

Hvor gammel var du når du tok? Hvor gammel er du nå/hvor lenge siden er det?

Gikk alt bra?

Hvilke innlegg har du?

Størrelse?

Har du synlig arr?

Er du fornøyd?

Hva kostet det?

Ville du gjort det igjen?

Hvis du vil svare, hvorfor tok du silikon?

:)

Jeg er ikke ute etter kommentarer fra folk som vil fraråde dette uten å henvise til egen erfaring!

Endret av Quickchick
Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Gikk alt bra?

Hvilke innlegg har du?

Har du synlig arr?

Er du fornøyd?

Hva kostet det?

Jeg var 19 år gammel og nå er jeg 22.

Jepp alt gikk bra

saltvanns proteser

Arrene er knapt synlige nå

Ja er kjempe fornøyd!!!

Betale 25 000

Så absolutt!

Skrevet (endret)

Jeg var 19 år gammel og nå er jeg 22.

Jepp alt gikk bra

saltvanns proteser

Arrene er knapt synlige nå

Ja er kjempe fornøyd!!!

Betale 25 000

Så absolutt!

Tusen takk for endelig skikkelig svar! :) Så bra du er fornøyd :D

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Gikk alt bra?

Hvilke innlegg har du?

Størrelse?

Har du synlig arr?

Er du fornøyd?

Hva kostet det?

Jeg er ikke ute etter kommentarer fra folk som vil fraråde dette uten å henvise til egen erfaring!

- Jeg var 18, nå er jeg 20

- Operasjonen gikk kjempe fint og følte jeg ble godt behandlet av både kirurg og sykepleieren. De tok seg godt av meg. Hadde vondt de 3-4 første dagene men så gikk alt fint.

- Jeg har også saltvannsproteser

- Fikk lagt inn 350g i hver pupp, så bruker en stor c i bh str.

- Arrene er nesten ikke synlige

- Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd :)

- 27 000 kr

- ja

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og delt. Diskusjon om hvorvidt sikikon i puppene er farlig eller ikke ligger her..

Kråkesaks.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og delt. Diskusjon om hvorvidt sikikon i puppene er farlig eller ikke ligger her..

Kråkesaks.

Det gjør den ikke, det :snurt:

• Liker 1
Skrevet

- Jeg var 18, nå er jeg 20

- Operasjonen gikk kjempe fint og følte jeg ble godt behandlet av både kirurg og sykepleieren. De tok seg godt av meg. Hadde vondt de 3-4 første dagene men så gikk alt fint.

- Jeg har også saltvannsproteser

- Fikk lagt inn 350g i hver pupp, så bruker en stor c i bh str.

- Arrene er nesten ikke synlige

- Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd :)

- 27 000 kr

- ja

Å, misunner dere som er så fornøyd! Har tenkt litt på å gjøre det selv, men er redd for at det skal mislykkes..

Skrevet

Det gjør den ikke, det :snurt:

Beklager. Jeg linket feil. Her

er linken.

Kråkesaks.

Skrevet

Gikk alt bra?

Hvilke innlegg har du?

Størrelse?

Har du synlig arr?

Er du fornøyd?

Hva kostet det?

Hei på deg! Dette er tydeligvis et brennbart tema for mange.... Men her kommer min erfaring:

Jeg var 30 når jeg tok silikoninnlegg, nå er det snart 5 år siden. Jeg la inn 325 cc i hvert bryst og gikk fra en AA Cup til en C/D cup, kommer litt an på BHen. Operasjonen gikk fint, vondt i ca 14 dager etterpå, men verdt hver eneste smerte. Arrene mine er ikke synlige, de ligger under brystene. Løfter jeg på de er det bare en liten hvit strek i huden, ikke synlig for andre enn meg.

Jeg ga 28 000 for operasjonen, også må du regne deg noe nytt undertøy etterpå, så tilsammen brukte jeg nok 30 000.

Og ja, jeg ville absolutt gjort det igjen. Jeg angrer ikke en dag, det er gøy å ta på seg kjoler,bikini og topper og kunne føle seg feminin og ha en skikkelig "kløft" Og kjæresten min ble også fornøyd med resultatet. Brystene ser i dag ganske naturlige,bortsett fra at de kanskje er litt mer faste og "struttende" en naturlige bryst. I følge kjæresten min er de like myke og gode å ta på som andre bryst. Det er virkelig en av mine beste investeringer.....

• 2 uker senere...
Skrevet

-Jeg var 22 år gammel, jeg blir nå 23 år, så det er snart et år siden =)

Gikk alt bra?

- Alt gikk supert! Jeg var ganske nervøs, og tenkte at "typisk at det er akkurat MEG det går gale med!"

Hvilke innlegg har du?

-Jeg har silikoninnlegg med ru overflate, 265g.

Størrelse?

-Jeg gikk fra en liten 75B, til 75D-DD avhengig av BH'en. Men de SER ikke så store ut altså. Føler at silikonpupper tar mer plass enn vanlige pupper =)

Har du synlig arr?

-Lite synlige =) En lyserosa strek under hver pupp (usynlig så lenge jeg ikke løfter opp puppen altså) som er ca 3-4cm lange.

Er du fornøyd?

-Veldig fornøyd! Selvbildet er på topp. Kjæresten min (gjennom 6 trofaste år) ELSKER dem, selv om han var skeptisk, og alle klær passer mye bedre!

Hva kostet det?

-30.000 + flyreise og hotell

-JA!

-Jeg gikk opp og ned i vekt, syns puppene begynte å henge og gikk ned et par BH-str uten å bli slankere ellers, og siden puppene mine er lang ifra hverandre på brystkassa, så de enda mindre ut når det var umulig lage noe som helst kløft..

SELVBILDE rett og slett!

Gjest anonym-gjest
Skrevet

- Jeg tok operasjon for 4 dager siden, og er 26 år gammel.

- Alt har gått bra foreløpig. Har sluttet med smertestillende, må bare ta en paracet på kvelden når jeg skal sove, er fremdeles litt ubehagelig å sitte og sove... Tok av støtte-bh´en for første gang idag, og det var litt av et syn... Ser rart ut, men har hørt fra alle at dette vil endre seg med tiden, heldigvis :)

- Jeg har silikoninnlegg, 300cc, lagt under brystmuskelen. Vet ikke hva dette tilsvarer i bh-størrelse enda.

- Ja, har fremdeles på tapen fra operasjonen :)

- Foreløpig er jeg nokså fornøyd, kunne kanskje hatt de litt større og nærmere hverandre, men får bare være tålmodig, har hørt så mye om at de endrer seg masse de første månedene. Så om et halvt år er de sikkert helt annerledes.

- Det kostet 28.500.

- Ja, ville gjort det igjen - og er superspent på å se sluttresultatet!

Gjest anonym-gjest
Skrevet

- Jeg tok operasjon for 4 dager siden, og er 26 år gammel.

- Alt har gått bra foreløpig. Har sluttet med smertestillende, må bare ta en paracet på kvelden når jeg skal sove, er fremdeles litt ubehagelig å sitte og sove... Tok av støtte-bh´en for første gang idag, og det var litt av et syn... Ser rart ut, men har hørt fra alle at dette vil endre seg med tiden, heldigvis :)

- Jeg har silikoninnlegg, 300cc, lagt under brystmuskelen. Vet ikke hva dette tilsvarer i bh-størrelse enda.

- Ja, har fremdeles på tapen fra operasjonen :)

- Foreløpig er jeg nokså fornøyd, kunne kanskje hatt de litt større og nærmere hverandre, men får bare være tålmodig, har hørt så mye om at de endrer seg masse de første månedene. Så om et halvt år er de sikkert helt annerledes.

- Det kostet 28.500.

- Ja, ville gjort det igjen - og er superspent på å se sluttresultatet!

Å glemte å svare på hvorfor jeg gjorde det; jeg har født og ammet to barn, så puppene mine, som i utgangspunktet alltid har vært små, ble plutselig enda mindre, med ekstra hud og heng. Ikke lekkert...

Skrevet

Gikk alt bra?

Hvilke innlegg har du?

Størrelse?

Har du synlig arr?

Er du fornøyd?

Hva kostet det?

Jeg var 25 når jeg la inn min silikoninnlegg. Jeg er nå 32. Alt gikk perfekt. Jeg fikk lagt inn 280ml under muskel, og gikk fra ikke pupper overhodet til 75C-70D. Arrene mine er synlige, men ikke plagsomt; det er uansett bare jeg som ser dem ;) Jeg husker ikke nøyaktig sum, men det kostet rundt 24 000 tror jeg. Dette er den beste investeringen jeg noen gang har gjort for meg selv; jeg er kjempefornøyd, og ville uten tvil gjort det igjen.

Hvorfor tok jeg silikon? Jeg hadde ikke pupper. I det hele tatt. Helt paddeflat. Det var jeg kjempe ukomfortabel og misfornøyd med.

Skrevet

Takk for svar så langt! :) Bra dere er fornøyde! :klemmer:

Gjest Mynona83
Skrevet (endret)

Gikk alt bra?

Hvilke innlegg har du?

Størrelse?

Har du synlig arr?

Er du fornøyd?

Hva kostet det?

- Jeg var 20 år gammel, det er 8 år siden!

- Alt gikk supert, ingen komplikasjoner

- Har silikon. Husker ikke fasong eller om de var ru eller glatte. Det var det i grunn kirurgen som valgte. Men jeg har under muskel.

- Husker ikke helt hvor mye jeg la inn heller. 225 eller 275. Gikk fra str 70A (som var litt for stor) til 70C eller 75B

- Arret synes hvis jeg løfter på puppen, det er en hvit strek som er ca 2-3cm langt i folden under puppen.

- Kostet rund 22.000,- når jeg tok det

- Angrer ikke et sekund! Er kjempefornøyd! De ser helt naturlige ut, har ingen plager, og mye bedre selvtillitt. De ble fakisk så fine at kirurgen la ut før/etter bildene mine på nettsiden :) (men det er visst ikke lov lenger)

- Jeg tok det fordi jeg var flat, og meget misforøyd med det. Følte at jeg så ut som en gutt, klær passet ikke, og jeg nektet å gå uten push-up BH.

Lykke til med valget! (og vær obs på at komplekser kan flytte seg til andre kroppsdeler når en blir fornøyd med det første)

Edit: rettet opp skrivefeil

Endret av Mynona83
Skrevet

Gikk alt bra?

Hvilke innlegg har du?

Størrelse?

Har du synlig arr?

Er du fornøyd?

Hva kostet det?

Jeg var 32, begynner å bli noen år siden nå..

Alt gikk bra men blødde litt fra det ene arret, stoppet raskt. Hadde lenge vondt men det var fordi jeg la inn protesen under musklene.

La inn 225 ml i hvert bryst. Hadde a-cup, nå har jeg c-cup.

Selvfølgelig blir det arr, men de er bleke og små og ligger skjult under puppene

Ble veldig fornøyd.

Det kostet 25 000.

Kommer til å legge inn litt mer om et par år da de har begynt å henge. (bruker nesten aldri bh).

Gjorde det fordi jeg ikke syntes puppene passet til kroppen min. Jeg var fornøyd før jeg fikk barn, etter graviditet og amming i nesten 10 mnd gikk jeg ned en hel cup. Er 1,76 cm høy og har småkraftig benbygning og litt hofter. Nå ser kroppen min mye mer symmetrisk ut og har nå nesten de samme hofemålet som brystmål.

Gjest lilletenkende
Skrevet

Utrolig lettende å høre at dere er så fornøyde:) HVilken klinikker tok dere operasjonen på?

Skrevet (endret)

- Tok for 13 mnd siden

- Alt gikk veldig fint, ingen komplikasjoner

- Har silikon

- 260 i hver

- Veldig små arr, som nesten ikke vises. Man må vite at de er der for å kan se det.

- JA, har aldri angret et sekund, det er verdt d!

- 30000,-

- Ville gjort det igjen, ska kanskje gjøre det også.

- Jeg tok fordi jeg var sånn ca flatbrystet.

(gjennomførte det på Fornebuklinikken, der er de VELDIG flinke!!)

Endret av NoFame

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...