Gjest Consensio Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Hooters i USA? Er det et sted i Norge som heter Hooters? (tviler på at dette er det samme som den amerikanske da) Eller er hooters navn/kallenavn på noe helt annet? Er så greit å skrive litt mer utfyllende når man lurer på noe
Tears.of.the.Sun Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Det er mange ting å synes om Hooters, men hva er du er ute etter? Hva vi syns om maten, betjeningen, markedsføringen eller hva er det du spør om?
Gjest Consensio Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Konseptet, Hooters i USA? Er vel som alle andre steder. Helt okey mat, hyggelig betjening der jeg har vært vel og merke.
Gjest Fikira Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Konseptet, Hooters i USA? Er vel som alle andre steder. Helt okey mat, hyggelig betjening der jeg har vært vel og merke. Ditto.
Tears.of.the.Sun Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Mange er imot konseptet Hooters pga at betjeningen er pene, unge kvinner med puppene på tur ut av sjorta. Det ser jeg virkelig ikke problemet med. Sånne kvinner kan man se overalt. Jeg syns Hooters bare er en av mange kjeder rundt om i verden som selger kyllingklubber og viser fotballkamper.
Gjest Consensio Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Mange er imot konseptet Hooters pga at betjeningen er pene, unge kvinner med puppene på tur ut av sjorta. Grunderen var bare forferdelig smart når han kom opp med det konseptet. Hva selger? Jo, sex selger
Tears.of.the.Sun Skrevet 24. januar 2011 #9 Skrevet 24. januar 2011 Grunderen var bare forferdelig smart når han kom opp med det konseptet. Hva selger? Jo, sex selger Akkurat
Cannavaro Skrevet 24. januar 2011 #10 Skrevet 24. januar 2011 Må bare pirke litt i denne..... så vidt jeg vet så selger ikke Hooter`s sex..... men ja, enig i at mye bar hud selger.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå