turidogola Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Hei! Jeg hadde ubeskyttet samleie torsdag 13. januar. Fikk menstruasjon i dag, er det helt sikkert at jeg ikke er gravid da? Temmelig nervøs, trenger jeg ta en test? Tusen, tusen takk for svar!!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Hvis du har fått en normal menstruasjon, så er det ganske sikkert at du ikke er gravid.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Man kan ikke få mens når man er gravid :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Man kan ikke få mens når man er gravid :gjeiper: Joda, noen har det. Men det er sjelden.
Sugerøret Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 noen kvinner har blødninger ,spotting ,mens andre har nesten fast mens under hele svangerskapet.Det siste er skjeldent men det skjer. PS ingen her har magiske evner og kan derfor ikke fortelle TS om hun er gravid eller ei
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Jeg og kjæresten har ikke brukt prevansjon på to år, han hopper av i svingen. Vet at det ikke er lurt, men siden det har gått bra så mange ganger, så har liksom bare blitt sånn (jeg kan ikke gå på p-piller, blir kjempedeprimert og suicidal). Har alltid mensen en uke, og mye smerter. Men sist gang hadde jeg ikke smerter, jeg blødde mindre enn vanlig, og det varte i nesten to uker. Så gikk det to uker uten mens, så kom det tilbake slik som det var; lite blod, varte lenge, ingen smerter. Dette er vel ingen tegn på graviditet? Har kjøpt så mange tester før, og har aldri vært gravid, og det er så dyrt, så gidder ikke kjøpe om dette ikke er noen tegn. Leste lenger opp at noen skrev normal mentruasjon. Dette er ikke normalt for meg, som spiser fem paracet om dagen vanligvis når jeg har mensen.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Du må nesten vente å teste, vent til det har gått to uker etter samleie. Også vil jeg anbefalle deg å bruke Ibux eller Naproxen til menssmerter. Paracet er ikke det beste mot menssmerter.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #9 Skrevet 25. januar 2011 Er ca 1 uke til jeg skal ha mensen. Har fast partner, så går på p-piller, microgynol. Men har i tilegg gått på 2 andre medikamenter som jeg fikk hos legen. I går fikk jeg litt blødning, som har fortsatt idag. Har også stikkinger/murringer nede i magen, på begge sider. Hva kan dette være? Gravid? Er det for tidlig å ta graviditetstest?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 Er ca 1 uke til jeg skal ha mensen. Har fast partner, så går på p-piller, microgynol. Men har i tilegg gått på 2 andre medikamenter som jeg fikk hos legen. I går fikk jeg litt blødning, som har fortsatt idag. Har også stikkinger/murringer nede i magen, på begge sider. Hva kan dette være? Gravid? Er det for tidlig å ta graviditetstest? Hvis du går på p-piller så er det liten sjans for at du er gravid. Du kan teste den dagen du venter mensen. Murringer og småblødninger kan komme av så mye forskjellig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå