AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Har du hatt sex (som involverer begges kjønnsorganer samtidig), med en mann, og begge har et sett forplantningsorganer? -Ja, du kan være gravid. Kan KGbrukere svare på om jeg er gravid hvis jeg beskriver symptomene i detalj? -Nei Er det noen måte jeg kan finne ut om jeg er gravid på? -Ja, flere, ingen av de inkluderer dog å spørre her inne. Du kan f.eks. kjøpe en graviditetstest og bruke den som beskrevet i pakningsvedlegget (disse testene kan kjøpes på apotek, dagligvarebutikk og noen kiosker/bensinstasjoner), den vil da - i motsetning til oss her inne - gi deg et plausibelt svar og vi som er her inne for å diskutere reelle graviditeter slipper bla oss forbi ørti 'er jeg gravid?'-tråder som alle går ut på det samme. Du kan og kontakte lege/helsestasjon, eller vente og se om mensen uteblir og magen vokser. Hvor kan jeg finne ut mer om tidlige graviditetssymptomer? -Jeg anbefaler å gå inn på Min lenke, skrive inn 'tidlige graviditetssymptomer' (ev passende synonym) i søkefeltet, for så å trykke på enter på tastaturet på datamaskinen din, relevant informasjon vil da dukke opp. Lykke til 9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Og kan folk pliiiiis holde emner som har med prøving på prøveforumet???? Mer sjanse for å få vettugt svar der enn her!
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Men ærlig talt da... Det kunne jo være at det var noen synske folk her inne som kunne visst? Brukt kulen sin og sett frem i tid Man vet jo aldri ;-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå