Gå til innhold

Uttrykket "harry" på engelsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på harry som i skinnvester o.l... Harley Davidson/motorsykkel klær/"stil" all the way liksom.

Hvis du beskriver ham/henne som en typisk "biker" så vil vel det være dekkende?

Skrevet

Jo.. vil jo det, men liksoom ikke helt det jeg er ute etter. Hehe vanskelig. Får lære h*n norsk tenker jeg, så jeg kan bruke "Harry"

Skrevet

Tacky går meir på vulgær, cheesy også dekker noko anna enn harry. Ka med å sjekke om personen kjenner australsk slang, og bruke bogan? For det dekker veldig harry...

Skrevet

Okay, takk, tviler på h*n gjør det, så vidt vært utenfor staten h*n er fra, men kan jo hende.. :P

Skrevet

Det spørs litt på hva det er jeg skal beskrive som harry, men bruker vel mest "trashy" og "tacky".

Skrevet

Der jeg bodde i USA ville vi aldri brukt hverken cheesey, tacky eller trashy om harry. Mer dekkende er vel redneck.

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen som har noe forslag på en engelsk versjon av "harry"?

Hva med bare "Harry"? De får lære seg at navnet ikke er særlig pent, de også :nei:

Skrevet

tenker på harry som i skinnvester o.l... Harley Davidson/motorsykkel klær/"stil" all the way liksom.

From the US perspective :

Trashy

Trailer trash

wallmart shopper

Trailer park fashion....

Wife beater

Tracker

Tornado Bait

redneck (den typiske wannabe cowboy uten manerer men med masse tattoos og elendig munnhygiene og rifle i baksetet....)

a hick (den typiske norske FRP velgeren isbedd en god porsjon kristen dobbeltmoral.....)

:gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...