Gå til innhold

95% grønnsaker i kurven

Fremhevede innlegg

Skrevet

Handle det du vil uten å tenke på at andre tror du er gal. Vi som arbeider i butikk er vandt til at folk handler i store mengder, så oss skal du ikke tenke på. Men jeg må innrømme at jeg hevet litt på øyenbrynene når en kunde kjøpte langt over 50 kg med klementiner..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har kikket bevisst oppi kurven til noen andre mens jeg handler og har aldri lagt merke til hva som er oppi der. Tror ikke du skal uroe deg for masse om dette. De fleste som handler har nok med sitt.

Skrevet

Jeg har jobbet et par år i butikk, og er vant til å se litt av hvert. Det er faktisk en god del mennesker som jobber på små restauranter/cafeer i nærheten som kommer innom og storhandler. (For det meste kjøttvarer), også er det folk fra organisasjoner som handler inn til møter (da kan det gå i 5 salatholder, 4 salamipakker, 6 brød, 3 agurker osv osv), eller et fotballag som skal feire noe ( 12 pizza, 20 brusflasker).

Det er ikke bare privatpersoner som handler inn til sitt eget hushold, men folk fra alle slags steder. Er nok ingen i kassa som kommer til å tro du er rar nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...