Gå til innhold

Jeg skjemmes over brystene mine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 20 kg og gått fra D til C. De henger kanskje litt mer enn de gjorde før.. jeg har enda 15 kg til jeg vil ned, og henger dem for mye når jeg er ferdig skal jeg vurdere brystløft, er kun 26 år og vil ikke gå rundt med hengepupper..

Men tror ikke trening kan gjøre noe med dette. Mange jeg vet som har gått ned masse og trent masse som får overflødig hud, sånn er det jo bare! Er begrenset hvor mye huden kan trekke seg inn igjen.. og fettet blir jo borte når man slanker seg, så klart blir dem mindre fyldige da..dessverre.. Eneste som irriterer meg med slankingen min. Men livet er mer enn pupper og det kan jo fikses. Silikon vurderer jeg ikke men brystløft ser bra ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da trente du ikke brystmusklene. Hvis man trener de så skal man ikke få hengepupper. Ikke noe vits i å klikke fordi man får et svar man ikke liker. Du kan snakke med legen din og kanskje få operasjonen dekket hvis det plager deg psykisk. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men mange som har gått ned mange kg og da mener jeg overvektige får slike operasjoner dekket.

Brystmuskler og brystvev er to vidt forskjellige ting. Man kan trene seg blå, det strammer fremdeles bare opp musklene bak puppene, IKKE puppene. Hadde det vært så enkelt hadde jo brystoperasjoner vært overflødige ! Pupper består av melkekjertler og fett, ikke muskler.

Skrevet

Bortsett fra brystløftoprasjon, tror jeg det er lite du kan gjøre for å forandre utseendet på brystene. Jeg ser trening av bryst blir foreslått, og det kan nok selvsagt hjelpe, men jeg tror den hjelpen er marginal. Bryst er, som sagt, fettvev og melkekjærtler. Musklene du eventuelt trener ligger på en måte bak puppene. Derfor vil trening sannsynligvis ikke hjelpe noe på det som "henger".

Jeg vet om damer som har fått dekket mageplastikk etter stort vekttap, så jeg kan ikke se for meg at det skal være noe problem å få dekket brystplastikk om det bare er snakk om å stramme opp huden.

Når det er sagt, så tror jeg du skal tro på kjæresten din når han sier han synes de er fine. Gutter like pupper, og de elsker puppene til dama de er glad i. Jeg tror faktik det er så enkelt. Selv er jeg paddeflat (av typen lite a-cup), og jeg har enda aldri opplevd at en mann ikke har likt puppene mine. Selv om det har vært ONS, pulevenn etc og ikke noe kjærlighet. Så jeg tror egentlig størrelse og fasong er fullstendig irrelevant!

:)

Skrevet

TS her

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer:) Jeg setter kjempepris på at jeg har fått så mange svar.

Noen lurte på på om det var flere steder som "hang", og det er kun puppene som er problemet. Magen min er helt stram f.eks. Jeg betaler også skatt, for de som lurte på det. Har jobbet masse og betalt det i mange år allerede. Jeg skal snakke med en trener og en lege, og se hva jeg kan få gjort:)

Skrevet

Da jeg var 17 år brukte jeg F-cup i BH. Nå er jeg 19, har gått ned 20 kg og bruker C-cup.

Etter slankingen har jeg fått virkelig hengepupper. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men de er helt flate, peker veldig nedover og er veldig slappe (mye hud). Det finnes ikke antydning til "rund form" i dem i det hele tatt :sukk:

Jeg skjemmes ekstremt over dette og går alltid hjem og dusjer etter trening f.eks. Det tok lang tid før kjæresten min fikk se brystene mine, og jeg pleier som regel å "skjule dem" når vi har sex, enten ved å ha han helt inntil meg eller ha på BH. (selvom han insisterer på å se dem, siden han syns de er fine, men det er veldig vanskelig for meg når jeg virkelig ikke kan fordra dem selv).

Er det noe jeg kan gjøre for å få dem strammere? Eller er det kun operasjon som er løsningen her? Jeg har på ingen måte råd til noe slikt, men kanskje jeg må begynne å spare?

Alle venninnene mine har faste og fine pupper, jeg føler meg så stygg i forhold til dem. Resten av kroppen min er jeg veldig fornøyd med etter slankingen, men brystene mine ødelegger jo alt!

Først og fremst bør du innse at alle er forskjellig. Ingen jenter jeg til nå har sett har vært make, hverken i form eller størrelse, ofte på samme jenta. Det finnes mange menn der ute som foretrekker "flate" og enda flere som egentlig gir blanke i størrelsen.

Har de begynt å zagge derimot, prøv å legge deg på rygg på en benk eller et bord med hodet utfor kanten. Hold en halvannenliterflaske med vann/sand/våt sand, eller en håndmanual, i nesten strake armer over hodet, så langt bak du kommer. Hev langsomt. Denne øvelsen gir endel løft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...