AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Da jeg var 17 år brukte jeg F-cup i BH. Nå er jeg 19, har gått ned 20 kg og bruker C-cup. Etter slankingen har jeg fått virkelig hengepupper. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men de er helt flate, peker veldig nedover og er veldig slappe (mye hud). Det finnes ikke antydning til "rund form" i dem i det hele tatt Jeg skjemmes ekstremt over dette og går alltid hjem og dusjer etter trening f.eks. Det tok lang tid før kjæresten min fikk se brystene mine, og jeg pleier som regel å "skjule dem" når vi har sex, enten ved å ha han helt inntil meg eller ha på BH. (selvom han insisterer på å se dem, siden han syns de er fine, men det er veldig vanskelig for meg når jeg virkelig ikke kan fordra dem selv). Er det noe jeg kan gjøre for å få dem strammere? Eller er det kun operasjon som er løsningen her? Jeg har på ingen måte råd til noe slikt, men kanskje jeg må begynne å spare? Alle venninnene mine har faste og fine pupper, jeg føler meg så stygg i forhold til dem. Resten av kroppen min er jeg veldig fornøyd med etter slankingen, men brystene mine ødelegger jo alt!
CafeLatte Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Du trente tydligvis ikke av deg de 20 kg. Man får hengete bryster hvis man går drastisk ned i vekk. Det eneste som kan fikse dette nå er en opperasjon, brystløft.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Jeg trente av meg kg, jo. Trente 5 dager i uka med PT på ELIXIA og løp ca. annenhver dag. Du vet tydligvis ikke hva du snakker om.. Jeg gikk heller ikke drastisk ned i vekt. Brukte godt over ett år.
CafeLatte Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Da trente du ikke brystmusklene. Hvis man trener de så skal man ikke få hengepupper. Ikke noe vits i å klikke fordi man får et svar man ikke liker. Du kan snakke med legen din og kanskje få operasjonen dekket hvis det plager deg psykisk. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men mange som har gått ned mange kg og da mener jeg overvektige får slike operasjoner dekket.
Gjest Armule Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Har puppene vært slik lengre? Og hvordan var de før vektnedgangen? Jeg antar, uten at jeg er ekspert, at det er fettet i puppene som har blitt borte mens huden ikke har trukket seg sammen og den blir "pløsete". Det eneste som blir å funke da, er nok en operasjon eller vektoppgang. Snakk med legen om det, og hør hva han har å si. Mulig han vet litt mer om valgmulighetene dine.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 CafeLatte: Jeg har da ikke klikket for noe. Ble bare litt irritert da du bestemte deg for at jeg hadde gått drastisk ned i vekt og ikke trent noe.. Står forresten i den første posten hvor gammel jeg er. Arnøy: De har vært sånn helt siden jeg var ferdig med å slanke meg (litt over ett år). Før slankinga hang de litt, men ikke på langt nær så ille som i etterkant. Men tusen takk for svar jeg skal snakke med legen Er det noen der ute som er/har vært i samme situasjon? 1
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Da trente du ikke brystmusklene. Hvis man trener de så skal man ikke få hengepupper. Ikke noe vits i å klikke fordi man får et svar man ikke liker. Du kan snakke med legen din og kanskje få operasjonen dekket hvis det plager deg psykisk. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men mange som har gått ned mange kg og da mener jeg overvektige får slike operasjoner dekket. Hun klikket da ikke? Hun svarte bare på din bedrevitende forutintatte mening. Pupper er forresten ikke muskler. 3
CafeLatte Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Hun klikket da ikke? Hun svarte bare på din bedrevitende forutintatte mening. Pupper er forresten ikke muskler. nei men man kan trene brystet for å få de fastere . Hvorfor blander du deg egentlig?
LukaFrost Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 nei men man kan trene brystet for å få de fastere . Hvorfor blander du deg egentlig? Hun blander seg vel fordi du ikke later til å ha peiling. 3
CafeLatte Skrevet 23. januar 2011 #10 Skrevet 23. januar 2011 Hun blander seg vel fordi du ikke later til å ha peiling. Bra du har det da.
Barcelone Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 nei men man kan trene brystet for å få de fastere . Hvorfor blander du deg egentlig? Hvis man går drastisk ned i vekt så hjelper det ikke bare å trene brystmuskelen så blir alt bra. Brystene er kun fett som forsvinner ved slanking og det er begrenset hvor mye huden kan stramme seg selv opp. 3
CafeLatte Skrevet 23. januar 2011 #12 Skrevet 23. januar 2011 (endret) Hvis man går drastisk ned i vekt så hjelper det ikke bare å trene brystmuskelen så blir alt bra. Brystene er kun fett som forsvinner ved slanking og det er begrenset hvor mye huden kan stramme seg selv opp. Hvis man går drastisk ned i vekt så får man løs hud både her og der. Hvis man trener brystet så vil man ikke få så mye løs hud som man hadde fått hvis man ikke gjorde det. Endret 23. januar 2011 av CafeLatte
Barcelone Skrevet 23. januar 2011 #13 Skrevet 23. januar 2011 Hvis man går drastisk ned i vekt så får man løs hud både her og der. Hvis man trener brystet så vil man ikke få så mye løs hud som man hadde fått hvis man ikke gjorde det. Hun har gått ned 20 kilo. Det er ganske mye. Hadde faktisk vært umulig å ikke få hengepupper! Jeeze. TS jeg tror du kan få hjelp av staten til å fjerne overflødig hud og eventuelt stramme opp/fylle ut brystene.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2011 #14 Skrevet 23. januar 2011 nei men man kan trene brystet for å få de fastere . Hvorfor blander du deg egentlig? Har jeg ikke lov til å svare her mener du? Jeg blander meg fordi jeg synes TS har vært kjempeflink, og da synes jeg du kan holde deg for god til å komme med slike snørrhovne uttalelser som ikke engang stemmer. Ja man kan trene opp brystmuskulaturen, men selve puppene er det verre med. Når huden mister fyll, så vil den henge mer. Kan ikke trene opp hverken huden eller fettet til å ikke henge. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #15 Skrevet 23. januar 2011 Våre skattepenger skal gå til å fikse hennes pupper. Fy faen as SPAR penger sier jeg bare. Makan til frekkhet dere råder denne personen til.
Gjest anonym Skrevet 23. januar 2011 #16 Skrevet 23. januar 2011 det er ikke unormalt faktisk helt normalt... det er nok ingen løsning på det.. aksepter det slik du er .. du er bra uansett, det går bra:)! http://lalalu.blogg.no/ Da jeg var 17 år brukte jeg F-cup i BH. Nå er jeg 19, har gått ned 20 kg og bruker C-cup. Etter slankingen har jeg fått virkelig hengepupper. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men de er helt flate, peker veldig nedover og er veldig slappe (mye hud). Det finnes ikke antydning til "rund form" i dem i det hele tatt Jeg skjemmes ekstremt over dette og går alltid hjem og dusjer etter trening f.eks. Det tok lang tid før kjæresten min fikk se brystene mine, og jeg pleier som regel å "skjule dem" når vi har sex, enten ved å ha han helt inntil meg eller ha på BH. (selvom han insisterer på å se dem, siden han syns de er fine, men det er veldig vanskelig for meg når jeg virkelig ikke kan fordra dem selv). Er det noe jeg kan gjøre for å få dem strammere? Eller er det kun operasjon som er løsningen her? Jeg har på ingen måte råd til noe slikt, men kanskje jeg må begynne å spare? Alle venninnene mine har faste og fine pupper, jeg føler meg så stygg i forhold til dem. Resten av kroppen min er jeg veldig fornøyd med etter slankingen, men brystene mine ødelegger jo alt!
Barcelone Skrevet 23. januar 2011 #17 Skrevet 23. januar 2011 Hva da frekkheter. Vi hjelper da folk som har fiått kreft og kols og alskens annen drit som følge av røyking. ALLE vet hva røyking fører med seg. Skal v slutte og hjelpe dem også? Hun har helt sikkert betalt skatt selv også så hun har full rett til å benytte seg av de tilbud staten tilbyr. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #18 Skrevet 23. januar 2011 Nei man skal ikke betale for noens silikon. Herremin skjerp dere
Zzyzx Skrevet 23. januar 2011 #19 Skrevet 23. januar 2011 Hvis man går drastisk ned i vekt så får man løs hud både her og der. Hvis man trener brystet så vil man ikke få så mye løs hud som man hadde fått hvis man ikke gjorde det. Dette ville jeg likt å se at er sant. Å trene brystmusklene vil bidra litt, i og med at det er mer muskler som fyller opp der det tidligere var fett, men denne effekten er sterkt begrenset. Pupper består i all hovedsak av fett. Det fettet forsvinner sammen med det andre, og huden henger ikke alltid med. Det er f.eks. derfor noen folk som har gått mye ned i vekt får hengebuk. Dette har med elastisitet i huden å gjøre. Men i følge din logikk kan disse menneskene bare trene magemuskler, så er det ikke noe problem og buken henger litt (eller mye) mindre? Right? Dessverre er det ikke så mye å gjøre med det annet enn operasjon, men det beste er jo å lære seg å leve med det og kanskje til og med like dem litt. Jeg vet at jeg hadde slitt enormt med det som nitten-åring, men nå som jeg har bikket 30 så henger jeg meg ikke opp i det på samme måte. Jeg er på vei ned i vekt og puppene mine er rett og slett ikke like fine som de var. Jeg regner med at de kommer til å henge mer og mer, selv om jeg trener brystmusklene, men jeg er såpass komfortabel med meg selv etter hvert at jeg ikke ser på puppene som et problem og noe å skjems over.
cecileg Skrevet 23. januar 2011 #20 Skrevet 23. januar 2011 Jeg synes du er tøff jeg som løfter frem problemstilingen. Full trampeklapp for å ha klart å gå ned 20 kg! Det står det respekt av! Likevel, trist nok hadde det en bakside og det hadde sin kostnad.. Kan du ikke likevel vente litt med avgjørelsen om operasjon? Kjempebra gjort at du klarte å gå ned, tipper det var knallhardt.. men kanskje den neste store styrkeprøven kommer nå hvis du heller bestemmer deg for å prøve å akseptere at vekttapet hadde en bakside? Uansett er det sikkert en god ide å snakke med en lege. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå