missfidget Skrevet 22. oktober 2003 #1 Del Skrevet 22. oktober 2003 http://www.highclasscho.com/images/HCC104C.jpg Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 22. oktober 2003 http://www.highclasscho.com/images/HCC104C.jpg Takk! Uff...ingen som ser ut til å vet...jaja...Men liker dere dette skjørte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #3 Del Skrevet 22. oktober 2003 vær litt tålmodig da...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 22. oktober 2003 vær litt tålmodig da...! Nei, nei, det var ikke sånn mente...Bare tenkte siden det visste seg at ingen vet da kunne jeg like godt spør hva de synes allikevel...ikke i en stygge mote altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #5 Del Skrevet 22. oktober 2003 neida, skjønte det... Men det er sikkert noen som har peiling, har kanskje ikke sett spm enda. Syns skjørtet var fin jeg! Ikke noe jeg ville hatt selv tror jeg, men har nok en litt mere barnslig stil Har desverre ingen ideer om hvor de kan ha noe sånt.. Men lykke til :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 23. oktober 2003 #6 Del Skrevet 23. oktober 2003 Synes slike skjørt er kjempeflotte! Men de er vanskelige å finne... Vet det er en butikk på Grünerløkka (tror jeg) som har 50-talls klær. Husker desverre ikke hva den heter, men den burde vel ha noe sånt. loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 23. oktober 2003 #7 Del Skrevet 23. oktober 2003 Synes slike skjørt er kjempeflotte! Men de er vanskelige å finne... Vet det er en butikk på Grünerløkka (tror jeg) som har 50-talls klær. Husker desverre ikke hva den heter, men den burde vel ha noe sånt. loolaa Er det Los Lobos du mener loola? Bra butikk. De selger plater der også. Elsker 50/60`talls stilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 23. oktober 2003 #8 Del Skrevet 23. oktober 2003 Er det Los Lobos du mener loola? Bra butikk. De selger plater der også. Elsker 50/60`talls stilen! Det var det!! Glemte forresten å skrive at den altså ligger i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. oktober 2003 #9 Del Skrevet 23. oktober 2003 De har noen sånne skjørt på Victorias Secret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 23. oktober 2003 #10 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det er jo et type skjørt som gjerne selges til drakter, så hvis du vet om et sted der de selger mye drakter ville jeg spurt der ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå