SkalNED Skrevet 28. april 2011 Forfatter #41 Del Skrevet 28. april 2011 Nå trodde jeg at jeg hadde gått opp fem kg,men jeg er på vippen mellom 147-147,5kg. Det er egentlig mer enn nok,men det er jo vanskelig å la være å gå opp når man ikke har energi og ikke orker ting. Har masse å gjøre,så det blir siste innlegg på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #42 Del Skrevet 1. mai 2011 Må vel ut og gå,men er kvalm har vondt i huet og er jævlig grinete.. kyllingrester gjorde meg kvalm til frokost.. gah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2011 #43 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg må bare spørre, og det er ikke stygt ment... Men du virker utrolig negativt fokusert på deg selv. Du virker lite motivert for og røre på deg/trene. Stemmer det? Kanskje du trenger en treningsveileder eller noen som kan gi deg litt coaching? Bare noen tanker etter og lest litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. mai 2011 #44 Del Skrevet 2. mai 2011 Innom for å ønske deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 3. mai 2011 #45 Del Skrevet 3. mai 2011 Svømming er super trening som ikke belaster leddene. De som muligens tenker at du er for tjukk til å vise deg i badedrakt, har større problemer enn oss... Jeg svømmer hver uke, og tenker aldri over at jeg er for tjukk eller hvordan de andre ser ut. Jeg er der for å svømme ikke fordømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 3. mai 2011 #46 Del Skrevet 3. mai 2011 Du kan også teste vann-aerobic hvis det finnes der du bor. Der er det folk i alle aldre og fasonger, så ikke noe å skjemmes for. Det er god trening, lite belastende for ledd og morsomt (sier mamma). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #47 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg må bare spørre, og det er ikke stygt ment...Men du virker utrolig negativt fokusert på deg selv.Du virker lite motivert for og røre på deg/trene.Stemmer det?Kanskje du trenger en treningsveileder eller noen som kan gi deg litt coaching?Bare noen tanker etter og lest litt... Negativt fokusert på meg selv...syns du det er veldig rart? Jeg veier mer enn to såkalt normale personer tilsammen - og alle IRL skal komme med velmente råd uansett hva jeg prøver å si. Lite motivert for å røre på meg? Nei - jeg går på trening hos fysio to-tre ganger i uka, går turer selv om jeg hater å gå tur- men jeg har mine sperrer,og sånn er det. Treningsveileder er det mulig det fins der du bor,men det fins ikke her, jeg har uansett fysioterapeuten som hjelper meg med trening ift hva som er trygt og ikke. (Etter Å ha lest litt,heter det forresten.) Innom for å ønske deg en fin dag Takk i lige måde Svømming er super trening som ikke belaster leddene. De som muligens tenker at du er for tjukk til å vise deg i badedrakt, har større problemer enn oss...Jeg svømmer hver uke, og tenker aldri over at jeg er for tjukk eller hvordan de andre ser ut. Jeg er der for å svømme ikke fordømme. Det er ikke deres issues jeg sliter med,det er mine. JEG syns at JEG er for feit til at JEG er komfortabel med å vise meg i svømmetøy. Selv om du ikke fordømmer,er du ikke alene som med-svømmer. Du kan også teste vann-aerobic hvis det finnes der du bor. Der er det folk i alle aldre og fasonger, så ikke noe å skjemmes for. Det er god trening, lite belastende for ledd og morsomt (sier mamma). Det fins ikke kortere enn6t unna,og det er alt for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 25. mai 2011 #48 Del Skrevet 25. mai 2011 Heia for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #49 Del Skrevet 27. mai 2011 Har gått ned 20kg (fant en gammel målelapp) OG har vokst et par cm! Føler meg kjempehøy og kjempeflink! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
victory2 Skrevet 31. mai 2011 #50 Del Skrevet 31. mai 2011 Wow!! Ned 20 kg er jo kanonbra! Stå på videre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #51 Del Skrevet 31. mai 2011 takk for det Får håpe det går like bra fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #52 Del Skrevet 4. juni 2011 Nå har jeg i løpet to uker drukket brus 3 ganger,og tre ganger snop. Den ene var kinotur,de andre to var de to helgene. Jeg har ikke det store søtsuget mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. juni 2011 #53 Del Skrevet 5. juni 2011 Så utrolig flink du er! 20 kg er jo kjempebra, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #54 Del Skrevet 5. juni 2011 Takk for det -------------- I dag er jeg møkksint på bekkenet mitt, i går var jeg aktiv og hadde en god dag -spesielt helsemessig- og i dag er jeg helt ødelagt. Sovet dårlig og vondt og bare lyst til å grine. I tillegg har jeg fått influensa og i det hele tatt. Orker ikke tanken på verken mat eller noe,men føler for å gi bekkenet mitt skikkelig juling så jeg kan gjøre vanlig husarbeid i det minste, det gjør meg skikkelig sint å være så hjelpesløs. Blæææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 6. juni 2011 #55 Del Skrevet 6. juni 2011 20 kilo er jo kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #56 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er jo det - selv om jeg ikke er fornøyd med det sjøl Vanskelig å forstå kanskje - men jeg ser ikke at vekta er borte,sjøl. --------------------- er enda sintere i dag. Bekkenet er verre,treninga ble avlyst,og jeg har en hodepine fra helvete. Jeg er så sint at jeg skal gå en tur for å straffe bekkenet mitt for at det er så bedritent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #57 Del Skrevet 9. juni 2011 Gått ned en kg siden sist - og har lyst å gå ned fortere...har kutta ut brus og alt snop og det burde jo gå fortere? Men det er jo bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #58 Del Skrevet 18. juni 2011 Har finni ut at kaloriforbruk er ca 3000 - 3200 per dag. Lurer litt på hvor mange kalorier jeg får i meg per dag - sånn ca. Motivasjonen er der enda - 6mnd etter start, og det er ny rekord. Jeg liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #59 Del Skrevet 19. juni 2011 Tung dag i dag -jeg har kost meg i helga,med brus og potetgull. Så nå har jeg lyst på alt mulig. Men, jeg kikket på cm målene mine,og selv om jeg ikke merker noe til det selv,så har jeg gått ned! Målte meg i januar,og i mellomtida, men kopierer bare fra januar og i dag. Vekt: Jan 163 I dag 142 Overarm Jan 53 I dag 46 Midje Jan 138 I dag 129 Hofte Jan 155 I dag 149 Lår Jan 95 I dag 88 Så ting går rette veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #60 Del Skrevet 19. juni 2011 Tung dag i dag -jeg har kost meg i helga,med brus og potetgull. Så nå har jeg lyst på alt mulig. Men, jeg kikket på cm målene mine,og selv om jeg ikke merker noe til det selv,så har jeg gått ned! Målte meg i januar,og i mellomtida, men kopierer bare fra januar og i dag. Vekt: Jan 163 I dag 142 Overarm Jan 53 I dag 46 Midje Jan 138 I dag 129 Hofte Jan 155 I dag 149 Lår Jan 95 I dag 88 Så ting går rette veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå