Gå til innhold

Latterlig god lebestift!

tuji

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken farge har du da? Jeg har også kjøpt denne leppestiften (etter at den ble kåret til testvinner på tv2), og synes den var såpass god at jeg gjerne vil prøve en annen farge også. Jeg kjøpte forøvrig farge 134.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg skal vurdere en kjøp. Vet ikke hvorfor men et par år siden kjøpt jeg en gulaktig "honning" farge som var "in" for denne tiden. Klarte ikke å bruker den på grunn av det var så klissete. Gikk rundt med hår i munnen hele tid! :ler:

Men det ser ut som mange pen farger unasett i det siste! Jeg er veldig glad i burgundy/litt mørk variasjon (bruker forresten mye Clinique Black Honey gloss for tiden) uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke de klissete på tube (selv om jeg liker de også), men en lebestift i sølvfarget hylse. Den er myk og glir lett på munnen, har mye glans og holder lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(bruker forresten mye Clinique Black Honey gloss for tiden)

Hvor får du kjøpt den? Jeg spurte etter den på et Esthetique-parfymeri for en stund siden, men de hadde den verken i butikken eller i sin produktliste. Jeg antok derfor at den ikke fås kjøpt i Norge, men det gjør man kanskje likevel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får du kjøpt den? Jeg spurte etter den på et Esthetique-parfymeri for en stund siden, men de hadde den verken i butikken eller i sin produktliste. Jeg antok derfor at den ikke fås kjøpt i Norge, men det gjør man kanskje likevel???

Nix, den gikk ut av produksjon for noen år siden. Har ikke funnet en fullgod erstatning enda, så jeg tviholder på siste rest av mitt eksemplar. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...