AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #21 Skrevet 23. januar 2011 Jeg er pen, jeg er smart, jeg har gode venner, jeg har en flott familie, jeg har utdannelse, jeg lever godt, jeg har vært i utallige land på ferie, jeg er slank, jeg har en snill kjæreste... Allikevel har jeg vært tungt deprimert i fire år, og i perioder slitt med selvmordstanker. Kall MEG taper, som ikke kan sette pris på noe som helst, enda jeg har alt en jente kan drømme om. Om du er lykkelig, og tilfreds med det livet du har, er du ingen taper, uansett hva andre måtte si og mene. Antagelig har de det ikke godt selv, for da hadde de ikke hatt behov for å tråkke andre ned.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #22 Skrevet 23. januar 2011 Jeg er pen, jeg er smart, jeg har gode venner, jeg har en flott familie, jeg har utdannelse, jeg lever godt, jeg har vært i utallige land på ferie, jeg er slank, jeg har en snill kjæreste... Allikevel har jeg vært tungt deprimert i fire år, og i perioder slitt med selvmordstanker. Kall MEG taper, som ikke kan sette pris på noe som helst, enda jeg har alt en jente kan drømme om. Om du er lykkelig, og tilfreds med det livet du har, er du ingen taper, uansett hva andre måtte si og mene. Antagelig har de det ikke godt selv, for da hadde de ikke hatt behov for å tråkke andre ned. Jeg vil ikke kalle deg en taper Det at du har alt og at du i manges øyne burde være lykkelig, men ikke er er det, betyr ikke at du er en taper. Du har vært tungt deprimert i fire år og slitt med selvmordstanker, men du er her. Jeg vil heller kalle deg STERK :)Håper du får det bedre framover, sender deg mange gode tanker Ellers må jeg takke deg for fine ord 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #23 Skrevet 23. januar 2011 Selvsagt er du ingen taper! Tenk hvor heldig du er som har mann og 2 barn, ikke alle som er så heldige. Jeg har selv ei venninne som har vært ufrivillig barnløs i 5 år, så jeg setter veldig stor pris på at jeg har fått barn selv uten problem. Ikke alle som får barn selv om de vil.. men jeg forstår tankene dine litt, var selv hjemme i 4,5 år med små barn frem til i fjor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå