Gå til innhold

Hvor i all verden er det blitt av Waco??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Ja, da har vi i det minste rimelig like uniformer - litt avhengig av hvilket firma du jobber for...

Jeg blir stadig tatt for å være vekter hvis jeg i uniformert tilstand beveger meg ut blant såkalt "vanlige folk." En gang var det en artig skrue som skulle ta meg fordi han trodde jeg var parkeringsvakten som hadde gitt ham en saftig bot... - i det hele tatt er jeg litt i tvil om uniformen gir meg noen voldsom autoritet... - eller for den saks skyld noe voldsomt drag på kvinner av det motsatte kjønn...

:ler:

Skjønner hva du mener! Jeg liker ikke å gå i uniform etter jobb, derfor henger den alltid i skapet på jobben, så skifter deg der!

Men jo - jeg synes uniformen gir litt autoritet. Men det er vel forskjell på meg og deg her - folkene vi omgås med, mener jeg! :wink:

Og angående drag på motsatt kjønn.... Vær ikke for beskjeden! :wink: Har ikke sett åssen din uniform ser ut, men jeg synes i alle fall selv at vekteruniform er sexy (og jeg har fått komplimenter selv også, tydeligvis noen menn som liker jenter i uniform! :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vanlige, kjedelige fengselsvesenet sin; mørk blå bukse og jakke, lys blå skjorte. Smått med batonger, håndjern og annen festlig grunnutrustning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Vanlige, kjedelige fengselsvesenet sin; mørk blå bukse og jakke, lys blå skjorte. Smått med batonger, håndjern og annen festlig grunnutrustning...

Ikkeno håndjern en gang? :(:wink:

Har ikke noe "ekstrautstyr" jeg heller, men jeg har en stor og tung lommelykt! Funker like greit som batong. Ikke det at jeg har hatt behov for det noen gang, altså! :ler: (heldigvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Funker fint det   :sjarmor:  

men ikke helt hvis du har myke ecco sko på....

Army boots har jeg i alle fall, sikkert Trøffel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Army boots har jeg i alle fall' date= sikkert Trøffel også.

Ja, jeg tar ikke på meg fotformskoene og busserullen før jeg er ferdig på jobb. Nå som det er så kaldt har jeg et fint, rutete Sigrun Berg-skjerf også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco fikk beskjed om at denne tråden var her i går.

Han ber meg hilse fra Dubai. Nikolai har nettopp gått fra han, og selv er han og shopper uhemmet i Kuwait. Alt er etter forholdene vel; det er jo salg etter ramadan i Kuwait, men av fullt forståelige grunner er rampelyset for sterkt for han i disse tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

Handlet ikke tråden om deg trøffel??

sukk.....

Forresten så kjenner jeg to fengselsbetjenter monn tro om den ene er deg?? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tar ikke på meg fotformskoene og busserullen før jeg er ferdig på jobb. Nå som det er så kaldt har jeg et fint, rutete Sigrun Berg-skjerf også!

.. og der ble jeg helt nostalgisk... har ikke sett et Sigrun Berg skjerf på evigheter.... :sjarmor:

(LB løper hjem for å lete på loftet for å se om det lilla skjerfet ligger der ennå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
HVA er et Sigrun Berg-skjerf??????  :o

Er du helt historieløs, du som kaller deg (eller er...) en gammel SV'er??

Et Sigrun Berg skjerf er - og var, og blir - en helt essensiell del av uniformen til de mykeste av de myke 70-tallsmenn og de hardeste av de harde 70-tallskvinnene. Gjerne lilla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...