Gå til innhold

Hvor i all verden er det blitt av Waco??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som kan opplyse meg om dette? Jeg har ikke sovet på mange netter nå, fordi dette spørsmålet stadig ligger i bakhodet og gnager. AU!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Han skrev sitt siste innlegg den 4 august, så det er jo en stund siden han har vært her ja...

Vi kan jo rope på`n da, kanskje han hører oss!!

WAAAACO!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Mistenker Trøff for å ha lite å gjørepå jobben idag..... 8)

...eventuelt bare "gjøre lite"... - noe som har sammenheng med at jeg stort sett bare tar telefoner og fjernstyrer låser...

Boring, takk Gud/Julenissen/whatever for KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK!!! Og da kom du plutselig til å kjenne et plutselig og dypt savn i din kjedsomhet, skjønner jeg..... :ler:

slutter aldri å forundre meg over Trøff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noe som har sammenheng med at jeg stort sett bare tar telefoner og fjernstyrer låser...

Dette høres rett og slett kriminelt ut.... ingen lovlydige mennesker tar telefoner, eller fikler med låser rundt omkring...

Jævla banditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant! Bare ser en lang, blå Trøffel-arm! VIPS!!! Så var vi en telefon fattigere....

En signaturtyv er ingenting å regne for en telefon-rapper...

telefon-rapper??? :o Fikk et bilde i hue mitt av Trøff og en telefon samt litt ql hip-hop....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikre kilder kan melde at waco nå har flyttet til Dubai med sin homofile venn Nikolai.

Ser man det!!!

Nikolai....St. Nicholas.....julenissen.....

Johhh!!! Dette tror jeg på! Definitivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. hadde aldri trodd jeg skulle glede meg såpass over en etterlysning av Waco... men det var nesten så jeg satt kaffen i nesen... :hoho: - etter bildet av en blå langermet telefon-rapper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
...eventuelt bare "gjøre lite"... - noe som har sammenheng med at jeg stort sett bare tar telefoner og fjernstyrer låser...

Samme her! Kanskje vi har samme jobb? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GreenSky
Er du også en jævla banditt, med andre ord?

Eller mer seriøst; jobber du i kriminalomsorgen?

Åh, nei, jeg er vekter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, da har vi i det minste rimelig like uniformer - litt avhengig av hvilket firma du jobber for...

Jeg blir stadig tatt for å være vekter hvis jeg i uniformert tilstand beveger meg ut blant såkalt "vanlige folk." En gang var det en artig skrue som skulle ta meg fordi han trodde jeg var parkeringsvakten som hadde gitt ham en saftig bot... - i det hele tatt er jeg litt i tvil om uniformen gir meg noen voldsom autoritet... - eller for den saks skyld noe voldsomt drag på kvinner av det motsatte kjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...