Gå til innhold

Winds dagbok - Dørstokkmila er alltid lengst

Wind

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lett etter dagboka di i hele kveld, også er det her du har gjemt deg? Makan altså :snurt:

:ler:

Hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens: Pauser er absolutt viktig, ja. Men jeg føler ikke helt jeg har fortjent dem når jeg for det meste har pauser hver kveld i uka, samt hele helgen. :fnise:

Inwe: Ja, jeg har hatt en fin helg. Det har ikke skjedd noe annet enn at jeg fikk besøk på søndag, men det var kos. Ellers er jeg en særdeles hjemmekjær person, så det er deilig at det ikke skjer noe, synes jeg. :happy: Og så trente jeg 50 minutter på lørdag. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo:

I kveld blir jeg hjemme alene noen timer. Mao skal jeg få trent igjen, og forberedt meg litt til i morgen. Vi skal ha en slags plakatpresentasjon. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

I kveld blir jeg hjemme alene noen timer. Mao skal jeg få trent igjen, og forberedt meg litt til i morgen. Vi skal ha en slags plakatpresentasjon. :sukk:

Er sykkelen like god/vond som forventa? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setet er vanvittig vondt. Tydelig at jeg ikke har syklet på en stund, for det er skikkelig godt polstra. :ler: Ellers er motstanden litt lav, men det betyr bare at sambo ikke gidder å bruke den, så jeg får beholde den helt for meg selv. Enn så lenge (jeg er optimist :ler: ), så holder det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setet er vanvittig vondt. Tydelig at jeg ikke har syklet på en stund, for det er skikkelig godt polstra. :ler: Ellers er motstanden litt lav, men det betyr bare at sambo ikke gidder å bruke den, så jeg får beholde den helt for meg selv. Enn så lenge (jeg er optimist :ler: ), så holder det for meg.

Å, sykkelseter er alltid HAAAAAT før man venner seg til dem!! :opplyser: Men så fort ræva er herda, blir det bedre!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg også tenker. Problemet er jo når man ikke greier å sitte normalt på den. :ler: Jeg måtte polstre med et brettet pledd. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*stikker innom med en rumpemassasje før jeg stikker igjen* :danse:

:overrasket: Nå er det DU som kommer til å bli stalka av Wind! :ler:

*blåser litt på rumpa si og gjemmer'n langt vekk fra GUNS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei honey!!! :yvonne:

Her var det blitt nytt, ja. Jaja. Tja. Det får vel gå for denne gangen. :fnise:

Jeg sier meg enig i at Sheldon er fantastisk!! Jeg drømte at jeg var på date med han her en natt :ler:

Men egentlig er jo Leonard best... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...