*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #81 Del Skrevet 22. januar 2011 Nattinatt, Windy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2011 #82 Del Skrevet 22. januar 2011 God natt, Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #83 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) God morgen, søte piger. Våknet med vondt i halsen/hovne mandler i dag. Prøver å drikke dem bort med varm kaffe. Er ikke noe gøy når de skal krangle sånn. Uansett, i dag er det siste dag før veiing. Får en venn på besøk i kveld, så jeg vil tro det blir noe snacksspising på vennen og sambo.. Jeg får bare holde meg til bacongullposen min, jeg. Fortsatt ikke mer støl etter i går. Bare noen få muskler som jeg kjente like etter å ha syklet i går. Vondt sete i begynnelsen. Kommer vel kanskje mer utover dagen/i morgen. Har kanskje tenkt å ta meg en liten økt i morgen. Skal ha et slags foredrag på tirsdag, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg ikke til å bruke tiden til å forberede meg til det uansett. Og så må jeg vaske klær i dag. Eller sambo må. Noen må. Han er sannsynligvis fyllesyk, så jeg vil tro valget faller på meg. Endret 23. januar 2011 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #84 Del Skrevet 23. januar 2011 Du får kose deg med klesvask frem til besøk i kveld Jeg kan muntre deg opp med at det er egentlig ganske fort gjort når du har fått satt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #85 Del Skrevet 23. januar 2011 Joda... Det er jo det. Men nå er det dyrepolitiet i Houston på Animal Planet. Og det måå jeg bare se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #86 Del Skrevet 23. januar 2011 Her er det Twin Peaks for alle penga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #87 Del Skrevet 23. januar 2011 Men det kan du jo pause! Jeg kan vel egentlig pause dette også, siden vi har sånn fancy boks fra Canal Digital. Men.. det er jo juks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #88 Del Skrevet 23. januar 2011 Men det eeer så lett å "bare se en episode til", og det er farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #89 Del Skrevet 23. januar 2011 Det er det.. Alt for lett. Nå pauset jeg reklamen og satte på en vask. Nå kan jeg bare spole forbi reklamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #90 Del Skrevet 23. januar 2011 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 23. januar 2011 Hihi. Ikke sant? Liker ikke at halsen min ikke reagerer på varm drikke. Jeg kan ikke bli syk nå. Det har jeg ikke tid til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #92 Del Skrevet 23. januar 2011 Huff, vond hals er veldig travelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #93 Del Skrevet 23. januar 2011 Uff. Jeg blir så irritert når folk drar på lesesalen på en søndag.. Jeg trenger definitivt å studere, men jeg har ikke helt overskuddet, i alle fall ikke på en søndag. Misunnelse er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #94 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg skjønner følelsen! Jeg burde også absolutt gjøre litt på oppgavene mine, men jeg orker rett og slett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #95 Del Skrevet 23. januar 2011 Ikke sant? Folk kan i alle fall la være å skrive det på facebook. Spesielt misliker jeg disse "skal på lesesalen noen timer, og så trening før jeg skal lage femretters middag til den fantastiske kjæresten min som nettopp har kjøpt seg svæær leilighet til 10 millioner kroner!". Ikke at det er så ofte man ser akkurat den. Heldigvis! Jaja, jeg er bare glad jeg kan innrømme at jeg faktisk er litt misunnelig, og ikke bare later som jeg synes det er teit. ÅH! Bear Grylls på Discovery. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #96 Del Skrevet 23. januar 2011 Folk kan i alle fall la være å skrive det på facebook. Spesielt misliker jeg disse "skal på lesesalen noen timer, og så trening før jeg skal lage femretters middag til den fantastiske kjæresten min som nettopp har kjøpt seg svæær leilighet til 10 millioner kroner!". Jeg har en "venninne" som er heeeeelt sånn!!! Hun er 17, og kjæresten 26 eller noe? Og han er en bortskjemt drittunge, i tillegg til at han jobber offshore, så han har penger altså! Misunnelig? JAAAAAAAAA!!!! Noen ganger hadde det vært fint og fått alt oppi henda, men jeg tror ikke jeg kunne levd sånn for alltid :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #97 Del Skrevet 23. januar 2011 Nei, det hadde sikkert vært kjedelig.. Etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. januar 2011 #98 Del Skrevet 23. januar 2011 ÅH! Bear Grylls på Discovery. :rødme: :dåne: :rødme: (Eller i omvendt rekkefølge: :rødme: :dåne: Whatever rocks your boat ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 23. januar 2011 #99 Del Skrevet 23. januar 2011 Ikke sant? Folk kan i alle fall la være å skrive det på facebook. Spesielt misliker jeg disse "skal på lesesalen noen timer, og så trening før jeg skal lage femretters middag til den fantastiske kjæresten min som nettopp har kjøpt seg svæær leilighet til 10 millioner kroner!". Ikke at det er så ofte man ser akkurat den. Heldigvis! Jaja, jeg er bare glad jeg kan innrømme at jeg faktisk er litt misunnelig, og ikke bare later som jeg synes det er teit. ÅH! Bear Grylls på Discovery. :rødme: Sånne venner havner veldig, veldig fort i lista over skjulte venner på fb hos meg Synes det skal være lov å ha fri på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. januar 2011 #100 Del Skrevet 23. januar 2011 Det er faktisk ganske så essensielt og viktig med pauser, og det er der søndager kommer inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå