Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 22. januar 2011 Det er disse mannfolka som ødelegger! Gikk du på det i flere måneder, altså? Imponert! Gikk på det selv noen uker før jul, og så begynte jeg på igjen nå etter jul. Må av igjen om noen uker da, og så vet jeg ikke hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #22 Del Skrevet 22. januar 2011 på de ja! Jo, det er og noe. Det er ikke så lett å følge til enhver tid heller. Gikk heller ikke ned noe nevneverdig mye. Så jeg bevisstgjorde heller hva jeg inntar av mat om dagen, og sånn gikk jeg ned i vekt. Altså i bunn og grunn er det jo kcal inn, kcal ut Spiser det jeg vil, bare mindre av det. Og blir god og mett uten cravings! Love it! Og det er for en gangs skyld inspirerende å gå på vekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. januar 2011 #23 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg er helt enig med Appi. Kcal inn/ut er det som funker for meg. Lettere enn å ikke spise godteri pga karbohydrater Men om noen finner lavkarbosjokolade så kan jeg vurdere å slenge meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 #24 Del Skrevet 22. januar 2011 Er en ekstra utfordring i regimet med samboer som gumler nomz over en lav sko ved siden av deg i sofaen Sette ham også på "kur"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Ja, jeg ser jo den. Han var med før jul, men gadd ikke nå etterpå. Alt han trenger er å trene litt, egentlig. Han er naturlig slank.. *misunnelig* Endret 22. januar 2011 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #26 Del Skrevet 22. januar 2011 Ja, jeg vet litt om alt nå. Så jeg tar den sunneste veien når jeg kan(les: vil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 #27 Del Skrevet 22. januar 2011 Han var med før jul, men gadd ikke nå etterpå. Alt han trenger er å trene litt, egentlig. Han er naturlig slank.. *misunnelig* Slappfisk! Han må jo ofre noe når du skal leve sunt Har dere noe felles treningsopplegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 22. januar 2011 Nei, vi har ikke det. Han trener styrke og sånn med en kompis, og jeg.. er i så elendig form at jeg ikke våger meg utfor døra med treningstøy. Så jeg bruker min nylig innkjøpte trimsykkel. Første økt i dag, 50 minutter. Må virkelig holde koken denne gangen. Jeg er en sånn som gir opp etter et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #29 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg melder meg som offisielt; sparke-wind-i-rævva-i-motbakker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 #30 Del Skrevet 22. januar 2011 Stå på, dette klarer du! Smøre på med alt som motiverer deg mens du tråkker av gårde, og om mulig se på en episode BBT eller to mens du sykler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 22. januar 2011 Takk for det. Tar gledelig imot all rævsparking og motivasjon jeg kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #32 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) BBT kan få meg til å flire sånn jeg slipper å trene hele dagen Når jeg har kommet til delmål 1 så har jeg bestemt at jeg skal på spa! MOTIVASJON (for meg, vel og merke) Endret 22. januar 2011 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. januar 2011 #33 Del Skrevet 22. januar 2011 Lover å sparke ræv jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #34 Del Skrevet 22. januar 2011 Delmål, ja. Kanskje det? Hmmm. Sykle x antall km på x antall minutter, kanskje? Men da må jeg først teste det ut. :klø: Andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. januar 2011 #35 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har kilos-, klesstørrelse- og bmi-delmål jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 22. januar 2011 Hmmm. Det er ikke så dumt, nei. Setter du frister, da, eller bare kjører du på til du når målet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. januar 2011 #37 Del Skrevet 22. januar 2011 Litt sånn begge deler. Gir meg ingen straff om jeg ikke når målet til fastsatt tidspunkt, men gjør det jeg kan for å nå det. Og så gir jeg meg heller for mye tid enn for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 22. januar 2011 Clever, clever. Okei.. Jeg skal ha gått ned to kg om... ett år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. januar 2011 #39 Del Skrevet 22. januar 2011 Da vil du ihvertfall nå det målet en gang i løpet av året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 22. januar 2011 Ikke sant? Det var hele ideen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå