Gå til innhold

Hvem får mest utbytte av sex?

Gjest anonym

Hvem får mest nytelse av sex?  

1. 1. Hvem får mest nytelse av sex?

• Mannen
      3
    • Kvinnen
      2
    • Mannen får jevnere seksuell nytelse, men når ikke de samme nytelsesnivåene kvinner kan få ved god sex
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Undreren

Med alt snakket om seksuell frigjøring for kvinner lurer jeg på hvor riktig dette er i forhold til kvinnens egentlige utbytte av sex, eller den nytelsen kvinnen får i forhold til mannen.

Hvem får høyest nytelse av sex på en gjennomsnittlig basis tror du? Mannen eller kvinnen?

Noen mener at kvinner kan nyte sex mye kraftigere enn menn kan ved hjelp av flere orgasmer, mer sensitivt underliv etc. Jeg har hørt påstander om at kvinnen har et mer sensitivt og intrikat underliv med erogene soner, og er derfor istand til å få større nytelse når tingene virkelig stemmer. Dette blir alternativ nr. 3.

Bidra gjerne med innspill for å utfylle valget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Er litt i tvil her; mener du på en skala fra en til ti? Jeg har nemlig slumset litt med nytelsesstatistikken den siste tiden, så jeg er dessverre ikke i stand til å gi deg et objektivt og udiskutabelt svar...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Undreren
Er litt i tvil her; mener du på en skala fra en til ti? Jeg har nemlig slumset litt med nytelsesstatistikken den siste tiden, så jeg er dessverre ikke i stand til å gi deg et objektivt og udiskutabelt svar...

Er det ikke åpenbart for alle at man skal svare ved å stemme ett av alternativene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke en gang at nytelse var kjønnsrelatert' date=' jeg...[/quote']

Nei se der lærte vi begge noe i dag... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Undreren
Visste ikke en gang at nytelse var kjønnsrelatert' date=' jeg...[/quote']

Det er det jo naturligvis. Kjønnene er jo forskjellige der nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel er mannen garanter orgasme under et samleie. Mange kvinner sliter med det... (Bare se på statistikken.)

Min erfaring er at, jo lengre en orgasme lar vente på seg, jo bedre blir den. (Både hos menn og kvinner) Som regel tar det lengre tid før kvinner når høydepunktet, dermed blir nytelsen høyere. Menn kan ha problemer med å holde igjen, og dermed blir ikke nytelsen like stor.

Det er min beskjedne mening. Og skjønner at jeg stiller meg lagelig til for hugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Undreren
Stå på, Undregjest - detta takler du fint!

Takk. PS., hva med å skaffe deg STAVEKONTROLL så du ikke skriver så mye feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. PS., hva med å skaffe deg STAVEKONTROLL så du ikke skriver så mye feil?

Godt tips...

GRYYYYYY!! Kan vi få stavekontroll i forumet?

Øhm... Eller kanskje ikke..

Og.. hm...

Hva var stavet feil forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...