AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #21 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Dette var skikkelig trist! Jeg tror jeg vet hvem hun var.... Hun virket som en utrolig nydelig jente. Meningsløst. Kondolerer... Endret 21. januar 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, hun hadde en blogg. Vet hun hadde en del lesere også. Faen as, savner hun helt sykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #23 Del Skrevet 21. januar 2011 Hva het bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 21. januar 2011 #24 Del Skrevet 21. januar 2011 kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #25 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Kondolerer TS Endret 21. januar 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raina Skrevet 21. januar 2011 #26 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Klem til deg, KaDust Endret 21. januar 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 21. januar 2011 Mhm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 21. januar 2011 #28 Del Skrevet 21. januar 2011 Tråden er ryddet for identifisering av avdøde. Kråkesaks, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2011 #29 Del Skrevet 2. februar 2011 jeg mistet selv broren min for halvannet år siden og synes det var leit å høre om veninnen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #30 Del Skrevet 2. februar 2011 Åh, så synd padawan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #31 Del Skrevet 2. februar 2011 Utrolig trist, stor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 2. februar 2011 #32 Del Skrevet 2. februar 2011 Stakkars deg, så utrolig leit å miste sin beste venninne... Jeg er sikker på at mamman hennes og du kan finne mye trøst i hverandre i tiden framover, dele minner med hverandre, snakke om henne som er død, dere to som var så glad i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja. Har vært hos henne en del, og vet jeg burde vært der mer. Men for øyeblikket klarer jeg det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 2. februar 2011 #34 Del Skrevet 2. februar 2011 Ta vare på deg selv, KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 2. februar 2011 #35 Del Skrevet 2. februar 2011 Kondolerer! Alltid vondt når noen som står deg nær faller bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2011 #36 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja. Har vært hos henne en del, og vet jeg burde vært der mer. Men for øyeblikket klarer jeg det ikke det er veldig mange tanker hos alle etetr at noen kjære har gått bort. heldigvis hadde jeg et såpass godt forhold til vennene til broren min at vi treffes regelmessig, enten på byen eller hjemme hos hverandre. det hjelper veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #37 Del Skrevet 25. mai 2011 Det er ennå vanskelig, og jeg vet fortsatt ikke hvordan jeg skal takle det når jeg er alene. Har ikke sett moren hennes på en stund heller, bare pratet en del med hun over telefon. Men jeg tenkte å spørre henne om hun ville ha besøk på fredag, så tar jeg med en film så vi kan kose oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #38 Del Skrevet 26. mai 2011 Da jeg gikk på u-skolen døde en barndomsvenninne i en stygg ulykke. Mange år senere traff jeg tilfeldigvis moren hennes, og selv om jeg egentlig hadde mest lyst til å rømme unna, gikk jeg bort til henne og snakket med henne. Det er to ting jeg husker fra den samtalen, det ene er at hun ble så glad over at jeg kom bort og snakket med henne om datteren, noe de fleste andre prøvde å unngå. Det andre var at hun var så sulten på å høre om datteren fra den vinkelen jeg hadde kjent henne. Hun fikk liksom ikke nok av å høre meg fortelle hverdagsepisoder fra datterens skoleliv, eller hvordan hun hadde vært i vennegjengen. Håper du og mamman til venninnen din får en hyggelig kveld, KaDust. Venninnen din var heldig som hadde en venn som deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 26. mai 2011 Takk, AB. Jeg og moren til Madde er ganske close. Hun var alltid reserve-mammaen min når min mor ikke strakk til (noe som etter hvert ble ganske ofte). Men vi mistet litt mer kontakt når jeg startet på VGS, noe jeg synes er leit. Så skal prøve å inkludere henne litt mer i livet mitt igjen. Bare litt vanskelig å komme seg til henne når jeg har lite penger, men når jeg først har litt så tar jeg toget ned. Gleder meg til å se hun igjen, men hun hadde ikke tid nå på fredag da. Så vi skal finne en annen dag etter helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 26. mai 2011 #40 Del Skrevet 26. mai 2011 Bruk akkurat så lang tid som du selv ønsker på å bearbeide sjokket og følelsene. Det være seg to uker eller to år, det er deg og dine følelser - at du savner henne viser bare at du var glad i henne. Høres veldig godt ut at du kan dra til moren når du selv føler for det fremfor å sitte alene med sorgen. Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå