Gå til innhold

Hvor ofte trener dere?


-littleme-

Anbefalte innlegg

Ja, overskriften sier vel det meste :)

Hvor ofte trener dere? Og HVA trener dere?

Jeg trener zumba to ganger i uken, og et spesialtilpasset styrkeprogram to ganger i uken. I tillegg har jeg gym på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å trene 3-4 ganger per uke.

Jeg driver kun egentrening i form av kondisjonstrening (jogging) og litt styrketrening på mage, rygg, bryst, ben og rumpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener spinning to ganger à 55 min og en gang à 45 min hver uke. Etter den korte spinningtimen kjører jeg en 30 minutters økt med Bosu styrke (som er trening av kjerne muskulaturen i kroppen) Jeg pleier også å ha en 30-40 min styrkerunde (manualer og div apparater) i forbindelse med de lange spinningtimene. Dette har jeg gjort fast i snart to år, og kroppen min er i kjempeform :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å få trent på treningssenter 3 ganger i uken, noen uker flere ganger, andre uker bare 2. Da varierer jeg mellom jogging, styrketrening og gruppetimer med fokus på kondis og styrke (step/styrke, total/styrke, cardio combat o.l). I tillegg er jeg gymlærer og delvis deltakende to 70-minuttersøkter i uken, og prøver å få gått litt turer og sånn i hverdagen (helst på ski nå om vinteren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning annenhver dag (45-60 min).. Ellers styrketrening (gruppetrening på senteret) eller egentrening et par ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener tirsdag og torsdag i oddetallsuker, og mandag, onsdag og fredag i partallsuker :jepp: Da går det i Zumba, step/aerobicmix, styrketimer, eller jeg er i treningsstudio og løper intervaller og trener styrke med apparater.

Endret av Kirby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener 4-5 ganger i uka.

2-3 ganger styrke en av disse er med PT, 2 ganger spinning... Trives veldig godt med denne løsningen! Utrolig gøy med PT.. Anbefaler det virkelig hvis du står litt fast og vil komme deg videre!!

Dyrt, men jeg syntes det er vel verdt pengene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag(step)

Tirsdag (zumba)

Onsdag (prøver å få igang noe trening(powerwalk, tredemølle, sykling)

Torsdag (zumba)

Fredag (Egentrening, powerwalk, sykling, styrke osv)

Lørdag (Ingenting, skal prøve å få tid til å trene)

Lørdag (Går turer, trener styrke hjemme eller danser hjemme ;) )

Så 4-5 ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 ganger i uken(noen ganger 3 ved spesielle tilfeller) - og det er ganske så nøyaktig omlag 2 ganger spinning, og 2 ganger individuell styrketrening.(type core/markøvelser/frivekter)

prøver å delta på bedriftidrettslag her i byen som arrangerer løpeturer i skogen(på vår/høstparten) - men.....det er mer for å delta, ikke for å konkurrere.

skal legge inn litt lett jogging for å bedre joggekondisen, noe som vel blir et livslangt prosjekt :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirkeltrening 5 ganger i uken. Går turer når jeg føler for det ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke i det hele tatt, og har ikke gjort det siden jeg hadde gym på videregående..

Men jeg går til og fra jobb hver dag (men tar kun 6-7 minutter pr. vei) + at jeg går tur med hunden vår av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skader i knærne mine som jeg jobber med å trene opp for tiden, så jeg har ikke trent "ordentlig" på flere mnd, men normalt trener jeg 3-4 dager i uka.

Styrke på apparater og 30-60 min. kardio 3 ganger i uka og svømming 1 gang, om det passer. Men har tenkt å begynne med vekter istedet/tillegg nå som jeg snart kan begynne å trene ordentlig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser vanligvis uken min ut:

Mandag: 2,5 timer dans

Tirsdag: 2 timer på treningssenter (spinning og stor ball)

Onsdag: 2,5 timer dans og 1 time gym

Torsdag: 3,5 timer dans

Fredag:

Lørdag:

Søndag: 2 timer dans

Oj, jeg trener visst ganske mye! Og om to uker skal jeg begynne å danse mer også :) Når det ikke er snø ute sykler jeg til skolen, og det blir 5 timer sykling i uka i tillegg. I sommerferien, når jeg ikke danser, jogger og sykler jeg mye. I ferier på vinteren går jeg mye på ski og slalåm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. Det varierer veeeeldig. Har egentlig ingen faste treningsrutiner i grunn, nå har jeg nettopp starta opp igjen etter jul. (Hadde juleferie lenge så starta for en uke siden).

Har vel hatt fire treningsøkter etter det, i svømmehallen.

Lørdag: 50 minutters svømming i moderat tempo (måtte jo komme i gang igjen sant). + til sammen 40 minutt gange til svømmehallen med en god del oppoverbakke.

Mandag: 1 times svømming, 40 minutters gange.

Onsdag: bare 40 minutter svømming denne gangen, men i intervaller så fikk ganske høg puls.

I dag, fredag: 45 minutters svømmeøkt. Svømte litt oer 1500, kanskje litt mer. 40 minutters gange.

Bruker å variere, og svømmer noen ganger med brett for å bare svømme med bena. Det er TUNGT og funker ;)

Jeg går til og fra universitetet hver dag, og det tar 40 minutter til sammen. 20 minutt hver vei. Jeg går de hersens trappene opp til Johanneskirken fem dager i uken. Bare det i seg selv er trening.

Ellers så har jeg tenkt å begynne å variere altså. I morgen blir det kanskje powerstrip og på mandag skal jeg trene i hall før svømming, og eventuelt kickboksing eller lagspill i hall om kvelden. Ellers er det snakk om zumba.. Varierer nok mer etterhvert.

Har så mange herlige folk som spør meg om å vere med på trening, så jeg er skikkelig treningsmotivert for tiden. =p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener 4-5 dager i uka. Mest pulsspin og spinn, og prøver å komme meg på mølla for å løpe innimellom også :) Og trener styrke annenhver gang i 1-2 timer, alt ettersom om det er partalls uke eller oddetallsuke av diverse årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke tre ganger i uka, kickboksing en gang i uka, rir innimellom, klatrer innimellom, går turer innimellom. Må ha variasjon, orker ikke det samme hver uke! Blir ca 5 timer i uka til sammen hver uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei vanlig uke ser sånn ut:

Mandag: Innebandy

Tirsdag: Fotball

Onsdag: Spinning

Torsdag: Fri

Fredag: Spinning

Helg: Spinning eller skitur

Allikevel kommer jeg ikke i særlig bedre form :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømmer 30-40 min 3 ganger i uka, og sykler 2-3 mil de andre dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-6 ganger i uka. avhengig av hvor mye tid til trening jeg har. Går på gruppetimer på treningssenteret som oftest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...