Suzy Skrevet 22. oktober 2003 #41 Del Skrevet 22. oktober 2003 Lokkekonkurranse!!! *fnise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #42 Del Skrevet 22. oktober 2003 Sorry, det ble litt vel surrealistisk at to flotte eksemplar av hunkjønn skulle være interessert... ...og jeg kremtet vel mest for å antyde at dere var i ferd med å spore av en seriøs og viktig tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. oktober 2003 #43 Del Skrevet 22. oktober 2003 Sorry, det ble litt vel surrealistisk at to flotte eksemplar av hunkjønn skulle være interessert... ...og jeg kremtet vel mest for å antyde at dere var i ferd med å spore av en seriøs og viktig tråd... Det var da som fa... da! Jeg som var så klar for flørt :-? *tusler motløs ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. oktober 2003 #44 Del Skrevet 22. oktober 2003 Men hallo, hva er det du sutrer for da, Tøffel, når to lekre kvinnfolk "sloss" over deg? Hæh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #45 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg sutrer ikke - jeg blir bare litt sjenert og usikker og prøver på ordentlig wannabe-maskulint vis å skjule det bak en tøff maske. Men dette ville jeg aldri innrømme i offisielle sammenhenger, det er bare på nettet jeg er litt ærlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. oktober 2003 #46 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg sutrer ikke - jeg blir bare litt sjenert og usikker og prøver på ordentlig wannabe-maskulint vis å skjule det bak en tøff maske. Men dette ville jeg aldri innrømme i offisielle sammenhenger, det er bare på nettet jeg er litt ærlig... Mange jenter som liker litt sjenerte menn, da... Jeg blandt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #47 Del Skrevet 22. oktober 2003 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. oktober 2003 #48 Del Skrevet 22. oktober 2003 :x Frekk eller, lille sopp!!! three-oh er kult det, ass... Nå er jegt på høyden, og der har jeg tenkt å bli værende! 364 dager til min bursdag... Grattis Trøflus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. oktober 2003 #49 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har også bursdag om under et halvt år, og da blir jeg også det såkalt fryktede 3-0...... Skal nok gå bra, tror jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. oktober 2003 #50 Del Skrevet 22. oktober 2003 29. februar, med andre ord? Hvor gammel blir du? 6? 7? Blir 6 for tenk. Og det er en ganske bra alder. Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå