Gå til innhold

Under et halvt år...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er altså et petimeter av dimensjoner med store forføreregenskaper og manke... Intriguing...  Du er altså et petimeter av dimensjoner med store forføreregenskaper og manke... Intriguing...  

Petimeter oppi rompa di! :sinnatagg:

Jeg har ikke styring på noe som helst, jeg. Kaos er digg!

Har aldri fatta det greiene der ... Men klart, hvis det hjeper deg :ler:

Hvordan "er" oktobervektene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hm, sant nok, men min tidligere samboer glemte ut bursdagen min år etter år, og jeg fikk aldri noen presang på etterskudd heller. Han brydde seg nok ikke så mye om det. Og jeg ble like lei meg hver gang. Så bursdager er et litt ømtåelig tema hos meg! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min tidligere samboer glemte ut bursdagen min år etter år, og jeg fikk aldri noen presang på etterskudd heller

Hva? :sinna: Juling skulle han ha hatt!

5 års burdagsblomster på etterskudd til GreenSky!

:blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm' date=' sant nok, men min tidligere samboer glemte ut bursdagen min år etter år, og jeg fikk aldri noen presang på etterskudd heller. Han brydde seg nok ikke så mye om det. Og jeg ble like lei meg hver gang. Så bursdager er et litt ømtåelig tema hos meg! [/color']

Samboer'n glemte meg ikke, men ga meg bare en blomsterbukett - syns det var snaut og ble lei meg, men har liksom ikke tatt det opp for jeg syns det er dumt at jeg skal måtte be omgaver...

Så begynte vi å snakke om gaver og jul her om dagen... og han ønska seg ditt og datt. Bare å ønske det, sa jeg så kan vi jo se hvordan det går - jeg ønska meg jo mye rart til bursdagen men fikk ingen ting (også stort flashy smil til ham og jabbe videre om noe annet)

To dager senere fikk jeg stooor gave :hoho:

Suz - selvutnevnt prinsesse på dagen sin :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh' date=' jeg trodde kvinnelist skulle være litt mer subtilt enn som så :ler: Men du fikk resultater![/quote']

Nytter ikke å være subtil - han er da mann må vite. Det gjelder å snakke i STORE bokstaver, men som du sier jeg fikk jo et resultat... :oops: :ler:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Så begynte vi å snakke om gaver og jul her om dagen... og han ønska seg ditt og datt. Bare å ønske det, sa jeg så kan vi jo se hvordan det går - jeg ønska meg jo mye rart til bursdagen men fikk ingen ting (også stort flashy smil til ham og jabbe videre om noe annet)

To dager senere fikk jeg stooor gave :hoho:

Suz - selvutnevnt prinsesse på dagen sin :blunke:

Jepp, av og til må en bruke litt kvinnelist! :wink: Prøvde noe lignende på eksen, men han ville ikke ha gaver, og ville ikke gi. Syntes det var direkte plagsomt, sa han. (Neida, han er ingen barnslig drittunge, hvis noen lurte, 33 år) Så jeg pleide altså ikke å gi han presang, men lagde middag/kake i stedet...

Det "kvinnelist" knepet ville altså ikke funket på han, Suzy! :x (men takk for tipset, asså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "kvinnelist" knepet ville altså ikke funket på han, Suzy! :x (men takk for tipset, asså)

Hmf... for en møkkamann!!! :evil:

Sjøl om han ikke brydde seg om gaver kunne han vel akseptere at DU ville ha og gjøre stas på deg. Det er da ikke noe mindre enn du fortjener!!!

:klem: *trøster litt*

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå gidder vi ikke å snakke mer om teite ekser!

Ikke i det hele tatt - skal vi snakke om snille ekser da - eller snille nåværende eller noe helt annet??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...