Gå til innhold

Under et halvt år...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med overstått, da.

Takk! :D Men jeg er ikke noe flink til å bli eldre lenger. Neste gang er det den fryktede tre-null ... Bah. Når ble jeg så gammel? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

ER det egentlig så fryktelig som alle vil ha det til da? Tviler litt på det. Det går nok så bra, atte! Jeg blir 26 neste gang, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

JEg blir 34 og er fortsatt ikke i nærheten av voksen, så det er definitivt håp... - eller kanskje det er håpløst?

*vurderer å legge ut avstemming*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er nesten 11 måneder til jeg har bursdag  :(

Og litt til for min del... men når hadde du dagen din da Løwen???

Suz - nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt under ett halvt år til min bursdag også, og godt over tre år siden sist... Jammen på tide at jeg får ha bursdagsfest også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midten av september ... Jobbet overtid på dagen min :roll: Men feiret med høy begerføring helgen etter.

Så ja, er nok ingen Løve (med v. Men er Løwe!), men tvert i mot Jomfru (ikke sånn jomfru dah!), hvis det var det du lurte på? (Astrologi :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og litt til for min del... men når hadde du dagen din da Løwen???

Suz - nysgjerrig :)

Jeg også... :-? Bursdag er GØY. JA til bursdag flere ganger i året!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Godt under ett halvt år til min bursdag også, og godt over tre år siden sist... Jammen på tide at jeg får ha bursdagsfest også!

29. februar, med andre ord?

Hvor gammel blir du? 6? 7?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Midten av september ... Jobbet overtid på dagen min  :roll: Men feiret med høy begerføring helgen etter.  

Så ja, er nok ingen Løve (med v. Men er Løwe!), men tvert i mot Jomfru (ikke sånn jomfru dah!), hvis det var det du lurte på? (Astrologi  :tunge1: )

Lurte egentlig aller mest på om du var en okstober-vekt som jeg og Glammy og Midnattsol og en hel del andre her inne :wink:

Du er altså et petimeter av dimensjoner med store forføreregenskaper og manke... Intriguing... :sjarmor:

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 365 dager til min neste bursdag...

Hadde vært fint hvis jeg kunne få være litt i fokus i dag, Trøffel.

Du er forresten mye eldre enn meg, gammel nok til å være storebroren min. Mohahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig bursdager er litt trist' date= jeg. Mine egne bursdager, asså. Prøver helst å bare glemme dem ut.

WHAT?????!!!!! :sjokk:

Bursdag er den ene dagen i året jeg forbeholder meg retten til å bli vartet opp og det er jo bare deilig!!

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...