Gjest Gutt87 Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Jeg vil ha deres mening om hva dere syns om at en gutt er 1.62 cm høy? Jeg er altså i 20 årene og 1.62 cm og sliter hardt med å akseptere høyden min. Føler at alle jenter liker bare høye gutter. Og når gutter på 1.70 blir omtalt som lave, da blir jeg bare enda mer deppet. Jeg har nesten aldri følt meg attraktiv selvom jeg ellers har ganske bra utseende, men høyden ødelegger alt. Har tidligere blitt avvist av jenter bare pga. høyden min. Så dette suger. Ekke så veldig opphengt i høyde ellers i livet, men når det kommer til damefronten så bryr jeg meg om hva dere mener. Så mitt spørsmål til dere er: Hvor lav kan gutten du blir sammen med være maks? Hvilken høyde er for lav for deg?
Gjest B.B. Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Jeg er selv 158 cm og så lenge gutten er høyere enn meg er jeg fornøyd. Endret 19. januar 2011 av B.B.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har ei venninne som bare et 1,63 høy. Samboeren hennes er ikke noe høyere. Det finnes faktisk jenter der ute som ikke ser på høyden, men på personligheten.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Som mann kan jeg vel si at så lenge pikken din er lang nok (minimum 18cm) så er det lite du trenger å frykte for.
AudreyH Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Som mann kan jeg vel si at så lenge pikken din er lang nok (minimum 18cm) så er det lite du trenger å frykte for. Hva er dette for noe pisspreik a ! Bare pikken din er minimum 18 cm DUMMESTE JEG HAR HØRT!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har ei venninne som bare et 1,63 høy. Samboeren hennes er ikke noe høyere. Det finnes faktisk jenter der ute som ikke ser på høyden, men på personligheten. Det er veldig lett å si at man bare bryr seg om personligheten og ikke høyden, når man såvidt er 160.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 Dere kvinner klager jo hele tiden på at den er for liten hvis den er under 18cm...
iskaffe Skrevet 19. januar 2011 #8 Skrevet 19. januar 2011 Min kjæreste er 165cm og jeg er 170cm. Synes det går helt fint, men må innrømme at jeg tror ikke jeg ville gått for en mann lavere en han. Da synes jeg høydeforskjellen blir litt for stor. Vi har vært sammen i 5 år og jeg synes han er en så utrolig kjekk og god mann! Nå merker jeg at jeg blir mer tiltrukket av kortere menn enn høye... sikkert pga min positive erfaring med han. Men det er jo sant at kvinner liker høye menn fordi de føler seg mer kvinnelig og kanskje litt beskyttet? Men har aldri vært sammen med noen som får meg til å føle meg så bra som min korte mann. Han er galant og en gentleman, som legger jakka rundt skuldrene mine hvis jeg fryser, alltid tar de tyngste løftene, kan løfte meg og sjarmere meg, og det var dette jeg falt for. 1
Quickchick Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 Bare gutten er høyere enn meg, så er jeg fornøyd. Jeg er dog 168. Kjæresten min er 194.
AudreyH Skrevet 19. januar 2011 #10 Skrevet 19. januar 2011 Jeg vil ha deres mening om hva dere syns om at en gutt er 1.62 cm høy? Jeg er altså i 20 årene og 1.62 cm og sliter hardt med å akseptere høyden min. Føler at alle jenter liker bare høye gutter. Og når gutter på 1.70 blir omtalt som lave, da blir jeg bare enda mer deppet. Jeg har nesten aldri følt meg attraktiv selvom jeg ellers har ganske bra utseende, men høyden ødelegger alt. Har tidligere blitt avvist av jenter bare pga. høyden min. Så dette suger. Ekke så veldig opphengt i høyde ellers i livet, men når det kommer til damefronten så bryr jeg meg om hva dere mener. Så mitt spørsmål til dere er: Hvor lav kan gutten du blir sammen med være maks? Hvilken høyde er for lav for deg? Vet du, når du møter den rette så er det ikke høyden din det kommer an på. Ok, kanskje hvis damen er veeldig høy, men det fins da flust av damer som er lavere enn deg eller i lik høyde. Utstråling og tro på seg selv fikser det meste, så ikke mist motet.
HopelessFear Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 Hadde ikke hatt noe imot å være sammen med noen som er lavere enn meg. Så fremst han er over 1.30. Er 1.70 selv, så det hadde vært veldig rart i så fall.
Antlers Skrevet 19. januar 2011 #12 Skrevet 19. januar 2011 Under 170 cm er egentlig for lavt for meg, siden jeg er 168 selv. Kjæresten min er 185 cm høy, og det passer perfekt, siden han fortsatt er høyere om jeg har på høye hæler. Nå er det ikke slik at jeg faller for en kar og deretter utelukker ham fordi jeg synes han var for lav for meg, det er heller det at jeg automatisk blir tiltrukket av menn som er høyere. Den ene eksen min var 170, og selv om jeg følte det så litt dumt ut når jeg tok på meg høye hæler, ble det absolutt ikke slutt pga. høyden. Det er jo nok av jenter som er lavere enn deg. Selv om mange kvinner foretrekker en mann som er høyere enn seg selv, er det ikke dermed sagt at alle er ute etter en mann på 185. Så finnes det nok også en god del som gir fullstendig F i høyden
Sequax Skrevet 19. januar 2011 #13 Skrevet 19. januar 2011 Gutten må være høyere enn meg...jeg er 175cm, så en høyde på minst 180cm passer for meg. Ikke bekymre deg, TS; det finnes mange jenter som er lavere enn dine cm! Du vil vel uansett ikke ha ei dame som ruver over deg?
Gjest Sommertid Skrevet 19. januar 2011 #14 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er 168 og har vert sammen med gutter som er lavere en meg. Jeg har ikke brydd meg nevneverdig om det. Eneste ulempen har vert at de har følt seg veldig små når jeg har gått i høye hæler, noe som jeg elsker å gå i.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #15 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er gift med en mann som er rett rundt 173 høy, og bare noen cm høyere enn meg. Dessverre må jeg si at jeg nok ikke hadde sett på menn som var veldig mye kortere enn meg selv, men jeg kjenner flere par hvor hun er 10-15 cm høyere enn han. Da er mannen på høyde med deg. Hvis du slutter å stresse med høyden din, og fører deg med selvsikkerhet, ser ikke jentene så mye på høyden. Husk også at en veltrent kropp illuderer større høyde.
Gjest Heloise Skrevet 19. januar 2011 #16 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er 1.60, min kjæreste er et sted mellom 1.65 og 1.70 (gudene vet hvor imellom..). Høyde spiller ikke så stor rolle. Hvem vet TS, kanskje du får deg dame på 1.70+?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #17 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er 3 cm høyere enn samboeren min. Og det tenker jeg sjeldent over! Jeg har ikke sko med VANITTIGE hæler lenger, men det var ikke et tungt valg å ta! Heller lavere hæler, så lenge jeg får beholde kjæresten min! Men, jeg er 177 høy, så jeg ville nok hatt en mann rundt maks 174-175. Men tenker egentlig ikke noe over det. Men, det er jo pleeenti lave søte jenter der ute, som helt sikkert ville datet noen med din høyde! Det skal du ikke bekymre deg over!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #18 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er 173 og har vært sammen med en på 164. Han jeg er sammen med i dag er 172.
Gjest Gutt87 Skrevet 19. januar 2011 #19 Skrevet 19. januar 2011 Takk for svar. Utifra svarene her kommer det også klart frem at siden jenter flest er høyere enn meg, så foretrekker de også minst like høye menn. Dermed blir det utrolig lite utvalg av jenter for meg å velge mellom, og dette har plaget meg hele livet. Så saken er den at jeg har fått tilbud om en operasjon i utlandet som kan gjøre meg 5-6 cm høyere. Da vil jeg bli rundt 1.68 cm høy. Ja, det er fortsatt lavt men ikke så ille som nå ihvertfall. Jeg har lyst til å ta den. Hva er deres mening, burde jeg gå for det? Eller bare være fornøyd slik som jeg er og være deppa hele livet?
Gjest gjest** Skrevet 19. januar 2011 #20 Skrevet 19. januar 2011 Er det virkelig verdt å ta en stor risiko, gå igjennom ett smertehelvete for en operasjon det ikke en gang er sikkert at fungerer? Hva om operasjonen gir deg smerter for resten av livet, er det verdt det for noen skarve centimeter? Hvorfor ikke bare akseptere at du er som du er? Hvorfor ikke bare fokusere på dine aller beste kvaliteter? Jobbe med deg selv og ta en dag av gangen? Hvorfor har du venner? Bryr de seg noe om at du er lav? Eller liker de deg rett og slett fordi du er som du er? Hvis dine venner ikke bryr seg, hvorfor skulle en eventuell kjæreste bry seg? Høyden er absolutt ikke alt(en viss norsk finanskjendis er ett godt eksempel på det). Gjennomsnittshøyden til jenter i Norge er forresten 167, det vil si at det er MANGE flotte jenter på din høyde!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå