Anna Lovinda Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg vil med denne tråden opplyse om at jeg faktisk ikke har bursdag i dag, og skal følgelig ikke gratuleres. Er ikke det fantastisk? Jeg forblir akkurat like mange år i dag som i går. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 22. oktober 2003 #2 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har sluttet å ha bursdag i det hele, skal være 25 resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 22. oktober 2003 #3 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ikke gratulerer da, LH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det er meget praktisk at jeg ikke har bursdag i dag heller. Er det flere som ikke har bursdag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. oktober 2003 #5 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har heller ikke bursdag i dag. Ikke gratulerer til meg selv ! LH får heller ikke noen gratulasjon... Kan vi prøve med noe nytt for de som ikke har burdag ? *Leter etter smiley* Denne skulle vel passe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 22. oktober 2003 #6 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har heller ikke bursdag i dag, og er også like mange år som jeg var i går. Fint å vite at jeg ikke er blitt eldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #7 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har ikke bursdag i dag!! altså får jeg kjøpe blomster til meg selv: :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 22. oktober 2003 #8 Del Skrevet 22. oktober 2003 Anti-gratulasjoner til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. oktober 2003 #9 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har ALDRI bursdag jeg bortsett fra en skjelden gang hvert 4. år så jeg synes jeg passer godt inn her! Blir aldri eldre jeg heller, men er litt usikker på om jeg synes det er bra eller dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. oktober 2003 #10 Del Skrevet 23. oktober 2003 Man trenger da ikke en bursdag for å kose seg Sender derfor til alle som føler for å feire dagen i dag... Ha en riktig hyggelig dag alle dere som heller ikke bursdag i dag! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #11 Del Skrevet 23. oktober 2003 :o Jeg har jammen meg ikke bursdag idag jeg heller!!!! Tror jeg skal ta meg en tur ut å kjøpe ny flaske av Yndlings Parfymen. Fortjener jeg, syns jeg! Ugrattis da, til alle dere som ikke har bursdag, og lille bille takk for pærebrus og sånn Glam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. oktober 2003 #12 Del Skrevet 23. oktober 2003 I dag har ikke jeg heller bursdag. Men kjenner at jeg hadde det i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 23. oktober 2003 #13 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har heller ikke bursdag skål for det alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 23. oktober 2003 #14 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har heller ikke bursdag. Ikke i dag ihvertfall. :D Hurra for meg som ikke fyller mitt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. oktober 2003 #15 Del Skrevet 23. oktober 2003 wow, for en tilfeldighet! Jeg har heller ikke bursdag i dag. Verden er liten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 23. oktober 2003 #16 Del Skrevet 23. oktober 2003 wow, for en tilfeldighet! Jeg har heller ikke bursdag i dag. Verden er liten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå