Gå til innhold

Hvilken startside har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har min egen startside som jeg har laget selv, men alle de linkene jeg bruker ofte eller er innom i blandt. Lagrer alt der så jeg har tilgang til det både hjemme, på jobb og andre steder, og lagrer derfor ikke noe i favoritter noe sted.

Men egentlig starter jeg skjelden med denne siden da, for jeg bruker Opera og har satt den til å starte med de sidene jeg hadde oppe sist. Og til vanlig har jeg en fem-seks sider oppe der: Mailen min, jobbmail, forumet her, en nyhetsside (VG, Dagbladet eller lignende) og ett par-tre jobbrelevante sider som jeg stadig er innom.

Så bare taster jeg ctrl+space på tastaturet når jeg vil til "startsiden" min, der har jeg linkene til alt annet jeg kunne finne på å trenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.startsiden.no

Hvordan lager dere en egen startside? Det kunne jeg og tenkt meg å hatt.

Skrevet
Hvordan lager dere en egen startside? Det kunne jeg og tenkt meg å hatt.

På akkurat samme måte som man lager en hvilken som helst annen nettside... Skal du bare ha den hjemme på din egen pc trenger du ikke legge den ut på nettet engang, bare å åpne siden direkte fra c: eller hvor du har lagret den...

Skrevet

På akkurat samme måte som man lager en hvilken som helst annen nettside... Skal du bare ha den hjemme på din egen pc trenger du ikke legge den ut på nettet engang, bare å åpne siden direkte fra c: eller hvor du har lagret den...

:oops: :oops: Ja selvfølgelig :P Takk - glemte å tenke før jeg snakket.... :ler:

Skrevet

Har for tiden jubii.dk som startside på hjemme-PC'en, men vurderer litt å skifte til about:blank nå. Men på den annen side leser jeg en del av det som ligger på jubii.dk også. Dit kunne jeg sikkert gå allikevel... Kunne hatt KG som startside da jeg nesten alltid er innom her allikevel, men tviler på at sambo er så interessert i det. På jobb kommer jeg direkte inn på firmaets intranett.

Jennifer

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Både jeg og samboeren har www.startsiden.no

Skrevet

about:blank på hjemmepcen, går raskere da

Firmaets intranettside på jobben

Skrevet

Forsiden på forumet som startside jeg.....og her sitter jeg som i superlim :oops:

Gjest Carmelita
Skrevet

www.startsiden.no eller www.aftenposten.no

Skrevet

Startsiden.no

Bytter innimellom, men kommer alltid tilbake til startsiden.

Skrevet

KG.

Sambo har sol.no (tror jeg)

Skrevet

Vi har begge to startsiden. Har prøvd og bytte tidligere, men savner den så og klarer ikke ha noe annet enn startsiden :)

Skrevet

Har selvsagt Kvinneguiden - den har vært min startside i mange år. Merkelig at så mange av dere velger andre sider - synes Kvinneguiden.no er helt glimrende, jeg :)

Skrevet

Har ingen startside jeg.

Foretrekker et tomt adressefelt

Skrevet

Startsiden.no. Men akkurat som Grooo bruker jeg Opera og der får man opp alle sidene man var inne på forrige gang man var på nett, i tillegg kan man ha mange sider oppe samtidig. Veldig kjekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...