Grooo Skrevet 22. oktober 2003 #21 Skrevet 22. oktober 2003 Har min egen startside som jeg har laget selv, men alle de linkene jeg bruker ofte eller er innom i blandt. Lagrer alt der så jeg har tilgang til det både hjemme, på jobb og andre steder, og lagrer derfor ikke noe i favoritter noe sted. Men egentlig starter jeg skjelden med denne siden da, for jeg bruker Opera og har satt den til å starte med de sidene jeg hadde oppe sist. Og til vanlig har jeg en fem-seks sider oppe der: Mailen min, jobbmail, forumet her, en nyhetsside (VG, Dagbladet eller lignende) og ett par-tre jobbrelevante sider som jeg stadig er innom. Så bare taster jeg ctrl+space på tastaturet når jeg vil til "startsiden" min, der har jeg linkene til alt annet jeg kunne finne på å trenge.
~sikka~ Skrevet 22. oktober 2003 #23 Skrevet 22. oktober 2003 www.startsiden.no Hvordan lager dere en egen startside? Det kunne jeg og tenkt meg å hatt.
Grooo Skrevet 22. oktober 2003 #24 Skrevet 22. oktober 2003 Hvordan lager dere en egen startside? Det kunne jeg og tenkt meg å hatt. På akkurat samme måte som man lager en hvilken som helst annen nettside... Skal du bare ha den hjemme på din egen pc trenger du ikke legge den ut på nettet engang, bare å åpne siden direkte fra c: eller hvor du har lagret den...
blå Skrevet 22. oktober 2003 #25 Skrevet 22. oktober 2003 Har høgskolen i agder jeg, det er skolen jeg går på. Må alltid innom der å sjekke ting.
~sikka~ Skrevet 22. oktober 2003 #26 Skrevet 22. oktober 2003 På akkurat samme måte som man lager en hvilken som helst annen nettside... Skal du bare ha den hjemme på din egen pc trenger du ikke legge den ut på nettet engang, bare å åpne siden direkte fra c: eller hvor du har lagret den... :oops: :oops: Ja selvfølgelig Takk - glemte å tenke før jeg snakket....
Malou Skrevet 22. oktober 2003 #27 Skrevet 22. oktober 2003 Har for tiden jubii.dk som startside på hjemme-PC'en, men vurderer litt å skifte til about:blank nå. Men på den annen side leser jeg en del av det som ligger på jubii.dk også. Dit kunne jeg sikkert gå allikevel... Kunne hatt KG som startside da jeg nesten alltid er innom her allikevel, men tviler på at sambo er så interessert i det. På jobb kommer jeg direkte inn på firmaets intranett. Jennifer
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. oktober 2003 #28 Skrevet 24. oktober 2003 Både jeg og samboeren har www.startsiden.no
Frodo Skrevet 25. oktober 2003 #29 Skrevet 25. oktober 2003 about:blank på hjemmepcen, går raskere da Firmaets intranettside på jobben
Gjest Poirot Skrevet 25. oktober 2003 #30 Skrevet 25. oktober 2003 http://www.arsenal.com/sportsappcontroller...ge=websiteindex Ikke min pc....
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2003 #31 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har KG som startside, jeg. Selvfølgelig!
monja Skrevet 26. oktober 2003 #32 Skrevet 26. oktober 2003 Forsiden på forumet som startside jeg.....og her sitter jeg som i superlim :oops:
Gjest Carmelita Skrevet 26. oktober 2003 #33 Skrevet 26. oktober 2003 www.startsiden.no eller www.aftenposten.no
bippbipp Skrevet 26. oktober 2003 #34 Skrevet 26. oktober 2003 Startsiden.no Bytter innimellom, men kommer alltid tilbake til startsiden.
Summerprincess Skrevet 26. oktober 2003 #37 Skrevet 26. oktober 2003 Vi har begge to startsiden. Har prøvd og bytte tidligere, men savner den så og klarer ikke ha noe annet enn startsiden
Gjest Malena Skrevet 26. oktober 2003 #38 Skrevet 26. oktober 2003 Har selvsagt Kvinneguiden - den har vært min startside i mange år. Merkelig at så mange av dere velger andre sider - synes Kvinneguiden.no er helt glimrende, jeg
Helena Skrevet 26. oktober 2003 #39 Skrevet 26. oktober 2003 Har ingen startside jeg. Foretrekker et tomt adressefelt
Soul Skrevet 27. oktober 2003 #40 Skrevet 27. oktober 2003 Startsiden.no. Men akkurat som Grooo bruker jeg Opera og der får man opp alle sidene man var inne på forrige gang man var på nett, i tillegg kan man ha mange sider oppe samtidig. Veldig kjekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå