Gjest Hulderjenta Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Er litt nyskjerrig av meg, så nå lurer jeg på... Hvilken side har du som startside på nettet? Her i huset bruker vi www.startsiden.no (Men kanskje jeg skulle vudert å bytte til KG? Men da tror jeg jeg hadde blitt fanget her inne hver gang jeg skulle på nett... )
Gjest Lea Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 www.google.com på den ene PC-en og www.kvasir.no på den andre. Men KG ligger i favoritter da :blunke:
14062003 Skrevet 21. oktober 2003 #5 Skrevet 21. oktober 2003 Ingen, for da går IE så mye raskere å starte! about:blank kaller Windows det for ...
Skusla Skrevet 21. oktober 2003 #8 Skrevet 21. oktober 2003 www.vg.no Her også. Har hatt KG som startside lenge nå, men for ett par uker siden bytta jeg... Vg er det første jeg går inn på hver dag, så da var det enklest... :D
Gjest Shivani Skrevet 21. oktober 2003 #9 Skrevet 21. oktober 2003 Har ikke startside. Er altfor utålmodig til å ha en..
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 22. oktober 2003 #14 Skrevet 22. oktober 2003 På min maskin så går jeg rett inn på VAG sine egne firmasider, bare fordi det er så utrolig unyttig kult å ha tilgang der. Men ellers bruker jeg gjerne sol.no.
Agnete Skrevet 22. oktober 2003 #16 Skrevet 22. oktober 2003 Egentlig Startsiden - liker å ha "base" i en informasjonstjeneste med søkemotorer. Men, nå i det siste får jeg startsider med alt mulig rart - alt fra fettreduserende kremer til heavy porr. Jippi.
Mrs. B Skrevet 22. oktober 2003 #17 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har laget min egen startside som ligger lokalt på pcen - med alle de linkene jeg pleier å gå inn på + andre nyttige linker. På den andre pcen vår (mannen min sin) er www.storedyret.com startside.
Cilla Skrevet 22. oktober 2003 #18 Skrevet 22. oktober 2003 jeg har www.vg.no som startside, når mannen min er borte på jobb i 4 uker hender det jeg endrer til KG.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå