Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Katee

Å, det er mye å ordne til en konfirmasjon, men det er litt av en opplevelse å få være med både som konfirmant og familie :) Syns sånne sammenkomster er kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

:Nikke: Blir koldtbord. Har bestilt, men må ha noen ting i tillegg også må jeg ha kaker da. Har ei venninne som skal lage kringle, og skal kjøpe en marsipankake med bilde tenkte jeg. Så skal jeg bake oreokake, sjokoladekake (langpanne for minsten - eneste kaka han spiser) og så får vi se om det blir en til. Blir som regel for mye da..

Men jeg må få handlet dressene og sånt til bordene så jeg slipper å ha det hengende over meg, tenk om det blir helt utplukka :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok lurt å handle det inn så fort som mulig. :jepp:

Koldtbord er best synes jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Koselig å se deg i boka mi :nigo:

Jeg melder meg inn i sykehuset, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Vælkommen skal du være, men vi satser på en hurtig bedring når det gjelder skuldra da. Siden jeg har to pasienter med skuldervondt nå burde jeg kanskje få inn en ekspert :fnise:

Det er sååå fint vær her, men jeg hører det er regn på vei :( Håper bare så innmari det kan holde seg borte til vi er ferdig med fotballtrening og trim i kveld!

Først skal jeg finne på no... Kanskje jeg skal la meg påvirke av Mia og vaske vinduene??? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Du kan jo pusse vinduer ja. ;)

Jeg har igjen 2 nå.. orker ikke mer. :lol: Spørs om jeg rekker dem i kveld før regnet kommer. Men det kommer jo flere dager. :jepp:

Skal bare gå over litt her og der med støvsugeren i kveld. Og vaske badene. Da er det bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

OMG :hakeslepp:

For en energi!!! Nå har jeg vasket alle vinduer inne og ute. Så vaska jeg sprossene. Så rakte jeg ferdig HELE resten av plenen (les: blemmer i henda og solbrent på skuldrene). Innimellom har jeg vaska tre maskiner med sengetøy og håndklær og hengt ut og nå sitter jeg og prøver å true sola til å holde seg her enda noen timer. Ser ikke ut til at trimturen blir før regnet kommer dessverre :dry:

Jeg må jo selvsagt ta pauser innimellom slagene her da, klarer ikke alt i ett, men bare det at jeg klarer å gjennomføre er så mega-opptur etter vinterens nedtur at :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!!! Du er jammen flink! :klappe:

Man føler seg så bra etterpå når man har gjort sånne ting. :jepp:

:klem: Nå kan du være stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Hau hau som det går. Da var minstens rom også rundvaska til konfirmasjonen, lurer på om jeg får gjort no på eldstemann sitt rom i helga... Men ikke på søndag.. Da skal vi på besøk og hilse på nydeligheten som skal flytte til oss :catmilk: Et hus uten dyr er ikke et hjem! Det har vært så tungt og tomt her uten pusene, så vi har bestemt oss for å ta sjansen på å åpne hjertene våre for en ny. Vi kan bare ikke miste en til!!!

Deilig med fri resten av dagen, blir taco i dag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen er bare helt nydelig!!! :strix:

Er det rasekatt?

Du er jammen flink til å vaske Beib! :klappe:

Taco! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den ser klok ut jeg. Den ser nesten litt gammel ut i ansiktet. ;)

Oi.. gjør det det fortsatt??? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Åååååå :rodmer:

Pusebabyen vår er sååååå søt :catmilk:

Vi koste og koste og koste i flere timer med vår lille jente og resten av kullet i dag. Så herlig, og alle de voksne pusene som bare elsker kos og besøk - fins ingen redde sjeler i det huset i allefall :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi. Ja det går fort :jepp:

Husker fotograferingen selv jeg :) var stas å være konfirmant men litt flaut også med taler osv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Det er så fantastisk å ha en dag i uka fri :strix:

Jeg vet jo at dagen er på lån, det er for det første en "treningsdag" som forplikter litt og samtidig vet jeg den forsvinner så fort jeg får betalt jobb. Derfor prøver jeg å passe på å nyte den så lenge jeg har den!!

I morgen skal den brukes både til det som er meningen, noe nyttig og noe kos :Hehe:

Onsdagsliste:

- God frokost

- Sette over vaskemaskin(er) og henge opp

- Handle

- Kosestund med te og lese blad

- Sykle minst 30 minutter på stueracern

- Spise god lunch

- Lage middag til bataljonen

Så blir det sesongens første fotballkamp med minsten og laget! Heia heia :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...