Stefan Skrevet 18. januar 2011 #61 Skrevet 18. januar 2011 Herregud for et verdensbilde du forfekter. De som da er size-queens i din verden, de må vel har det på samme måten da? Klart de har andre verdier. De dropper jo andre grunnet størrelse på kroppsdeler.
Gjest Sobril Skrevet 18. januar 2011 #62 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Det er vel bare å slå fast at det uansett finnes en penis for alle. Hadde det ikke vært for dem hadde det også gått dårlig med befolkningsveksten. Og siden også denne ser ut til å nå uante høyder, så tviler jeg på at penisstørrelsen har så himla stor betydning til syvende og sist. Folk koser seg og puler som faen, så ikke kom og sleng dritt om mannens legeme - uansett størrelse! Jeg vet at JEG trenger en, og om mannen har den riktig sammensatte hjernen og gir meg kriblinger i magen - så passer også pikken! Punktum. Endret 18. januar 2011 av Sobril
Cuckold Skrevet 18. januar 2011 #63 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Ja, nok en penistråd, men mer som en reaksjon mot det som skrives i de andri antipenistrådene. Ok, det er helt greit at mange kvinner liker peniser i alle størrelse og fasonger. Bra! Det er noen for de fleste der ute, og alle liker ikke de samme tingene. Og jeg er heller ikke så opptatt av størrelsen at jeg hadde dumpet enn mann for det, eller unngått å bli sammen med han. Men jeg reagerer på holdningen til de som faktisk liker en større penis. Når ble det politisk ukorrekt å ha preferanser? For jeg innrømmer det, i en perfekt verden hadde min samboer hatt større en normalen, gjerne en 19 cm eller litt større og også tykkere enn normalen. Jeg tar meg selv i å fantasere om at den sitter på han når jeg trer meg ned på en større dildo. Ja, jeg liker den stor, men jeg innser at verden ikke er perfekt og jeg nyter min samboers normalstore på 14-15 cm og jeg får orgasme av han, og jeg vil ikke ha noen andre enn han. For så viktig er det ikke, og jeg har selvsagt aldri sagt noe i retning av at han ikke er bra nok, for det er han jo! Men hvorfor er det ikke lov å like større innerst inne og iblant fantasere om det? Som andre har vært inne på tror jeg reaksjonene kommer mer av at såpass mange kvinner lager debatt ut av det, og kanskje også noe med måten en del av disse kvinnene uttaler seg på, enn av at noen faktisk foretrekker stor fremfor liten. At stor er å foretrekke fremfor liten er jo nærmest en truisme, på linje med at pen er å foretrekke fremfor mindre pen. Hvis jeg har en forkjærlighet for brunetter kunne jeg selvsagt starte en tråd om det, men hvorfor skulle jeg gjøre det? Det står ikke klart for meg. Hva skulle vitsen være? Om noen skulle skrive at de er uenige og heller foretrekker blondiner vil det jo bety null for min preferanse. Så det ville bli en fullstendig intetsigende debatt. Nå er det faktisk slik at ærlighet kan være en kraft i seg selv i det seksuelle, det kan være veldig befriende om man som par våger og er enige om at man skal være 100% ærlige overfor hverandre, skånselsløst ærlige, men det krever også en del av begge parter. Både trygghet på seg selv og den andre, mot og vilje til ikke å la seg sjokkere eller støte. Vilje til å tåle å se den andres mindre sympatiske sider, den mørke siden. På nett forholder vi oss imidlertid til mennesker vi ikke kjenner og i de aller fleste tilfeller aldri vil møte, så jeg ser ikke helt hva nytten skulle være av slike tråder. Og når det gjelder størrelsen på penis skiller temaet seg så vidt jeg kan se også litt fra preferanse for en bestemt hårfarge eller en bestemt bryststørrelse (stor eller liten) siden jeg tror de aller fleste er enige om at stor er bedre enn liten. Om vi menn selv kunne velge penis, eller om kvinner kunne velge penis for sin mann, tror jeg de aller fleste ville velge en litt over middels fremfor enn en litt under middels. De fleste av oss har preferanser, men snarere enn å utbasunere at jeg "ikke føler meg tiltrukket av kvinner som ser sånn eller sånn ut", føler jeg en viss sympati og medfølelse med de kvinner det gjelder, og har absolutt ikke noe behov for å skrive noe om dette på nett. Siden jeg regner med at de vet utmerket godt selv at det jeg ikke finner så tiltalende neppe er noen fordel for dem i jakten på kjæreste. Så hvorfor i all verden skulle jeg lage en tråd på nett for å gni det inn? Endret 18. januar 2011 av Cuckold
Stefan Skrevet 19. januar 2011 #64 Skrevet 19. januar 2011 (endret) De fleste av oss har preferanser, men snarere enn å utbasunere at jeg "ikke føler meg tiltrukket av kvinner som ser sånn eller sånn ut", føler jeg en viss sympati og medfølelse med de kvinner det gjelder, og har absolutt ikke noe behov for å skrive noe om dette på nett. Siden jeg regner med at de vet utmerket godt selv at det jeg ikke finner så tiltalende neppe er noen fordel for dem i jakten på kjæreste. Så hvorfor i all verden skulle jeg lage en tråd på nett for å gni det inn? Det er jo her kjernen ligger. Den evnen enkelte viser ved å utbasunere at de aldri i livet kunne hatt sex med noen under x cm. Eller ved å latterliggjøre de som havner under disse kravene. Det fører ingenting godt med seg, og vil bare skape usikkerhet for unge gutter som forviller seg inn i dette forumet på søken etter et svar på om de duger eller ikke. Denne utbasuneringen er dessverre blitt mer og mer legitim. Penisstørrelse blir det vitset med i stor grad i filmer, vitsetegninger og jentemagasiner. Det man ser er at fler og fler helt normale peniser flyr rundt og tror de er små. Er det virkelig der man vil? Er disse kvinnene som utbasunerer sine holdninger slik villige til å være med på å skape denne usikkerheten? Det kan jo hende dere dumper borti ham selv. Denne usikre gutten som står der naken foran dere og ikke får den opp. Han blir selvsagt kassert, selvom han kanskje ville vært en fantastisk type ellers. Når man klarer å utelukke et menneske som partner grunnet størrelse på kjønnet, viser det vel bare hvor fattig man er seksuelt. Jeg har vært borti både svære og slappe kvinnekjønn, men jeg har aldri engang tenkt tanken på å dumpe dem av den grunn. Heller ingen av de gutta jeg kjenner. Endret 19. januar 2011 av Stefan
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #65 Skrevet 19. januar 2011 Det er rart det der. Hvis hun ikke vil ha han fordi han er for tjukk så blir han sur. Hvis hun ikke vil ha han fordi han er for tynn så blir han sur. I begge tilfellene viser hun jo at hun kun er interessert av kroppen hans, av hans utseende. Hvis slike folk sa rett ut at de var slik så er jo det heller positivt fremfor det å ha en akseptabel kropp til å begynne med, bli sammen med en slik, som etter hvert går lei den kroppen man har og derfor blir utro for å finne noe "nytt og spennende". Å klage på slike personer og si, "så dum du er som bare er opptatt av min kroppsfasong!", løser ingenting. Ei heller lærer man bort noe på den måten. Slike personer må selv oppleve noe i sitt liv for å skjønne at det finnes noe viktigere enn bare utseendet. Merkelig nok så blir gutter med for stort eller for lite utstyr nobbet av samme grunn, kroppsfiksering, men bare den med lite utstyr vil klage. Og så klages det over at vinnie bemerker at det ligger maskulinitet i størrelsen på utstyret. Og det er vel her kjernen i saken egentlig er? For de med lite utstyr føler seg vel mindre mannlige enn de med større utstyr? Og det er dette som gjør enkelte så hårsåre. 1
Gjest KateW Skrevet 19. januar 2011 #66 Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker ikke små tisser men store, helst over 15 cm. Godt nok? Er det å rakke ned på fordi jeg skriver at jeg ikke liker noe??? Jøss Vet du hvor mye femten cm er? 1
Stefan Skrevet 19. januar 2011 #67 Skrevet 19. januar 2011 Det er rart det der. Hvis hun ikke vil ha han fordi han er for tjukk så blir han sur. Hvis hun ikke vil ha han fordi han er for tynn så blir han sur. I begge tilfellene viser hun jo at hun kun er interessert av kroppen hans, av hans utseende. Hvis slike folk sa rett ut at de var slik så er jo det heller positivt fremfor det å ha en akseptabel kropp til å begynne med, bli sammen med en slik, som etter hvert går lei den kroppen man har og derfor blir utro for å finne noe "nytt og spennende". Å klage på slike personer og si, "så dum du er som bare er opptatt av min kroppsfasong!", løser ingenting. Ei heller lærer man bort noe på den måten. Slike personer må selv oppleve noe i sitt liv for å skjønne at det finnes noe viktigere enn bare utseendet. Merkelig nok så blir gutter med for stort eller for lite utstyr nobbet av samme grunn, kroppsfiksering, men bare den med lite utstyr vil klage. Og så klages det over at vinnie bemerker at det ligger maskulinitet i størrelsen på utstyret. Og det er vel her kjernen i saken egentlig er? For de med lite utstyr føler seg vel mindre mannlige enn de med større utstyr? Og det er dette som gjør enkelte så hårsåre. Nei, jeg har aldri følt meg mobbet. Jeg har fått vite at det ikke går, og blitt dumpet, men aldri mobbet. Det har derimot kompisen min som ligger helt i andre ende av skalaen. Ondskapsfull mobbing som gjorde at han ikke turte å oppsøke kvinner. Nå har han heldigvis funnet seg en skikkelig kvinne, som har skjønt at penisstørrelse ikke har noe å si. De har herlig sex, og nyter hverandre fullt ut. Men før det var han et vrak.
Suzy Skrevet 19. januar 2011 #68 Skrevet 19. januar 2011 Det er vel ikke snakk om at det er forbudt å like store peniser, eller at det er forbudt å si det høyt, men noen er lei av disse sjåvinistiske trådene som neppe kan duge til annet enn å gi folk dårlig selvtillit. En ting er å skrive: jeg liker best gigantiske peniser, en annen ting er å latterliggjøre menn som har penis under en viss størrelse, og nærmest hevde at slike menn ikke trenger tenke på å få seg kjæreste fordi ingen uansett eeeeegentlig vil ha dem. Det finnes åpenbart kvinner som har "penis under ? cm" som en dealbreaker. Så finnes det også en overvekt av kvinner som liker det som sitter på den mannen de liker. Da er det ganske dumt at andre sier "neeei, du lyver, du er bare pk, ingen kan like en liten penis". Og jada, det kan godt hende at nesten alle kvinner ville krysset av for x antall cm i bestillingsskjemaet hvis menn var bestillingsvare. På lik linje med at de fleste menn sikkert ikke ville valgt "hengepupper", "pms", "oppheng i detaljer", "glad i å shoppe" hvis de skulle laget sin bestilling. Men at noe kan virke optimalt betyr jo ikke at det nødvendigvis er så viktig, eller at det faktisk ville vært optimalt i virkeligheten, eller at alt som ikke er optimalt er "nest best" og egentlig en gigantisk skuffelse. Jeg tror disse penistrådene ikke er godt for noe, annet enn å trykke ned folk. Så kan man si at "tåler man ikke at andre sier meningen sin" og joda, menn som føler de har små peniser tåler sikkert det, men for meg og andre kvinner er det leit at menn med penisstørrelse under "ett eller annet" skal gå rundt og tro at de ikke holder mål. Blant annet derfor syns jeg disse trådene er noe herk, og jeg på min side "må vel få lov til" å mene/uttrykke det. Er forøvrig enig med kloke-Kate over her. Jeg bare henger med på dette kloke mennesket over her og legger for egen regning til: JO det er lov å ha preferanser i den ene eller den andre retningern, men det er ikke greit å uttrykke seg som om det er noe galt med alle andre enn de som innbefattes av dine preferanser. Om jeg liker menn med mørkt hår så er det greit, men det er ikke greit å kalle alle rødhårede og blonde for verdiløse tapere av den grunn.... 2
Norna Skrevet 19. januar 2011 #69 Skrevet 19. januar 2011 (endret) De dropper jo andre grunnet størrelse på kroppsdeler. Man rår ikke selv så mye over seksualiteten og kjønnslivet, som vi sier i sirkelen min; Det er det Frøya og Frøy som rår over. Size-queens can forresten bli elsket og begjæret av menn som ikke strekker til. Man skal være var før man snakker på vegne av andre Det er jo her kjernen ligger. Den evnen enkelte viser ved å utbasunere at de aldri i livet kunne hatt sex med noen under x cm. Eller ved å latterliggjøre de som havner under disse kravene. Det fører ingenting godt med seg, og vil bare skape usikkerhet for unge gutter som forviller seg inn i dette forumet på søken etter et svar på om de duger eller ikke. Det er heller du som skaper usikkerhet da du snakker teutonisk innefor et ekstremt monogamt samfunn der det ikke finnes andre muligheter. Mannen som ville slå ut tennene på andre for å ha seg med dama si snakker om å ikke 'forville unge gutter'... da er det nok av folk som rakker ned på henne, helt uten at hun har sagt noe om "for små". Disse "mannfolkene" får bare finne seg i sin plass, klag til Njord. :gjeiper: Dedikert Stefan: Endret 19. januar 2011 av Norna
Norna Skrevet 19. januar 2011 #70 Skrevet 19. januar 2011 Som andre har vært inne på tror jeg reaksjonene kommer mer av at såpass mange kvinner lager debatt ut av det, og kanskje også noe med måten en del av disse kvinnene uttaler seg på, enn av at noen faktisk foretrekker stor fremfor liten. At stor er å foretrekke fremfor liten er jo nærmest en truisme, på linje med at pen er å foretrekke fremfor mindre pen. Hvis jeg har en forkjærlighet for brunetter kunne jeg selvsagt starte en tråd om det, men hvorfor skulle jeg gjøre det? Det står ikke klart for meg. Hva skulle vitsen være? Om noen skulle skrive at de er uenige og heller foretrekker blondiner vil det jo bety null for min preferanse. Så det ville bli en fullstendig intetsigende debatt. Nå er det faktisk slik at ærlighet kan være en kraft i seg selv i det seksuelle, det kan være veldig befriende om man som par våger og er enige om at man skal være 100% ærlige overfor hverandre, skånselsløst ærlige, men det krever også en del av begge parter. Både trygghet på seg selv og den andre, mot og vilje til ikke å la seg sjokkere eller støte. Vilje til å tåle å se den andres mindre sympatiske sider, den mørke siden. På nett forholder vi oss imidlertid til mennesker vi ikke kjenner og i de aller fleste tilfeller aldri vil møte, så jeg ser ikke helt hva nytten skulle være av slike tråder. Og når det gjelder størrelsen på penis skiller temaet seg så vidt jeg kan se også litt fra preferanse for en bestemt hårfarge eller en bestemt bryststørrelse (stor eller liten) siden jeg tror de aller fleste er enige om at stor er bedre enn liten. Om vi menn selv kunne velge penis, eller om kvinner kunne velge penis for sin mann, tror jeg de aller fleste ville velge en litt over middels fremfor enn en litt under middels. De fleste av oss har preferanser, men snarere enn å utbasunere at jeg "ikke føler meg tiltrukket av kvinner som ser sånn eller sånn ut", føler jeg en viss sympati og medfølelse med de kvinner det gjelder, og har absolutt ikke noe behov for å skrive noe om dette på nett. Siden jeg regner med at de vet utmerket godt selv at det jeg ikke finner så tiltalende neppe er noen fordel for dem i jakten på kjæreste. Så hvorfor i all verden skulle jeg lage en tråd på nett for å gni det inn? OMG, et innlegg av Cuckold jeg ikke er uenig med. oO
Stefan Skrevet 19. januar 2011 #71 Skrevet 19. januar 2011 Man rår ikke selv så mye over seksualiteten og kjønnslivet, som vi sier i sirkelen min; Det er det Frøya og Frøy som rår over. Size-queens can forresten bli elsket og begjæret av menn som ikke strekker til. Man skal være var før man snakker på vegne av andre Det er heller du som skaper usikkerhet da du snakker teutonisk innefor et ekstremt monogamt samfunn der det ikke finnes andre muligheter. Mannen som ville slå ut tennene på andre for å ha seg med dama si snakker om å ikke 'forville unge gutter'... Disse "mannfolkene" får bare finne seg i sin plass, klag til Njord. :gjeiper: Dedikert Stefan: Tar du deg noengang en liten tur inn i den virkelige verden?
Djungelvrål Skrevet 19. januar 2011 #72 Skrevet 19. januar 2011 Vet du hvor mye femten cm er? neeeeei, ikke peil jeg.
Gjest Airi Skrevet 19. januar 2011 #73 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Vet du hvor mye femten cm er? Jeg har en følelse av at 15 cm brukes som eksempel fordi det er rundt der gjennomsnittet ligger, og at man dermed er "under gjennomsnittet" hvis man har mindre penis, ikke fordi det er 15 cm. Det virker som man ikke tenker på at de fleste ligger over eller under 15 cm, ikke midt på. Selv synes jeg 15 cm ser stort ut, etter å ha konsultert meg med moleskinen min (den har linjal). Tror ikke kjæresten min har så stor? Men jeg vet ikke, jeg er opptatt av andre ting enn måling når jeg har den i synsfeltet. Endret 19. januar 2011 av Airi
Norna Skrevet 19. januar 2011 #74 Skrevet 19. januar 2011 Tar du deg noengang en liten tur inn i den virkelige verden? Slutt å vær så sur og prøv å hold et saklig nivå. Takk. Er det noen som er virkelighetsfjern her så er det deg, ikke så mange andre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #75 Skrevet 19. januar 2011 men om man ikke liker små blir det automatisk en blodig fornærmelse. "Så ondskapsfult! Mannen kan jo ikke noe for at han har liten penis!", leser jeg ofte her på forumet. Neivel? Kan en mann noe for at han har stor penis, da? Det er bare snakk om preferanser, noe vi alle har. Selv kunne jeg nok foretrukket at man snakket om hvilket menneske man foretrekker når det kommer til sitt intimliv. Å redusere en mann til en kuk, om den er slik eller slik, blir bare så ufattelig fattig i min verden. Til det du skriver: De fleste mennesker er jo slik de er, og rammene for idealer har blitt fryktelig trange etterhvert, synes du ikke? Nå er det for øvrig like vanlig å bli mobbet for å ha stor kuk, som å bli mobbet for å ha liten. Poenget er at man skiller seg ut, og da blir man lett "å se". Å være ettertraktet "prøvekuk" for kvinnejengen, bare fordi man har fått et rykte, anser ihvertfall jeg som en nedvurdering av mennekseverd og dermed en slags mobbing. Og de kvinnene som driver denne utprøvingstrafikken, er direkte heslige i sjel og sinn, etter min mening. Jeg antar at du ikke går rundt og snakker om at du ikke tenner på fysisk handicappede menn? Hvorfor? Antakeligvis fordi du ikke ser noe poeng i å såre. For øvrig kan du tenke over følgende: Hvis du bli mor til en sønn (eller allerede er det?) Hva vil du si til denne gutten den dagen han kommer hjem og sier han vil ta livet sitt fordi kuken dine gener har utstyrt han med, er utilstrekkelig? At det bare er kuk over en viss størrelse som duger?
Gjest 0,07 Skrevet 19. januar 2011 #76 Skrevet 19. januar 2011 The Black Lodge is having a meeting, *hush* *hush* X'n
Gjest 0,07 Skrevet 19. januar 2011 #77 Skrevet 19. januar 2011 Ups.. feil Så kan man kontemplere hvorfor man ikke tør åpne visieret til den personen som sitter på the chariot VII, det kan gå begge veier (hint).
Stefan Skrevet 19. januar 2011 #78 Skrevet 19. januar 2011 Slutt å vær så sur og prøv å hold et saklig nivå. Takk. Er det noen som er virkelighetsfjern her så er det deg, ikke så mange andre. Ja, det er jeg som ikke er saklig.
Norna Skrevet 19. januar 2011 #79 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Ja, det er jeg som ikke er saklig. Ja, og prøv nå å finn på noe annet enn personangrep? Du kan gjerne bruke meg som referanse for å få fram dine egne poeng, men å bare fyre løs på personer uten noe innhold til temaet er ganske så dårlig netiquette spør du meg. Hvorfor terroriserer du alle fallosdyrkerne forresten? Ømt tema? Vi skal alle la være for å gjøre Stefan blid? Eller gå rundt grøten pga **** ...not Endret 19. januar 2011 av Norna 1
Stefan Skrevet 19. januar 2011 #80 Skrevet 19. januar 2011 Ja, og prøv nå å finn på noe annet enn personangrep? Du kan gjerne bruke meg som referanse for å få fram dine egne poeng, men å bare fyre løs på personer uten noe innhold til temaet er ganske så dårlig netiquette spør du meg. Hvorfor terroriserer du alle fallosdyrkerne forresten? Ømt tema? Vi skal alle la være for å gjøre Stefan blid? Eller gå rundt grøten pga **** ...not Sånn som å latterliggjøre folk som ikke når opp til dine preferanser, mener du? Snakk om netiquette... Jeg er drittlei å se fantastiske mennesker slite skikkelig her i livet på grunn av at overfladiske mennesker har slengt en ondskapsfull/ubetenksom kommentar til dem. Det er selvsagt et ømt tema når det gjelder en av sine nærmeste som vurderte å ta livet sitt. Men det er nok litt vanskelig å skjønne for kvinner som er vant til å være de som setter disse mennene i de posisjonene. Så stå på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå