Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #41 Skrevet 18. januar 2011 Jeg bryr meg ærlig talt ikke om folk blir fornærmet av mine preferanser. Hadde jeg vært homofil, hadde jeg foretrukket en tight mannekropp med stor penis. Siden jeg er heterofil foretrekker jeg en tight kvinnekropp med trang vagina. Det er ingen som blir fornærmet av dine preferanser, det er kun når du oppfører deg som en sosiopat uten et snev antenner som absolutt skal dele med verden hvor lite han foretrekker enkelte skavanker at normalt oppegående, empatiske mennesker kan føle seg tråkket på tærne.
Gjest Katten. Skrevet 18. januar 2011 #42 Skrevet 18. januar 2011 Til katten: Da er du også ganske usympatisk da, hva med alle de kvinnene som har slappe lår, mager og vide vaginaer? Hey, de får vel bare bli rik? 3
Djungelvrål Skrevet 18. januar 2011 #43 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Ja det er nok nyttig for menn med liten også, penger løser endel problemer for noen. :gjeiper: Endret 18. januar 2011 av Vinnie 1
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #44 Skrevet 18. januar 2011 Det er ikke størrelsen på din penis som er grunnen til at damer nobber deg. Det kan jeg love og garantere for. Jeg blir ikke nobbet for noe jeg, ikke siden jeg slutta på barneskolen i hvert fall. Jeg bare synes at det er på tide at noen snakker opp mot all hetsingen som foregår mot menn med små peniser. Det er så jævla greit å rakke ned på disse menneskene at man til og med kan gjøre det på reklamefilmer i beste sendetid på tv. Og NÅDE den som tør å ta stakkarne i forsvar. Utstøtelse, rykter og direkte mobbing er bare noe som står på menyen over hva den modige kan forvente å få servert fremover om han står frem og sier imot lynsjemobben.
Gjest Sobril Skrevet 18. januar 2011 #45 Skrevet 18. januar 2011 Det er ikke forbudt å like stor penis. Men det tenderer til regelrett mobbing her inne - spesielt fra dere damer som på død og liv MÅ ha en stor en. Vaginamonstre kaller jeg slike (noe som heller ikke høres spesielt pent ut, og ja - det er mobbing)!
Antlers Skrevet 18. januar 2011 #46 Skrevet 18. januar 2011 Må si meg enig med de to kattene. Det virker som om det er helt greit å si at man ikke liker store peniser - det er jo bare hyggelig og PK, men om man ikke liker små blir det automatisk en blodig fornærmelse. "Så ondskapsfult! Mannen kan jo ikke noe for at han har liten penis!", leser jeg ofte her på forumet. Neivel? Kan en mann noe for at han har stor penis, da? Det er bare snakk om preferanser, noe vi alle har. Foretrekker man en penis på 15 cm er man visstnok sizequeen med en vagina som kan sammenlignes med en bøtte med vann, selv om 15 cm altså er gjenomsnittsstørrelsen. Menn forsøker å forklare at en penis på størrelse med en finger holder i massevis, bare man har gjort knipeøvelsene sine, helt uten at de forstår hvordan det føles for en kvinne å bli penetrert av en liten, kontra en gjennomsnittlig eller stor penis. De forstår ikke at det å kunne knipe rundt noe ikke automatisk betyr at det gir noen større nytelse. Vi flyr for eksempel ikke rundt med serieorgasmer en uke i strekk, bare fordi vi har satt inn tampong. Følelser har selvsagt mye å si, men det har størrelsen også - når det kommer til ren fysisk nytelse av samleie. Hva som er for lite og hva som er for stort varierer litt fra person til person, og det gjelder selvsagt også menn og den nytelsen de kan oppnå fra en trang, kontra en vid vagina. 3
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #47 Skrevet 18. januar 2011 Det virker som om det er helt greit å si at man ikke liker store peniser - det er jo bare hyggelig og PK, men om man ikke liker små blir det automatisk en blodig fornærmelse. Det er vel strengt talt ingen som blir fornærmet av å få vite at enkelte jenter ikke vil ha pikken deres fordi den er for stor, og det er det vel god grunn til all den tid menn med store peniser blir regelrett tilbedt hvor enn de går. Jeg synes ikke dette er noen utbredt problemstilling, men om du føler det er et såppas stort problem for de store guttene at du vil tale deres sak så Go ahead. Det er ingen som stopper deg.
Norna Skrevet 18. januar 2011 #48 Skrevet 18. januar 2011 hvorfor må man alltid også rakke ned på de med mindre peniser? hun "rakket ned på" småe peniser, ikke de med småe peniser.
Antlers Skrevet 18. januar 2011 #49 Skrevet 18. januar 2011 Det er vel strengt talt ingen som blir fornærmet av å få vite at enkelte jenter ikke vil ha pikken deres fordi den er for stor, og det er det vel god grunn til all den tid menn med store peniser blir regelrett tilbedt hvor enn de går. Jeg synes ikke dette er noen utbredt problemstilling, men om du føler det er et såppas stort problem for de store guttene at du vil tale deres sak så Go ahead. Det er ingen som stopper deg. Tilbedt for sin store penis? Deg om det. Jeg har sett flere kvinner her inne som sier de ikke vil ha en mann med stor penis, enn kvinner som sier de ikke vil ha en mann med liten penis. Scenario 1: Hun vil ikke ha meg fordi jeg er for stor for henne. Scenario 2: Hun vil ikke ha meg fordi jeg er for liten for henne. Disse to mennene har i utgangspunktet samme problem - det ble ikke noe på dem pga. størrelsen. Begge kan finne seg mer kompatible partnere, og jeg synes egentlig ikke det ene er verre enn det andre. Menn er utrolig opptatt av størrelse, og da kan selvsagt "du er for stor" virke som et kjempekompliment, til tross for at det ikke ble noe av sexen, men det får menn faktisk ta på sin egen kappe. Man trenger heller ikke buse ut med "Sorry mac, jeg mater ikke småfisken", eller "Hvor mange har du tatt livet av med den der?", men på et forum hvor man snakker generelt, bør det være større høyde for å si det som det er, enten det er snakk om et stort eller et lite problem
Stefan Skrevet 18. januar 2011 #50 Skrevet 18. januar 2011 Det er ufattelig hvordan enkelte velger å fremstille seg selv på dette forumet. Det er ikke noe feil med preferanser i det hele tatt, men bruker man et målebånd i sin søken etter lykke, viser det bare hvor fattig man er seksuelt. Da skal faktisk gutta med mindre være ufattelig glad for at man gikk glipp av den kula. For min del er personlighet en preferanse, og da skal denne personligheten være av en slik grad at den tenner meg, ikke sørger for krympetiss. Etter å ha hatt min del med size queens i mine yngre dager, er det ikke vanskelig å se en kraftig korrelasjon på disse og hvordan sexen med disse er. Egoistiske og kjedelige er stikkord. Jeg holder meg gladelig unna, og vil bli godt kjent med kvinnene før jeg går til sengs med dem. Dette for å unngå å kaste bort tiden på disse size queens. Jeg trenger noen med litt andre verdier i livet. Når det gjelder size queens er også de delt opp i to grupper. Den ene er klar over hva hun MÅ ha, men holder det for seg selv, mens den andre utbasunerer det i tide og utide og gjør regelrett narr av alle som ikke når opp. Den sistnevnte er vel noe av det mer ufyselige som finnes på denne jord, og er sikkert skyld i at mang en usikker gutt ikke tør møte andre jenter.
Norna Skrevet 18. januar 2011 #51 Skrevet 18. januar 2011 hehe, de på over 15 har definitivt mer potensiale. Jaaaa! Spesielt de fete som står bra og lenge...
Stefan Skrevet 18. januar 2011 #52 Skrevet 18. januar 2011 Og for å si det også. Det er ingen bra opplevelse å få høre at en del her inne ikke ville hatt en svær en, men der er man iallefall ikke ute etter å gjøre narr av dem. Det er liksom blitt stuerent å gjøre narr av små peniser, for de færreste tør å si noe imot, for da risikerer man å bli stemplet som en med liten penis, noe som forresten er en herlig hersketeknikk. Noen burde virkelig gå i seg selv her inne.
Antlers Skrevet 18. januar 2011 #54 Skrevet 18. januar 2011 Og for å si det også. Det er ingen bra opplevelse å få høre at en del her inne ikke ville hatt en svær en, men der er man iallefall ikke ute etter å gjøre narr av dem. Det er liksom blitt stuerent å gjøre narr av små peniser, for de færreste tør å si noe imot, for da risikerer man å bli stemplet som en med liten penis, noe som forresten er en herlig hersketeknikk. Noen burde virkelig gå i seg selv her inne. Akkurat som de som foretrekker fra gjennomsnittet og opp er som svære bøtter med vann? Hvis man foretrekker en gjennomsnittspenis må man jo garantert være vid som en tunnel, og aldri ha hørt om knipeøvelser. Rart det der 1
Norna Skrevet 18. januar 2011 #55 Skrevet 18. januar 2011 Jeg trenger noen med litt andre verdier i livet. Herregud for et verdensbilde du forfekter. De som da er size-queens i din verden, de må vel har det på samme måten da? 1
Gjest Le Diable Skrevet 18. januar 2011 #56 Skrevet 18. januar 2011 uff og dobbelt uff Ser den, men nå er det slik at alt handler om monstre, det være seg skjermkort, biler, stormer etc. Dog ikke i oppdragelse av barn, da er det mer som ris bak speilet og trøste lillemann som gråter fordi en enda ikke har lært forskjellen på trøst og pyrisept av pappa som egentlig skulle kunne skille hva en unge har behøv for, et mysterium at det er slik i de tusen hjem. Du hildrande du.. kor vakkert det er, så glemmer vi den ene tredjedelen, drømmer og annet viss-vass. Slikt er bare noe en liten tass bekymrer seg for, men når? . . . Hæ?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #57 Skrevet 18. januar 2011 Tilbedt for sin store penis? Deg om det. Jeg har sett flere kvinner her inne som sier de ikke vil ha en mann med stor penis, enn kvinner som sier de ikke vil ha en mann med liten penis. Scenario 1: Hun vil ikke ha meg fordi jeg er for stor for henne. Scenario 2: Hun vil ikke ha meg fordi jeg er for liten for henne. Disse to mennene har i utgangspunktet samme problem - det ble ikke noe på dem pga. størrelsen. Begge kan finne seg mer kompatible partnere, og jeg synes egentlig ikke det ene er verre enn det andre. Menn er utrolig opptatt av størrelse, og da kan selvsagt "du er for stor" virke som et kjempekompliment, til tross for at det ikke ble noe av sexen, men det får menn faktisk ta på sin egen kappe. Man trenger heller ikke buse ut med "Sorry mac, jeg mater ikke småfisken", eller "Hvor mange har du tatt livet av med den der?", men på et forum hvor man snakker generelt, bør det være større høyde for å si det som det er, enten det er snakk om et stort eller et lite problem Om man skal ta høyde for det eller ikke legger ikke jeg meg bort i, du innrømmer i hvert fall at det foregår nedrakking. Det jeg lurer på er hvorfor det ikke holder å si at man liker store, altså uten å understreke at man absolutt IKKE liker små.
Norna Skrevet 18. januar 2011 #58 Skrevet 18. januar 2011 for da risikerer man å bli stemplet som en med liten penis, noe som forresten er en herlig hersketeknikk. Hva mener du er så galt med å bli stemplet slik?
Antlers Skrevet 18. januar 2011 #59 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Om man skal ta høyde for det eller ikke legger ikke jeg meg bort i, du innrømmer i hvert fall at det foregår nedrakking. Det jeg lurer på er hvorfor det ikke holder å si at man liker store, altså uten å understreke at man absolutt IKKE liker små. Det er ingen tvil om at det latterliggjøres og rakkes ned på av og til, men om en kvinne her inne sier at hun liker litt større saker - gjett hva - da er det nok av folk som rakker ned på henne, helt uten at hun har sagt noe om "for små". Det kommer en drøss av beskyldninger, og kvinnen vil da naturlig nok forsøke å forklare hva hun egentlig mener, og da kan det komme ting som: "men grunnen til at jeg ikke liker de små er jo....". Selv synes jeg det er helt legitimt å f.eks si at man ikke får nytelse av en liten penis, men det går an å holde det på et saklig nivå. Det er forskjell på å si noe om sin egen preferanse og på å gå inn for å si stygge og sårende ting om/til menn med liten penis. Å ytre at en mann med 5 cm lang erigert penis har en liten penis er bare fakta. Å si at han aldri får pult noen med den stusselige ekstra lillefingeren sin er unødvendig og slemt. Noen går inn for å såre og rakke ned på, men det er mange som rett og slett er for nærtagende også Endret 18. januar 2011 av Antlers
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #60 Skrevet 18. januar 2011 Hva mener du er så galt med å bli stemplet slik? Kvinner som deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå